En waarom was mijn filmvoorstel geen serieuze reactie?quote:Op zondag 21 december 2014 11:38 schreef Mike het volgende:
Als je geen serieuze reactie hebt, mag je hier gewoon wegblijven.
Omdat er duidelijk in de OP staat: geen horror.quote:Op zondag 21 december 2014 11:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En waarom was mijn filmvoorstel geen serieuze reactie?
Het is geen horrorquote:Op zondag 21 december 2014 11:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat er duidelijk in de OP staat: geen horror.
Ja. En kijk maar op IMDB...een van de keywords is gewoon horror.quote:Op zondag 21 december 2014 11:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het is geen horrorHeb je de film uberhaupt gezien?
Dat is hetzelfde als Mad Max horror noemenquote:Op zondag 21 december 2014 11:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja. En kijk maar op IMDB...een van de keywords is gewoon horror.
Welke film wasda? (ben toevallig ook naar iets kijkbaars aan het zoekenquote:Op zondag 21 december 2014 11:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En waarom was mijn filmvoorstel geen serieuze reactie?
The Purge: Anarchyquote:Op zondag 21 december 2014 11:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Welke film wasda? (ben toevallig ook naar iets kijkbaars aan het zoeken)
Hmmm die zou ze denk ik best wel leuk vinden.quote:Op zondag 21 december 2014 11:43 schreef Mike het volgende:
Als het ook drama mag zijn, dan vindt ze The Fault in Our Stars vast mooi.
Ah da's meer horror in de zin van gorequote:
Wij kunnen beide niet tegen horror.quote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Juist horror. Daar gaan het hart van je mokkel van kloppen. Dat is goed nieuws voor Fylaxjes.
Ik heb zelf 1 en 2 gezien, geen idee welke zij al heeft gezien en of ze 3 nog niet heeft gezien. Maar heb 'm op 't lijstje gezet.quote:
Fylax moet ook kunnen kijken.quote:Op zondag 21 december 2014 11:43 schreef Mike het volgende:
Als het ook drama mag zijn, dan vindt ze The Fault in Our Stars vast mooi.
ontzettende jank film.quote:Op zondag 21 december 2014 12:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou ik die film niet kunnen kijken?
Wel mooi zo'n jankfilm toch, kan k d'r troosten?quote:Op zondag 21 december 2014 12:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
ontzettende jank film.
Heb hem gezien met mijn zusje zei werd gek omdat ik niet moest huilen.
Bespaar je het gezeik.
Verder een actie film is altijd wel goed
normaal ben ik het er mee eens maar in verhaal is jongen zo perfect dat je al je punten verliestquote:Op zondag 21 december 2014 12:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wel mooi zo'n jankfilm toch, kan k d'r troosten?
Oh.quote:Op zondag 21 december 2014 12:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
normaal ben ik het er mee eens maar in verhaal is jongen zo perfect dat je al je punten verliest
Ga de Titanic kijkenquote:Op zondag 21 december 2014 11:36 schreef Fylax het volgende:
Hi iedereen.
Morgen komt m'n meisje naar mij toe en gaan we een film kijken. Super lief natuurlijk. We weten alleen nog niet welke film. We komen er gewoon niet uit.![]()
Weet iemand een leuke en goede film? Liefst uit 2013/2014, genre kan alles zijn, behalve horror. Een goede comedy zou leuk zijn, maar een andere genre kan ook.
Bedankt alvast schatjes.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:23 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ga de Titanic kijkenSerieus. En Ice Age doet het ook altijd wel goed!
Sowieso doet iets van disney / pixar het wel goed!
hoe moeilijk dom zijn julliequote:Op dinsdag 23 december 2014 03:22 schreef Iwanius het volgende:
En anders als je van schilpadden houdt:
- The Hangover 1,2,3quote:Op zondag 21 december 2014 11:36 schreef Fylax het volgende:
Hi iedereen.
Morgen komt m'n meisje naar mij toe en gaan we een film kijken. Super lief natuurlijk. We weten alleen nog niet welke film. We komen er gewoon niet uit.![]()
Weet iemand een leuke en goede film? Liefst uit 2013/2014, genre kan alles zijn, behalve horror. Een goede comedy zou leuk zijn, maar een andere genre kan ook.
Bedankt alvast schatjes.
goeie keuzequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
We're the millers. Simpele komedie.
quote:Op zondag 21 december 2014 12:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
ontzettende jank film.
Heb hem gezien met mijn zusje zei werd gek omdat ik niet moest huilen.
Bespaar je het gezeik.
Verder een actie film is altijd wel goed
Dat is echt geen horror. Het is meer een actiefilmquote:
Dan moet je het juist kijken en kunnen jullie elkaar ondersteunenquote:
ja zeker een mooie film.quote:
Mij lukte het wel in ieder gevalquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja zeker een mooie film.
Maar de verwachting ligt hoog voor je meisje.
Zei wilt zien dat jij ook gaat huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |