abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 22 december 2014 @ 02:33:40 #151
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147831848
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 22:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je hoeft nu niet ineens elke schietpartij in de VS te gaan belichten, daarvan zijn er gemiddeld meer als 12.000 per jaar.
Lijkt me toch redelijk relevant aangezien het ook een agent betreft.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_147832361
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 02:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Lijkt me toch redelijk relevant aangezien het ook een agent betreft.
Agenten worden daar wel vaker neergeschoten, het is nou niet bepaald iets nieuws.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_147832402
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 01:32 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

De slachtoffers waren Aziatisch en Mexicaans alhoewel het wel gewoon racistisch gemotiveerd was en het hoogstwaarschijnlijk tegen blanken was gericht.
Ik heb eerder het idee dat het tegen het politie apparaat is gericht, en tegen het gewelddadige optreden in veel gevallen. Het is namelijk niet zo dat het alleen blanke agenten zijn die zwarten neerschieten. het gaat om het uniform, en niet zo zeer om het kleurtje dat eronder zit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_147832422
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 09:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is natuurlijk gewoon een feit dat door de politie in de VS bepaalde groepen harder aangepakt worden. Het gemiddelde IQ van de straatlopendr politiemacht schat ik dan ook niet zo hoog in en daar nog lager.

De politiemacht als geheel laat in statistieken gewoon zien zwarten harder aan te pakken en daarom is men pissig op de politiemacht als geheel. Zelfs als die ene politieagent er niks mee te maken heeft. Dat zo'n debiel dat dan afreageert o een agent ipv specifieke agenten is te dom voor woorden, maar het is wel te begrijpen. En zolang het racisme in de politiemacht niet aangepakt wordt, ben ik bang dat meer van dat soort pannenkoeken zullen volgen.
Er zullen best racistische agenten rondlopen in de VS maar dat betekent nog niet dat de politie discrimineert. Dat is hetzelfde als je zou zeggen dat de moslim crimineel is. Maar ik reageerde op hem omdat hij weer eens aan het generaliseren was.
quote:
Dat de slachtoffers hierboven van oorsprong Chinees en Mexicaan zijn, wil overigens nog niet zeggen dat ze zwarten niet slechter behandelen dan andere groepen. Geen idee waarom je dat aanneemt
Ik neem dat ook niet aan maar het type persoon waar ik op reageerde wel. Of ze kijken er iig anders tegenaan of negeren het want alleen een blanke die discrimineert verdient hun hoon. Voor gekleurde mensen die discrimineren zijn er altijd verzachtende omstandigheden. Je ziet dat vaak, deze reactie ook weer. Is de dader "zwart" en het slachtoffer wit dan reageren ze genuanceerd, zelfs bij een ernstig delict als dit. Andersom gelden er andere regels. Een voorbeeld: een café-eigenaar heeft al diverse keren problemen gehad met Marokkaanse jongeren, de gemeente dreigt om het café een half jaar te sluiten als er nog een vechtpartij is, waarop de café-eigenaar Marokkanen van een bepaalde leeftijd niet meer toelaat. Als ze hierop reageren dan is de nuance compleet verdwenen. Die café-eigenaar is dan een racist en een fascist. Ook als die man zijn café, zijn levensdoel kan verliezen. Geen verzachtende omstandigheden voor deze fascist.
  maandag 22 december 2014 @ 03:27:35 #155
430880 mig72
De Professional
pi_147832425
Toen zeide Jezus tot hem:
Keer uw zwaard weder in zijn plaats; want
allen, die het zwaard nemen, zullen door het
zwaard vergaan.
pi_147832441
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 03:27 schreef mig72 het volgende:
Toen zeide Jezus tot hem:
Keer uw zwaard weder in zijn plaats; want
allen, die het zwaard nemen, zullen door het
zwaard vergaan.
Neem nog een snuif.
  maandag 22 december 2014 @ 03:35:32 #157
430880 mig72
De Professional
pi_147832472
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 03:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Neem nog een snuif.
Ga terug naar marokko.
pi_147832498
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 03:35 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ga terug naar marokko.
Ik neuk jouw de moeder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 03:40:51 ]
pi_147833284
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 02:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat is gewoon een heel lang verhaal, want ze (de Amerikanen) hebben het natuurlijk ook deels aan zichzelf te danken vanwege de wapenwetten. Voor een normale verkeersboete komt de politie al met getrokken pistool op de aangehouden af. Dit is in het verleden ongetwijfeld vaak genoeg verkeerd afgelopen bij de agenten dat ze dit zo hebben ingevoerd. Praat het natuurlijk niet goed, maar als een agent op een verdachte afloopt die opeens in zijn zak gaat graaien loopt de spanning en de bijbehorende ongelukken snel op.
Nee hoor... wel houden ze hun hand bij hun pistool (pistool zit dan nog in de holster) en zijn ze idd wel voorbereid om te schieten omdat je nooit kan weten wat iemand doet.

Ze zijn wel redelijk streng maar ja dat moet ook wel met zulke wetten.. Vind het overigens wel fijn dat iemand zich met een vuurwapen KAN verdedigen indien nodig..
Waz met jou!
  maandag 22 december 2014 @ 09:51:46 #160
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_147834161
Dit is het logische gevolg van politieagenten laten wegkomen met moord.

En dit valt de rechterlijke macht en het politieapparaat net zo goed aan te rekenen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_147834885
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 03:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Agenten worden daar wel vaker neergeschoten, het is nou niet bepaald iets nieuws.
Het is nieuws omdat de media het naar voren brengt, dat diezelfde dingen al langer aan de gang zijn maar dat er niet over bericht werd zegt natuurlijk ook wel genoeg.
pi_147834959
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 09:51 schreef DustPuppy het volgende:
Dit is het logische gevolg van politieagenten laten wegkomen met moord.

En dit valt de rechterlijke macht en het politieapparaat net zo goed aan te rekenen.
|:(
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147834988
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 03:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat het tegen het politie apparaat is gericht, en tegen het gewelddadige optreden in veel gevallen. Het is namelijk niet zo dat het alleen blanke agenten zijn die zwarten neerschieten. het gaat om het uniform, en niet zo zeer om het kleurtje dat eronder zit.
De donkere mensen in de V.S. gebruiken deze incidenten om al aanwezige onvrede mbt racisme aan de kaak te stellen, die dingen lopen nu gewoon door elkaar heen.
pi_147834997
De politieagenten gaan nu in de slachtofferrol kruipen, de burgemeester, politiek hebben bloed aan hun handen... :') _O-

Ik ging stuk.
pi_147835052
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef theunderdog het volgende:
De politieagenten gaan nu in de slachtofferrol kruipen, de burgemeester, politiek hebben bloed aan hun handen... :') _O-

Ik ging stuk.
Ja dat is ook wel om te lachen natuurlijk, neemt niet weg dat het vermoorden van agenten natuurlijk echt niet kan.

Maar de hypocrisie is daar echt lachwekkend ja. _O-
  maandag 22 december 2014 @ 10:35:27 #166
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_147835085
quote:
13s.gif Op maandag 22 december 2014 10:30 schreef Karrs het volgende:

[..]

|:(
Tja, sorry. Het is niet anders.

Als een hele bevolkingsgroep zich misbruikt voelt worden door een andere groep (in dit geval de zwarte bevolking door de politie) en ze zien vervolgens dat deze 2e groep daar niet voor gestraft wordt dan zijn er binnen elke samenleving altijd individuen die het recht in eigen hand gaan nemen.

Ik zeg niet dat dit goed is (sterker nog, ik keur dit stellig af. Het lost niks op en zorgt alleen voor verdere escalatie), maar het ligt sterk in de lijn der verwachting.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_147835138
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:34 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel om te lachen natuurlijk, neemt niet weg dat het vermoorden van agenten natuurlijk echt niet kan.

Maar de hypocrisie is daar echt lachwekkend ja. _O-
Moorden is per definitie stout, maar de slachtofferrol van deze agenten is triest en hilarisch te gelijke tijd.
pi_147835141
Dit komt omdat veel mensen iemand niet beoordelen op zijn daden maar op de groep waar hij toe hoort.
pi_147836528
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Moorden is per definitie stout, maar de slachtofferrol van deze agenten is triest en hilarisch te gelijke tijd.
De slachtofferrol kennen ze in de V.S. inderdaad goed spelen, zelf moordend en martelend de wereld over maar als iemand anders het doet komt het human right vingertje. :') _O-

Totaal ongeloofwaardig land, waar is die VN vrouw trouwens met haar zwarte pieten strijd nu? 8}
  maandag 22 december 2014 @ 11:44:00 #170
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_147836898
quote:
"The Final Inspection"

The Policeman stood and faced his God,
Which must always come to pass.
He hoped his shoes were shining as brightly as his brass.
"Step forward now, officer. How shall I deal with You?
Have you always turned the other cheek?
To my Church have you been true?"
The officer squared his shoulders and said,
"No, Lord, I guess I ain't.
Cause those of us who carry badges can't always be a saint.
But I never took a penny that wasn't mine to keep,
Though I worked a lot of overtime when the bills just got too steep.
And I never passed a cry for help, though at times I shook with fear.
And sometimes, God forgive me, I wept unmanly tears.
I know I don't deserve a place among the people here.
They never wanted me around except to calm their fear.
If you've a place for me here, Lord, it needn't be so grand.
I've never expected or had too much.
But if you don't, I'll understand."
There was silence all around the throne where the saints had often trod.
As the officer waited quietly for the answer of his God.
"Step forward now, Officer, you've borne your burdens well.
Come walk a beat on Heaven's Streets. You've done your time in Hell."
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_147851943
.

[ Bericht 27% gewijzigd door NickGrouwen op 22-12-2014 23:36:20 ]
pi_147854219
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:44 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

"But I never took a penny that wasn't mine to keep,"

uhmm waar kwam zijn salaris dan verdaan? ieder geval niet van een vrijwillige transactie.

"They never wanted me around except to calm their fear."

dit is wat ze graag denken om hun dagelijkse activiteiten te rationaliseren, maar hoeveel mensen worden juist bang als ze ergens politie zien? wat zijn de psychologische gevolgen van groepen mensen continue opjagen? mensen worden daar om de vreemdste redenen neergeschoten, bv als je oordopjes in hebt of doof bent en het geschreeuw van een agent niet hoort, en ook om de vreemdste redenen door de overheid lastig gevallen, bv bloemen fotograferen en vervolgens fbi voor je deur krijgen. de politie is een groter gevaar voor onschuldige burgers dan terrorisme of welke maffiose organisatie dan ook. de politie heeft daar zelf meer amerikanen vermoord dan de vijanden van amerika in irak. een positief punt voor zij die irak hebben overleefd, is dan wel dat labiele ex-soldaten erg in trek zijn bij het politieapparaat in amerika :')

[ Bericht 0% gewijzigd door wipes66 op 22-12-2014 21:06:35 ]
..///
  maandag 22 december 2014 @ 20:51:00 #173
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147854565
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze verdienen $50.000 per jaar en hadden al een tamelijk gevaarlijk beroep voordat Sharpton, Jackson, Obama, De Blasio de zwarte gemeenschap opstookte met leugens en valse beelden. Natuurlijk zijn die een tikkeltje boos en angstig.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 22 december 2014 @ 20:57:40 #174
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_147854872
Nee nee mensen. Het is de politie die volledig straffeloos (paid administrative leave :') ) onschuldige burgers moet doodschieten/wurgen. Niet andersom, he.

Laten we maar weer concluderen dat in een fucked up land er fucked up shit gebeurt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')