Maar je zegt net zelf dat je het "offensive" vindt dat er "zwarte man" in de topictitel staat.quote:
Dit is toch niet serieus?quote:Op zondag 21 december 2014 10:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nope. Gewoon old-school op negerjacht. Doen ze in Nederland ook wel eens trouwens:
[ afbeelding ]
Het schijnt dat zwarte mensen regelmatig Chinezen discrimineren, waarom maken die er niet een drama van eigenlijk?quote:Op zondag 21 december 2014 10:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit waren een Latino en Chinese agent. Maar bedankt voor je mening. De holocaust kon je ook verwachten zolang joden de rente zo hoog hielden natuurlijk.
Oké.quote:Op zondag 21 december 2014 10:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan zie ik ook de link met dit topic niet.
Wijs jij nu iemand anders op generaliserende uitspraken?quote:Op zondag 21 december 2014 10:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uitstekende generalisatie weer, Henk.
Ga zo door.
Dat heb jij goed gezien, Ali.quote:Op zondag 21 december 2014 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wijs jij nu iemand anders op generaliserende uitspraken?
Dit is een memorabele dag. Ik vind ook dat wij dit groots moeten vieren. Je post heb ik in ieder geval opgeslagen - gewoon omdat het kan - en zodat het voor eeuwig vast staat.quote:
Dat je dit probeert te legitimeren,quote:Op zondag 21 december 2014 02:31 schreef remlof het volgende:
Toch kan je dit verwachten zolang de politie burgers van verschillende etniciteit anders blijft behandelen.
Hey doe dit lekker in de FB randfiguur, en blijf on topic in mijn topic.quote:Op zondag 21 december 2014 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is een memorabele dag. Ik vind ook dat wij dit groots moeten vieren. Je post heb ik in ieder geval opgeslagen - gewoon omdat het kan - en zodat het voor eeuwig vast staat.
Een bijzondere dag dit... ik pink gewoon echt een traantje weg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 21 december 2014 11:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey doe dit lekker in de FB randfiguur, en blijf on topic in mijn topic.
Er zit werkelijk iemand te wachten op deze schijtlollige onzin. Laat de volwassen mensen gewoon verder dicussiëren over dit serieuze onderwerp.quote:
Daar ben ik mij uiterst bewust van.quote:Op zondag 21 december 2014 11:33 schreef Mani89 het volgende:
Er zit werkelijk iemand te wachten op deze schijtlollige onzin.
Opmerkelijk hoe eenvoudig iemand die regelmatig ageert tegen onrechtvaardigheid jegens een minderheid een hele bevolkingsgroep op een bult gooit.quote:Op zondag 21 december 2014 09:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja die black community in de VS zijn sowieso gigantische calimero's
Ze gaan al janken als je een crimineel doodschiet en dan gaan ze voor de lol winkels plunderen. Maar goed, negers...
Nou, het zal voor de policor toch een beetje een deceptie zijn, hé, agenten met Chinese en Mexicaanse roots, in plaats van twee blonde cops met blauwe ogen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:08 schreef Mani89 het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:johncardillo twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 22:45:12BREAKING: Cop killer warned "I'm Putting Wings ON Pigs Today. They Take 1 Of Ours...Let's Take 2 Of Theirs." http://t.co/N2Qu2JDRTO reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik heb het expres over een zwarte man in de TT omdat dat in dit geval relevant lijkt wbt zijn motieven. Dat hele land wordt op dit moment opgehitst in een complete rassenhysterie, hopelijk loopt dit niet nog verder uit de hand.
Wat is dit nou weer voor onzin. Sinds wanneer neem ik het op voor mensen die schreeuwen kill the cops en winkels plunderenquote:Op zondag 21 december 2014 12:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Opmerkelijk hoe eenvoudig iemand die regelmatig ageert tegen onrechtvaardigheid jegens een minderheid een hele bevolkingsgroep op een bult gooit.
De faalhaas heeft waarschijnlijk een politieauto zien staan, niet gekeken maar gewoon geschoten.quote:Op zondag 21 december 2014 12:34 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Nou, het zal voor de policor toch een beetje een deceptie zijn, hé, agenten met Chinese en Mexicaanse roots, in plaats van twee blonde cops met blauwe ogen.
Daar is geen eer mee te behalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |