abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 november 2002 @ 21:44:59 #26
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_6626063
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 16:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik wil weten hoe het zit met de New World Order-adepten en de Joden. En of ze zich bewust zijn van het sluipende antisemitisme in de geschriften der samenzweringstheoretici...

OHOHOHOH, NEEEEE
Complete desinformatie.
Joden hebben er helemaal niets mee te maken.

Wat jij schrijft is PRECIES wat de Illuminati wil:

Denken dat NWO-addepten iets met de SION-protocollen gaan refereren en dus automatisch anti-semitistisch zouden zijn etc etc.

Of schrijf je dit om ons NWO-critici te pesten"?

Volgens mij weet je allang hoe het zit, maar probeer je ons uit.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  maandag 4 november 2002 @ 22:56:32 #27
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_6627504
joden of geen joden, de "protocols of the elders of sion" lijken toch duidelijk model te staan voor de huidige toegepaste tactieken en denkwijzen van de NWO.
je kan niet ontkennen dat de overeenkomsten met de huidige ontwikkelingen gewoon schrikbarend zijn
in dat opzicht zijn de protocols zeker geen hoax..

bovendien ben ik er niet zo zeker van dat zionistische joden er niks mee te maken hebben of er achter schuilen.. Illuminati komen immers uit de top van de industrie en bankierswezen , gek genoeg zegt een simpele blik op de achternamen van betreffende personen al een heleboel..

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_6627670

maandag 4 november 2002 @ 23:31:06 #29
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_6628238
quote:
Op maandag 4 november 2002 23:04 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Inderdaad zijn er gelukkig nog imho echte Joden die zich volledig distantiėren van het Zionisme..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  maandag 4 november 2002 @ 23:46:48 #30
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_6628572
quote:
Op maandag 4 november 2002 23:04 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Wat een stel gare fanatici: "Jews are forbidden to have their own state before the omcing of Messiah".
Zionisme: het willen van een Joodse staat is niet verkeerd, dat er excessen zijn, zoals de nederzettingen, doet daar niks aan af.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  dinsdag 5 november 2002 @ 00:28:04 #31
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_6629283
als er toch een domme kortzichtige opmerking is waar ik me zwaar pissig om kan maken is dat wel het volgende
quote:
Op maandag 4 november 2002 23:46 schreef tvlxd het volgende:Wat een stel gare fanatici:

als er toch wel een groep is die zich voor wederzijds begrip en vrede inzet tussen arabieren en Joden dan zijn hun het wel.

FYI het Jodendom aka Judaisme is puur een religie en is het enigste wat iemand Joods maakt.. in tegenstelling tot wat velen beweren over cultuur, ras of volk en dat soort geblaat.
de mensen die jij voor gare fanatici uitmaakt zijn de enige die zich nog aan de originele Joodse leer houden.. een leer van nederigheid, respect en eerbied voor alle anderen volken.

het huidige zionisme is een verkrachting van de originele Joodse normen en waarden en is slechts een atheistische neo koloniale onderneming die zich verhuld met religieuze symboliek die ze schaamteloos misbruiken voor hun genocidale agenda.
Nee die hebben geen recht op een eigen staat en al zeker niet ten koste van een ander volk.

dus voordat je weer mensen voor 'gare fanatici' uitmaakt zorg dan tenminste dat je weet waar ze eigenlijk voor staan
op http://www.netureikarta.org kun je meer over hun leren

dinsdag 5 november 2002 @ 00:28:37 #32
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_6629296
New order
Uw financieel adviseur met Effect. Mzzl :O
  dinsdag 5 november 2002 @ 00:29:36 #33
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_6629312
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 00:28 schreef wouterheid het volgende:
New order
Blue Monday?
1 kernfysicus
  dinsdag 5 november 2002 @ 00:30:00 #34
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_6629318
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 00:29 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Blue Monday?

dinsdag 5 november 2002 @ 00:32:50 #35
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_6629363
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 00:28 schreef Fonkmeistah het volgende:

-hmhm hmhmhm-

Wanneer een Jood zegt: Joden mogen geen land hebben voor de komst van Messiah, is het een gare fanaticus. Of het nou een religie alleen is, of ook een volk (wat volgens mij dus wel is) maakt niet uit: de Joden verdienen een eigen staat. Hoe ze dat aanpakken/hebben aangepakt is een ander verhaal.
1 kernfysicus
  dinsdag 5 november 2002 @ 00:43:19 #36
24717 Pierre_Smirnoff_2
War=Peace Ignorance=Strength
pi_6629515
quote:
Of het nou een religie alleen is, of ook een volk (wat volgens mij dus wel is) maakt niet uit: de Joden verdienen een eigen staat.
verdienen??

"De Joden" hebben vlak na de Tweede Wereldoorlog een stuk van Canada aangeboden gekregen. Dat is wat veel mensen niet weten. Dat voorstel, zoek maar eens via google, is keihard neergesabeld. Dat kon natuurlijk niet, want het moest wel in het beloofde land natuurlijk!

Maaruh, als ik een religie opricht, en ik sleur daar 5 miljoen mensen in mee voor de komende 500 jaar, dan verdien ik een eigen staat? Of doel je ergens anders op?

"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator" -- U.S. President G.W.Bush
  dinsdag 5 november 2002 @ 00:46:28 #37
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_6629558
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 00:43 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:

[..]

verdienen??

"De Joden" hebben vlak na de Tweede Wereldoorlog een stuk van Canada aangeboden gekregen. Dat is wat veel mensen niet weten. Dat voorstel, zoek maar eens via google, is keihard neergesabeld. Dat kon natuurlijk niet, want het moest wel in het beloofde land natuurlijk!

Natuurlijk.
quote:
Maaruh, als ik een religie opricht, en ik sleur daar 5 miljoen mensen in mee voor de komende 500 jaar, dan verdien ik een eigen staat? Of doel je ergens anders op?
Als jouw religie tweeduizend jaar lang door Europeanen wordt vervolgd, ja hoor. Als jouw religie in vernietigingskampen is gestopt op de weest gruwelijke manier, tuurlijk.
1 kernfysicus
  dinsdag 5 november 2002 @ 00:47:06 #38
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_6629568
Pimterminus morgen @ unbanned

dinsdag 5 november 2002 @ 00:55:40 #39
24717 Pierre_Smirnoff_2
War=Peace Ignorance=Strength
pi_6629666
quote:
Als jouw religie tweeduizend jaar lang door Europeanen wordt vervolgd, ja hoor. Als jouw religie in vernietigingskampen is gestopt op de weest gruwelijke manier, tuurlijk.
Dat "natuurlijke" eraan volgens jouw visie vind ik helemaal niet zo natuurlijk.
Ik kan daar heel veel over gaan zeggen, maar het meeste is zo controversieel, zelfs voor dit forum, dat ik waarschijnlijk meteen als "anti-semiet" word neergezet en misschien wel gebanned word doordat ik zelfs de wet overtreed.
Maar niettemin vind ik dat iedereen z'n mening mag hebben, dus als jij dat vindt, om wat voor reden dan ook, prima.
"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator" -- U.S. President G.W.Bush
  dinsdag 5 november 2002 @ 01:06:51 #40
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_6629799
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 00:46 schreef tvlxd het volgende:
maar die religie zegt dat je geen recht heb op een eigen staat
en dat je in diaspora moet blijven en je dienstbaar moet maken voor de landen waar je verblijft.

Maar de zionisten zijn voornamelijk atheistisch dus die geven geen hol om wat die religie zegt. en kunnen dus sowieso geen aanspraak maken op palestina als religieeus erfgoed
bovendien hebben een aantal van die zionisten zoals Kastner vrolijk meegewerkt aan de exterminatie van honderdduizenden Joden in ruil voor het vertek van 600 elitaire zionisten naar palestina.

daarbij had zelfs Hitler ze een eigen stuk land aangeboden in spanje wat ze vervolgens weigerden want ze wilden perse naar palestina..

Na de oorlog kregen ze behalve een stuk canada ook een stuk Argentiniė aangeboden.. maar nee dat was te min voor ze, ze moesten ze nodig terug naar een stuk land dat ze ergens 2000 jaar geleden al eens eerder geroofd hadden en slechts 400 jaar hebben bezet.

pi_6636367
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 00:32 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Wanneer een Jood zegt: Joden mogen geen land hebben voor de komst van Messiah, is het een gare fanaticus.

Miscchien is het handig om je er wat meer in te verdiepen, http://www.jewsnotzionists.org/ bijvoorbeeld.
pi_6637105
quote:
Op maandag 4 november 2002 21:44 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

OHOHOHOH, NEEEEE
Complete desinformatie.
Joden hebben er helemaal niets mee te maken.

Wat jij schrijft is PRECIES wat de Illuminati wil:

Denken dat NWO-addepten iets met de SION-protocollen gaan refereren en dus automatisch anti-semitistisch zouden zijn etc etc.

Of schrijf je dit om ons NWO-critici te pesten"?

Volgens mij weet je allang hoe het zit, maar probeer je ons uit.

Dat laatste vermoede ik ook al een tijdje, misschien een disinformant van de AIVD ?
pi_6637520
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 01:06 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

maar die religie zegt dat je geen recht heb op een eigen staat
en dat je in diaspora moet blijven en je dienstbaar moet maken voor de landen waar je verblijft.

Maar de zionisten zijn voornamelijk atheistisch dus die geven geen hol om wat die religie zegt. en kunnen dus sowieso geen aanspraak maken op palestina als religieeus erfgoed
bovendien hebben een aantal van die zionisten zoals Kastner vrolijk meegewerkt aan de exterminatie van honderdduizenden Joden in ruil voor het vertek van 600 elitaire zionisten naar palestina.

daarbij had zelfs Hitler ze een eigen stuk land aangeboden in spanje wat ze vervolgens weigerden want ze wilden perse naar palestina..

Na de oorlog kregen ze behalve een stuk canada ook een stuk Argentiniė aangeboden.. maar nee dat was te min voor ze, ze moesten ze nodig terug naar een stuk land dat ze ergens 2000 jaar geleden al eens eerder geroofd hadden en slechts 400 jaar hebben bezet.

Wist je dat de naam Israel een samenraapsel is van 3 "heidense" goden-namen, namelijk Isis, Ra en El , dus Isisrael.
Ze hadden het trouwens beter naar de instignatoren van de staat Israel kunnen noemen; ROTSCHILDel, de "Davidster" in de vlag van Israel is het familie-wapen van de Rotschilds(1 van de invloedrijkste illuminatie-families), en is helemaal geen aloud Hebreeuws of Joods symbool!

Rotschild=rood schild=ZONNE SCHILD!

Zionisme heeft geen ene moer met Joden van doen, maar meer met illuminatie/vrijmetselarij, de "Davidster" zie je ook vaak in Vrijmetselaarsloges hangen (symboliseert de Zon) en Zion betekent ZON, dus Zionisme=een Zonnereligie wat Vrijmetselarij in principe IS (zelfde geldt voor Christendom, is ook een verkapte illuminatie-zonnereligie, vandaar goudkleurige hanen bovenop kerktorens(Obelisken)en een goudkleurig aureooltje om het hoofd van Jezus(Het "Licht van de Wereld", doet ook erg veel aan de zon denken, niet?)

dinsdag 5 november 2002 @ 16:12:34 #44
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_6638749
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 15:20 schreef PHETEP het volgende:

Wist je dat de naam Israel een samenraapsel is van 3 "heidense" goden-namen, namelijk Isis, Ra en El , dus Isisrael.

twee egyptische goden, maar who the fuck is El? Nooit van gehoord. In al die jaren over egyptische godheden, nooit gehoord van ene El. Ra en Re zijn verwisselbaar, maar ik geloof dat Re de voorkeur heeft al sinds het begin des tijds...
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_6639117
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 15:20 schreef PHETEP het volgende:

Zionisme heeft geen ene moer met Joden van doen, maar meer met illuminatie/vrijmetselarij, de "Davidster" zie je ook vaak in Vrijmetselaarsloges hangen (symboliseert de Zon) en Zion betekent ZON, dus Zionisme=een Zonnereligie wat Vrijmetselarij in principe IS (zelfde geldt voor Christendom, is ook een verkapte illuminatie-zonnereligie, vandaar goudkleurige hanen bovenop kerktorens(Obelisken)en een goudkleurig aureooltje om het hoofd van Jezus(Het "Licht van de Wereld", doet ook erg veel aan de zon denken, niet?)

.....wow.....
  dinsdag 5 november 2002 @ 18:23:31 #47
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_6641320
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 15:00 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Dat laatste vermoede ik ook al een tijdje, misschien een disinformant van de AIVD ?

Of van de Rijksvoorlichtingsdienst !
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  dinsdag 5 november 2002 @ 23:36:43 #48
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_6648432
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 14:19 schreef schatje het volgende:

[..]

Miscchien is het handig om je er wat meer in te verdiepen, http://www.jewsnotzionists.org/ bijvoorbeeld.

Het is gaar wanneer iemand zegt: een vervolgde groep mensen (volk) mag geen eigen land hebben totdat de Messiah komt.
1 kernfysicus
  dinsdag 5 november 2002 @ 23:41:39 #49
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_6648505
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 23:36 schreef tvlxd het volgende:Het is gaar wanneer iemand zegt: een vervolgde groep mensen (volk) mag geen eigen land hebben totdat de Messiah komt.
katholieken zijn in het verleden ook vervolgd in nederland.. hebben ze nu recht op friesland ?
  dinsdag 5 november 2002 @ 23:42:37 #50
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_6648525
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 23:41 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

katholieken zijn in het verleden ook vervolgd in nederland.. hebben ze nu recht op friesland ?

Katholieken werden niet verschrikkelijk vervolgd, hebben geen duidelijke band met Friesland en hebben al 30+ landen.

-edit-

Ok, katholieken hadden het niet makkelijk natuurlijk. En ach, hebben de Joden recht op Israel/Palestina, meer dan de katholieken op Friesland.

Feit blijft: degene die zoiets zegt is een gara fanaticus.

Nou, ik ga naar bed.

1 kernfysicus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')