"Laat ik het beschaafd houden"quote:Op maandag 22 december 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
Laat ik het beschaafd houden, maar het triootje met een moeder en dochter was onvergetelijk.
Vanuit de man gezien zal het best (een) geil (idee) zijn, maar voor wat die moeder en dochter betreft zie ik het toch echt als een vorm van incest. Of ze elkaar nou aanraken of niet, dat laatste zou het imo alleen maar nóg erger maken.quote:Op maandag 22 december 2014 21:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een trio impliceert niet dat ze ook seks met elkaar hebben. Als ze dat wel hebben dan kun je inderdaad redelijkerwijs er vanuit gaan dat dat in Nederland niet erg vaak gebeurd.
Dat mag jij zo zien.quote:Op maandag 22 december 2014 23:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vanuit de man gezien zal het best (een) geil (idee) zijn, maar voor wat die moeder en dochter betreft zie ik het toch echt als een vorm van incest. Of ze elkaar nou aanraken of niet, dat laatste zou het imo alleen maar nóg erger maken.
Ohja, ik zou er trouwens niet aan moeten denken om het met een moeder en een dochter te doen.....quote:
Je bent toch wel helemaal los gegaan op haar?quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef Spanky78 het volgende:
Nja, bizar vond ik wel een aantal dingen toen ik het voor het eerst tegenkwam. Zoals de eerste keer dat ik een meisje liet squirten. Dat was in de tijd voor internet, ik wist niet eens dat het bestond... dat was echt wel bizar.
En een meiske dat graag vastgebonden werd enzo... en geslagen, hard ook. Ik kan wel dominant zijn, maar ben geen sadist... zij wilde dat ik haar echt pijn deed, ik vond het toch wel bizar.
Een beetje, maar haar echt pijn doen? Nee, dat vind ik niks. Maar een beetje bondage, billenkoek en doen met haar wat je wilt is best leuk... Verder dan dat niet...quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent toch wel helemaal los gegaan op haar?
Softie...quote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Een beetje, maar haar echt pijn doen? Nee, dat vind ik niks. Maar een beetje bondage, billenkoek en doen met haar wat je wilt is best leuk... Verder dan dat niet...
Misschien. Maar ik vind hard neuken wel leuk, en en beetje kinky mag best wel, maar zij wilde gewoon in elkaar geramd worden zeg. Kolere. Niet mijn ding.quote:
Ook niet echt verstandig, voor je het weet heb je een proces aan je broek wegens mishandeling.quote:Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik vind hard neuken wel leuk, en en beetje kinky mag best wel, maar zij wilde gewoon in elkaar geramd worden zeg. Kolere. Niet mijn ding.
En ze leek zo braaf...quote:Op maandag 22 december 2014 23:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook niet echt verstandig, voor je het weet heb je een proces aan je broek wegens mishandeling.
Dat zijn vaak de ergsten!quote:
Wat was je beeld dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:31 schreef Adolecens het volgende:
• Meisje van bijna 2 meter gedaan, klopte totaal niet met mijn beeld
De Eerste Xquote:Op maandag 22 december 2014 01:16 schreef Nico987 het volgende:
Een vrouw die tijdens het neuken doe maar liedjes zong...
Beantwoord ook het topic of ik weleens iemand gedumpt heb voor slechte seks.
Een vrouw hoort lief, klein en schattig te zijn.quote:
Tsja, die lengte was je voordat je met haar naar bed ging vast opgevallenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een vrouw hoort lief, klein en schattig te zijn.
Ik dacht dat het (me) wel mee zou vallen en ze had wel verdomd mooie lange benen en een goeie kont eropquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, die lengte was je voordat je met haar naar bed ging vast opgevallen
Of je had wel erg veel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |