SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei, tuinde ik daar nou gewoon in een fopje van duvelduvel? Mijn familie schaamt zich.quote:Op zondag 21 december 2014 15:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik maakte een fopje. Kazim is maar een beperkte spits.
Hij zit er altijd naast met zulke voorspellingen ook met een laag gemiddelde dus dat zegt ook veel.quote:
Ed de Goeyquote:
heb jij Numancia - Lugo gezien?quote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef Cavaliers het volgende:
Enoh pakt weer eens rood voor Standard.
Eyong Tarkang Enohquote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef Cavaliers het volgende:
Enoh pakt weer eens rood voor Standard.
Nee, waarom zou ik dat kijken?quote:Op zondag 21 december 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb jij Numancia - Lugo gezien?
Franse competitie is toch niets aan man. Ik kijk liever de Jupiler League van Belgiëquote:
leuke uitslag welquote:
inderdaadquote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, eerst El Ghazi maar
Wie?quote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Bovenberg (!) heeft Kishna in de broekzak.
Waarom staat El Ghazi nooit in de basis?quote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, eerst El Ghazi maar
Had ze alleen gezien tegen PSG toen. Was een bazenwedstrijd toenquote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want Marseille is heer en meester. Bielsa.
Jupiler League is genottelijk, alleen al voor Tielemans. Ligue 1 kijk ik alleen voor Marseille, ik ga dit seizoen nog een wedstrijd van hen bezoeken.quote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Franse competitie is toch niets aan man. Ik kijk liever de Jupiler League van België
Omdat de beste spelen. Dat is meestal het geval met een basis 11.quote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom staat El Ghazi nooit in de basis?
Dat zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef KingRoland het volgende:
Best raar dat als ik de franse competitie een keer zie dat er overal zwarte plekken zijn.
M.a.w: Immers is een van de beteren bij Feyenoord?quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat de beste spelen. Dat is meestal het geval met een basis 11.
El Ghazi is niet de beste op zijn plek? Wie staat er nu?quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom liep jij dan hevig te kotsen op de opstelling van Rutten afgelopen woensdag?quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee hij moet naar Barcelona samen met El Ghazi. Die twee zijn de nieuwe Messi en Neymarquote:Op zondag 21 december 2014 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Wordt tijd dat Kishna zijn transfer maakt naar een Italiaanse topclub.
Immers is niet de beste maar wel de beste voor dit elftal. Hij hoort dus bij de beste 11.quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
M.a.w: Immers is een van de beteren bij Feyenoord?
Haha jullie hebben Immersquote:Op zondag 21 december 2014 15:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Immers is niet de beste maar wel de beste voor dit elftal. Hij hoort dus bij de beste 11.
quote:Op zondag 21 december 2014 15:16 schreef KingRoland het volgende:
Depressieve neigingen als ik het spel van Ajax zie.
Dieptriest dat zo'n stadion in de Eredvisie staat.quote:Op zondag 21 december 2014 15:16 schreef KingRoland het volgende:
Depressieve neigingen als ik het stadion van Excelsior zie.
Gelukkig kan jij nog altijd fappen op FC Groningen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:16 schreef KingRoland het volgende:
Depressieve neigingen als ik het stadion van Excelsior zie.
Haha. En dan kampioen willen worden.quote:Op zondag 21 december 2014 15:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Immers is niet de beste maar wel de beste voor dit elftal. Hij hoort dus bij de beste 11.
Dat is Milan, de favoriete reporter van Stijn.quote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is die stagiair van FOX die op Woudestein staat?
Waarom wil je kijken naar een gay orgie?quote:Op zondag 21 december 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Camera in de kleedkamer van Ajax nu a.u.b.
Verwacht m eerder bij t hockeyquote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is die stagiair van FOX die op Woudestein staat?
DE club van het Noordenquote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij nog altijd fappen op FC Groningen.
Omdat hij eruit ziet als een student zeker?quote:
Kan hij niet beter bij AC of Inter staan dan.quote:Op zondag 21 december 2014 15:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is Milan, de favoriete reporter van Stijn.
Nee, dit is niksquote:Op zondag 21 december 2014 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan hij niet beter bij AC of Inter staan dan.
quote:Op zondag 21 december 2014 15:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is Milan, de favoriete reporter van Stijn.
Nah, denk dat de knaapjes het zelf ook wel weten dat ze nou niet echt geweldig staan te ballen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
Hier heeft Frank veel meer nodig dan een kwartier
Dat is het probleem niet maar een wedstrijd "lezen" en zelf veranderen zit er bij deze onvolwassen spelers niet in, dat is niet alleen een probleem bij Ajax hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah, denk dat de knaapjes het zelf ook wel weten dat ze nou niet echt geweldig staan te ballen.
shitquote:Op zondag 21 december 2014 15:24 schreef Brammess het volgende:
RT @Tussendelinies: Ajax raakte de eerste helft slechts één bal aan in de zestien van Excelsior. #excaja
Nee, klopt. Gewoon in de winterstop wesley kopen en je bent kampioen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet maar een wedstrijd "lezen" en zelf veranderen zit er bij deze onvolwassen spelers niet in, dat is niet alleen een probleem bij Ajax hoor.
quote:Op zondag 21 december 2014 15:24 schreef Brammess het volgende:
RT @Tussendelinies: Ajax raakte de eerste helft slechts één bal aan in de zestien van Excelsior. #excaja
Overmarsquote:Op zondag 21 december 2014 15:24 schreef Brammess het volgende:
toptrainer datquote:Op zondag 21 december 2014 15:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want Marseille is heer en meester. Bielsa.
Bedoening*quote:
Die verdient meer dan de 11 van Ajax denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, klopt. Gewoon in de winterstop wesley kopen en je bent kampioen.
Dat geld verdien je terug met de deelname aan de CL.quote:Op zondag 21 december 2014 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die verdient meer dan de 11 van Ajax denk ik
Dat kan niet want bij dat buitenspeldoelpunt van Ajax raakte 2 man de bal.quote:Op zondag 21 december 2014 15:24 schreef Brammess het volgende:
Lukt zonder hem ook nog welquote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat geld verdien je terug met de deelname aan de CL.
Minder dan dat als je van de mat wordt gespeeld door de nr. 13quote:Op zondag 21 december 2014 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is gewoon een modaal team.
Loot ajax in de voorronde (mits ze geen kampioen worden) geen lastige ploeg dan?quote:
Jij bent zo blind dat je niet zag waar de overtreding werd gemaakt? Downie.quote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha jij denkt echt dat je er kijk op hebt.
Zou terecht zijnquote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
zul je zien dat ze nu met 0-5 winnen.
Heeft ie geluk dat Higler niet fluit.quote:
Dat lijkt me stug, als ze maar winnenquote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
zul je zien dat ze nu met 0-5 winnen.
Haha sukkelquote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha jij denkt echt dat je er kijk op hebt.
Ik kijk niet eens, dom varken.quote:Op zondag 21 december 2014 15:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jij bent zo blind dat je niet zag waar de overtreding werd gemaakt? Downie.
Apart. Je zou zeggen dat paal/laat ook onderdeel is van het doel.quote:Op zondag 21 december 2014 15:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bal op paal/lat telt niet als een schot op doel.
Klopt.quote:Op zondag 21 december 2014 15:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Balletje breed en terug =/= domineren.
Tevens is balbezit niet rullevant.quote:Op zondag 21 december 2014 15:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Balletje breed en terug =/= domineren.
Het zou leuk zijn als je dit soort teksten op een tegeltje ofzo zou plaatsenquote:Op zondag 21 december 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens is balbezit niet rullevant.
Je zou bijna Boilesen gaan missen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Riedewald is ook geen al te beste linksback.
Jammer.
tikkie terugquote:
Wat opzich echt superknap is.quote:Op zondag 21 december 2014 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Boilesen is verdedigend nog slechter dan Willems.
Boilesen is het homofiele vriendje van Andersen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Boilesen is verdedigend nog slechter dan Willems.
Was geen pingel.quote:Op zondag 21 december 2014 15:38 schreef leolinedance het volgende:
Ajax wordt weer geholpen door de scheids.
Je bent zelf het homofiele vriendje van Andersen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Boilesen is het homofiele vriendje van Andersen.
Ik weet nog dat iedereen helemaal opgewonden werd van dat balletje door de benen van Ruizquote:Op zondag 21 december 2014 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook totaal niet verdedigen en aanvallend doet hij ook zelden iets goeds.
Dat verandert niets aan mijn stellingquote:Op zondag 21 december 2014 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook totaal niet verdedigen en aanvallend doet hij ook zelden iets goeds.
Je zou zeggen dat deze man 15 is, wat zo'n opmerking zou verklaren. Maar dat is gewoon ouder dan 30quote:Op zondag 21 december 2014 15:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom begin jij toch steeds over homofilie?quote:Op zondag 21 december 2014 15:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is de nieuwe Essien.quote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef Baconbus het volgende:
Riedje mag er wel weer uit, die gast kan heel weinig.
Als hij echt zo goed kon voetballen was hij niet linksback gezet, denk ik altijd maar.quote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iedereen helemaal opgewonden werd van dat balletje door de benen van Ruiz
Nu in het Nederlands.quote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat deze man 15 is, wat zo'n opmerking zou verklaren. Maar dat is gewoon ouder dan 30
Wat? Sunri5e is 30+ ?quote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat deze man 15 is, wat zo'n opmerking zou verklaren. Maar dat is gewoon ouder dan 30
Sommige mensen kan je beter gewoon opgeven als het dom doen gewoon dom zijn blijktquote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh GGMM maakte een grapje, hij is 16 ofzo.quote:
Ik zie zelf in de scene.quote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom begin jij toch steeds over homofilie?
Daarom maar een nieuwe linksback halen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat verandert niets aan mijn stelling
Verkocht.quote:Op zondag 21 december 2014 15:40 schreef Baconbus het volgende:
Van Rhijn laat zich even aan de kant zetten, die gast heeft ook geen mentaliteit.
Waar zijn de bikkels.
Dan schat je hem nog redelijk oud in heb ik het idee.quote:Op zondag 21 december 2014 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh GGMM maakte een grapje, hij is 16 ofzo.
Nope. Dirk-Kuijt zat hier al ver voordat ik ging posten op FOK.quote:Op zondag 21 december 2014 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh GGMM maakte een grapje, hij is 16 ofzo.
Oh ja hij was Dirk-Kuijt, wat een treurigheidquote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope. Dirk-Kuijt zat hier al ver voordat ik ging posten op FOK.
Misschien was hij toen 8.quote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
30?quote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet JIJ niet degene zijn die mad is?quote:
madquote:Op zondag 21 december 2014 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet JIJ niet degene zijn die mad is?
Ken je jorienvandenherik nogquote:Op zondag 21 december 2014 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is te merken ja. Hoe is het volwassenen onderwijs?quote:
En Ritmo, komen wel hele speciale users uit die hoek.quote:Op zondag 21 december 2014 15:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ken je jorienvandenherik nogDat was een kutuser he
Met zijn benenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Jij krijgt nu een note.quote:Op zondag 21 december 2014 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wow :S Echt een troll mod :S :S :S
Je hebt invloed.quote:Op zondag 21 december 2014 15:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga Frank bellen dat El Ghazi erin moet
Graag. Dank.quote:Op zondag 21 december 2014 15:44 schreef Kopsterk het volgende:
Meestal wacht hij langer hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 15:45 schreef Tarado het volgende:
Is ook altijd hetzelfde, na een uurtje wisselen
Voor watquote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Drizzt stuurt me een DM waarin hij excuses maakt
Deze man
Ban.quote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze man
DM openbarenquote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze man
DM openbaren.quote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze man
Nergens voor nodig joh.quote:Op zondag 21 december 2014 15:44 schreef Kopsterk het volgende:
Wanneer krijgt Drizzt eindelijk weer eens collega's hier?quote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze man
dm OPENBAREN = BANquote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze man
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer krijgt Drizzt eindelijk weer eens collega's hier?
hap hap hapquote:
Leugens.quote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |