SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van dat lage baltempo krijg je slaapapneu.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb mensen op hun sterfbed gezien die er beter uitzagen dan het voetbal van Ajax vandaag.![]()
Voor die mensen op het sterfbed kan de wedstrijd van vanmiddag net het laatste zetje zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 17:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb mensen op hun sterfbed gezien die er beter uitzagen dan het voetbal van Ajax vandaag.Oh.![]()
Godver... als dit je laatste wedstrijd moest zijn die je ooit kijkt...quote:Op zondag 21 december 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor die mensen op het sterfbed kan de wedstrijd van vanmiddag net het laatste zetje zijn.![]()
![]()
Toch niet overleden door te hard feesten hè?quote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Godver... als dit je laatste wedstrijd moest zijn die je ooit kijkt...Oh.![]()
Nee helaas door ziektequote:Op zondag 21 december 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch niet overleden door te hard feesten hè?![]()
Ik gun het Mike van harte en ben het met Pedroso eens dat hij verdedigend heus niet onder doet voor die twee die vandaag in het centrum stonden.
Verder hebben we veel geluk gehad vandaag. Op het nippertje hebben we er voor gezorgd dat we na de winterstop nog hoop mogen houden. Maar wat was het enorm slecht. Met Kishna, Rhijn, Riedewald, Andersen en Veltman voorop.![]()
Ja daarom heb ik echt medelijden met de opaatjes die nu op hun sterfbed naar dit Ajax kijken. Na vanmiddag of donderdag... het zal je laatste wedstrijd maar zijnquote:Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah spijtig wel, maar dan in elk geval nog een mooie laatste wedstrijd gezien.![]()
![]()
Tja wij kunnen ook morgen onder een bus komen, en dan was dit ook onze laatste Ajax wedstrijdquote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik echt medelijden met de opaatjes die nu op hun sterfbed naar dit Ajax kijken. Na vanmiddag of donderdag... het zal je laatste wedstrijd maar zijn
Oh.![]()
Bij de kans voor Stans (hihi dat rijmt) zullen er vele opa's pijn hebben gehad.quote:Op zondag 21 december 2014 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik echt medelijden met de opaatjes die nu op hun sterfbed naar dit Ajax kijken. Na vanmiddag of donderdag... het zal je laatste wedstrijd maar zijn![]()
@JR, met een vormdip bedoel ik dat ze een stuk minder zullen moeten presteren dan deze seizoenshelft. In wezen kan Ajax gewoon kampioen worden als PSV in de tweede seizoenshelft ook weer 43 punten pakt, maar dat zie ik niet gebeuren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach van al die weken Sigthorsson hebben ze waarschijnlijk al kanker gekregen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de kans voor Stans (hihi dat rijmt) zullen er vele opa's pijn hebben gehad.Oh.![]()
Nee Ajax gaat op zeker nog punten verspelen. Meer dan in deze seizoenshelft denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 17:45 schreef Monolith het volgende:
@JR, met een vormdip bedoel ik dat ze een stuk minder zullen moeten presteren dan deze seizoenshelft. In wezen kan Ajax gewoon kampioen worden als PSV in de tweede seizoenshelft ook weer 43 punten pakt, maar dat zie ik niet gebeuren.Oh.![]()
Neequote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Ajax gaat op zeker nog punten verspelen. Meer dan in deze seizoenshelft denk ik.![]()
Verwacht alleen Vitesse uit en wat lullige gelijkspelen tegen laagvliegers.quote:Op zondag 21 december 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso uit bij PEC, PSV en Vitesse verliezen![]()
Zie ons niet zo snel in Eindhoven winnen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verwacht alleen Vitesse uit en wat lullige gelijkspelen tegen laagvliegers.Oh.![]()
hahaquote:Op zondag 21 december 2014 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar heb je wat aan in de kleine ruimte
graag op anoniem![]()
Daar had ik best een goed punt.quote:
Hij scoorde toen er ruimte lag en we gingen counteren.
God wat heb ik toch veel voetbalverstand
Oh.![]()
gekkiequote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar had ik best een goed punt.
Hij scoorde toen er ruimte lag en we gingen counteren.
God wat heb ik toch veel voetbalverstandgraag op anoniem![]()
Dat eerste is wel zeker, dat 2e moeten we gewoon afwachtenquote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Ajax gaat op zeker nog punten verspelen. Meer dan in deze seizoenshelft denk ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: