quote:Op zondag 21 december 2014 16:58 schreef Remqo het volgende:
Dit was het origineel, ooit gemaakt uit verveling en me ergerde aan die reclame
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2014 16:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
NEE GODVERDOMME NEE
GEWOON NEE
NEE
niks geweten, ik vind je gewoon een trieste klapjostiquote:Op zondag 21 december 2014 16:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik reageer niet zo gefrustreerd zonder reden.
Overigens ben je weer het geweten aan het spelen. Richt je lekker op jezelf, man.
Dat boeit me geen ene reet.quote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks geweten, ik vind je gewoon een trieste klapjosti
quote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mij vinden ze empathischquote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef deadprez het volgende:
Ik snap echt niet hoe men erbij komt dat ik het "geweten" van KLB speel, ik scheld hier dagelijks bijna iedereen de huid vol
mij nietquote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef deadprez het volgende:
Ik snap echt niet hoe men erbij komt dat ik het "geweten" van KLB speel, ik scheld hier dagelijks bijna iedereen de huid vol
Vreemd volk zit hierquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef deadprez het volgende:
Deels ben je dat ook wel hoorquote:
Ik heb aan jou geloof ik sowieso geen verantwoording af te leggen, dus beter bemoei je je met je eigen zaken.quote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel mannetje.quote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb aan jou geloof ik sowieso geen verantwoording af te leggen, dus beter bemoei je je met je eigen zaken.
Omdat je belerend doet tegen andere users en je inlikt bij mods, daarom. Opportunist.quote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef deadprez het volgende:
Geen zorgen, ik heb niet op jou gestemd voor meest empatische userquote:
Dan mag je hier nu één quote plaatsen waarin ik me inlik bij modsquote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Omdat je belerend doet tegen andere users en je inlikt bij mods, daarom. Opportunist.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb niet op jou gestemd voor meest empatische user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |