Ik geloof niet dat er een KLB award voor je in zit, ik heb me best gedaan voor je man.quote:
Werkelijk waar, 12 van jullie zijn nog minder grappig dan een halve gif van Modus.quote:Op zondag 21 december 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een KLB award voor je in zit, ik heb me best gedaan voor je man.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werkelijk waar, 12 van jullie zijn nog minder grappig dan een halve gif van Modus.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Werkelijk waar, 12 van jullie zijn nog minder grappig dan een halve gif van Modus.
Hehequote:Op zondag 21 december 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik altijd dubbel lig om jouw gifs mopquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 22:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik altijd dubbel lig om jouw gifs mop
Veer?quote:Op zondag 21 december 2014 22:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik altijd dubbel lig om jouw gifs mop
Rozen. Moet je dat nog vragen met mijn tat johquote:
Ja, nee, just 2 make sure, was wondering what I should put on your casket after I murder that pussyquote:Op zondag 21 december 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rozen. Moet je dat nog vragen met mijn tat johZo goed ken je me dus
Hahaha sukkelquote:Op zondag 21 december 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nee, just 2 make sure, was wondering what I should put on your casket after I murder that pussy [ afbeelding ].
quote:Op zondag 21 december 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nee, just 2 make sure, was wondering what I should put on your casket after I murder that pussy [ afbeelding ].
Wederom een TR aangemaakt, deze keer wegens het ridiculiseren van bedreiging.quote:
Het voeren van een discussie staat niet gelijk aan bedreiging.quote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik vind de manier waarop chroestjov zich gedraagt tijdens het voeren van een discussie totale poep. Meteen TR'en als hij weet dat hij aan het verliezen is. Zoiets noem ik echt gewoon triest. Zoals ik al zei, ben je een lafaard als je niet toe durft geven dat je de discussie verliest.
Trouwens ik geef gewoon mijn mening man
Flikker dan ook maar op man![]()
Ga jij nog maar wat bedreigende posts TR'en. Doeiquote:Op zondag 21 december 2014 23:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het voeren van een discussie staat niet gelijk aan bedreiging.
Desondanks wil ik je toch bedanken voor je constructieve bijdrage, verdwijn nu maar weer in de marginaliteit van jouw FOK! bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |