Welk lammetjequote:Op zondag 21 december 2014 01:05 schreef terrastegel het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Ik weet niet waarom.
Dat lammetje
duurt nog zo langquote:Op zondag 21 december 2014 01:06 schreef Stratman het volgende:
[..]
#Struggles
Ze word vanzelf wel weer wakker
Zo zonde dat op jouw soort altijd vieze sigarettenfilters liggenquote:Op zondag 21 december 2014 01:05 schreef terrastegel het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Ik weet niet waarom.
Dat lammetje
Ben niet moequote:Op zondag 21 december 2014 01:06 schreef Stratman het volgende:
[..]
Dan ga jij ook slapenLijkt het korter!
Ja tochquote:Op zondag 21 december 2014 01:06 schreef Stratman het volgende:
[..]
Dan ga jij ook slapenLijkt het korter!
Dat heb ik met die van mij, had het ook wat minder gitaar georiënteerd kunnen makenquote:Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef terrastegel het volgende:
Waarom heb ik deze naam ook gekozen
Stratocasters zijn bazendingenquote:Op zondag 21 december 2014 01:10 schreef Stratman het volgende:
[..]
Dat heb ik met die van mij, had het ook wat minder gitaar georiënteerd kunnen maken
Niet dat het veel veranderd aan het feit dat ik wel echt een Stratocaster man ben en geen Telecaster of Les Paul man
Absoluut! Vind het de prettigst spelende gitaren ooit! Als je een fijn afgestelde strat met C hals hebt kan je bij mij aankomen met de duurste Gibson Les Paul Custom maar dan zal ik daar echt veel minder op spelen dan op die Strat.quote:Op zondag 21 december 2014 01:11 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Stratocasters zijn bazendingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |