En waarom was mijn filmvoorstel geen serieuze reactie?quote:Op zondag 21 december 2014 11:38 schreef Mike het volgende:
Als je geen serieuze reactie hebt, mag je hier gewoon wegblijven.
Omdat er duidelijk in de OP staat: geen horror.quote:Op zondag 21 december 2014 11:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En waarom was mijn filmvoorstel geen serieuze reactie?
Het is geen horrorquote:Op zondag 21 december 2014 11:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat er duidelijk in de OP staat: geen horror.
Ja. En kijk maar op IMDB...een van de keywords is gewoon horror.quote:Op zondag 21 december 2014 11:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het is geen horrorHeb je de film uberhaupt gezien?
Dat is hetzelfde als Mad Max horror noemenquote:Op zondag 21 december 2014 11:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja. En kijk maar op IMDB...een van de keywords is gewoon horror.
Welke film wasda? (ben toevallig ook naar iets kijkbaars aan het zoekenquote:Op zondag 21 december 2014 11:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En waarom was mijn filmvoorstel geen serieuze reactie?
The Purge: Anarchyquote:Op zondag 21 december 2014 11:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Welke film wasda? (ben toevallig ook naar iets kijkbaars aan het zoeken)
Hmmm die zou ze denk ik best wel leuk vinden.quote:Op zondag 21 december 2014 11:43 schreef Mike het volgende:
Als het ook drama mag zijn, dan vindt ze The Fault in Our Stars vast mooi.
Ah da's meer horror in de zin van gorequote:
Wij kunnen beide niet tegen horror.quote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Juist horror. Daar gaan het hart van je mokkel van kloppen. Dat is goed nieuws voor Fylaxjes.
Ik heb zelf 1 en 2 gezien, geen idee welke zij al heeft gezien en of ze 3 nog niet heeft gezien. Maar heb 'm op 't lijstje gezet.quote:
Fylax moet ook kunnen kijken.quote:Op zondag 21 december 2014 11:43 schreef Mike het volgende:
Als het ook drama mag zijn, dan vindt ze The Fault in Our Stars vast mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |