copy en pastquote:Op zondag 21 december 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blaadjes nu kan ik Divje niet meer quoten. Jij cockblockert.
Kopiëren & plakkenquote:Op zondag 21 december 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Blaadjes nu kan ik Divje niet meer quoten. Jij cockblockert.
Oh dat is kut ja. sorryquote:Op zondag 21 december 2014 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mobiel gaat dat zo stom, geen mooie quote enzo meer.
Als je uit de buurt van 020 komt duurt dat zo'n 2,5 tot 3 uurquote:Op zondag 21 december 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nog nooit in Drenthe eweest en zou niet weten hoe lang het duurt voor ik daar aan zou komen.
maak het maar goed met me.quote:
Nou, drie uur dus. Jemig, maar goed. Alles voor besparing.quote:Op zondag 21 december 2014 00:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je uit de buurt van 020 komt duurt dat zo'n 2,5 tot 3 uur
Ik huwlijk je uit aan Divje.quote:Op zondag 21 december 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maak het maar goed met me.
[..]
Nou, drie uur dus. Jemig, maar goed. Alles voor besparing.
Hey Insoquote:Op zondag 21 december 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die wil je sowieso niet in je provincie.
Alles wat verbruikt wordt tijdens zo'n reis moet wel weer bespaard worden hequote:Op zondag 21 december 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maak het maar goed met me.
[..]
Nou, drie uur dus. Jemig, maar goed. Alles voor besparing.
Kan nog wel 1 bij hoorquote:Op zondag 21 december 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die wil je sowieso niet in je provincie.
quote:
Ik snap dit niet.quote:Op zondag 21 december 2014 00:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles wat verbruikt wordt tijdens zo'n reis moet wel weer bespaard worden he
ik was aan jou, divje en het milieu nog wat schuldig. 3 vliegen in 1 klap.quote:Op zondag 21 december 2014 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Hoe maak je het dan goed met me... dit voelt als een scam aan. Joh.
Energieverbruik van de trein/bus, fabricatiekosten van het eten/drinken wat je onderweg nuttigd enneh.. Moet ik door gaan?quote:
Hoe ga ik dat tegen dan? Ik ga wel niks eten onderweg en water drinken moet genoeg zijn. Uit mijn milieubewuste Dopperflesje.quote:Op zondag 21 december 2014 01:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Energieverbruik van de trein/bus, fabricatiekosten van het eten/drinken wat je onderweg nuttigd enneh.. Moet ik door gaan?
LEkker, iets teveel?quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 01:01 schreef Divje het volgende:
Oh wacht. Ik snap mezelf niet meer.
Kronkel in de kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |