Verdommequote:Op zondag 21 december 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hadden jullie dat filmpje nog gezien?
Ik lig dubbel.
hoe lang duurt een liedje op youtube uploaden wel niet gekkigheidquote:Op zondag 21 december 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ajacied422 vindt zichzelf zo'n goede dichter, nou ik zou zeggen Stijn: eat your heart out!
http://web.archive.org/we(...)5aaaaaaaaaaaaaa.html
quote:
Geniaal plaatje erbij.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gezien, jij?
Ja, dat was een referentie!quote:
Ik ga hem Co Stompé gifjes DM'en als hij het niet doet.quote:Op zondag 21 december 2014 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajacied422 moet het morgen niet vergeten
quote:Op zondag 21 december 2014 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hierbij een bericht aan Marcel Maijer.
Marcel, je bent een enorme lul. Je verstaat je vak niet. Je kan niet presenteren. Wij merken thuis heus wel dat Koos en Roland jou uitkotsen om je infantiele kutvragen. Ook geen enkele zichzelfrespecterende voetballer zit te wachten op jouw kutvragen bij de hoge rots van Rijeka. Ook niemand in de Tour wacht op je blije mongoloïde gezicht.
Ik stel voor dat je je inschrijft bij de Clini Clown organisatie. Daar zou je uitstekend kunnen fungeren als Clini Clown. De volwassen mensen kun je niet meer vrolijk maken, jammer genoeg. Helaas, 't is waar. Erken je mindere in De_Cuil en Ad_van_Gamergod.
Rot op, Marcel.
quote:
Hoe slecht ik me ook voel, als ik dat bovenste gifje zie moet ik altijd lachenquote:Op zondag 21 december 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Publiek uitdagen
[ afbeelding ]
Publiek nog meer uitdagen / kraanvogel paringsdans
[ afbeelding ]
Belangrijkste gedeelte wordt dan weer amper op gereageerd.quote:Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marcel Maijer komt nooit met zulke teksten, gelukkig is er de Cuil.
[ afbeelding ]
Dit soort plaatjes kan ik niet aan in de ochtendquote:Op zondag 21 december 2014 10:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat artiesten zijn het toch, die gebroeders de Gier
Van de Pas heeft nog wel een kans, alhoewel Nicholson moeilijk in te schatten is momenteel. De Vreede gaat er normaal gesproken af met 3-0quote:Op zondag 21 december 2014 11:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de middagsessie, wat die Nederlanders gaan doen.
Ja precies, nja toch wel even leuk om te kijken.quote:Op zondag 21 december 2014 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Van de Pas heeft nog wel een kans, alhoewel Nicholson moeilijk in te schatten is momenteel. De Vreede gaat er normaal gesproken af met 3-0
quote:Op zondag 21 december 2014 11:26 schreef Mani89 het volgende:
Die van Monk was nog wel erger volgens mij
Ted 'The Count' Hankeyquote:Op zondag 21 december 2014 11:25 schreef icloud het volgende:
Wie heeft nu die big ben slagen in zijn opkomst? gister hoorde ik op rtl7 daar een heel verhaal over maar heb het niet hele gevolgd door een stomme wijnfles.
Die stance van hem is ook zo lelijk, hij staat er nu al bij als een verkreukelde bejaarde.quote:Op zondag 21 december 2014 12:08 schreef HulkHeld het volgende:
Nicholson - Van de Pas kijk ik toch wel naar uit vanmiddag, vind alleen de stijl van gooien van Benito niet echt lekker. Zag hem laatst op een toernooi ergens gooien, maar het is vaak alles of niks bij hem.
Je mooi hè, en die prachtige cape. Jammer dat hij dat niet meer doet.quote:Op zondag 21 december 2014 12:13 schreef ManScat het volgende:
[..]
En dat ie dan van die rubberen vleermuisjes de zaal in flikkert.
Tuurlijk, ik had het plaatje van ted hankey in mijn hoofd en plakte daar de naam terry jenkins aan vast.quote:
george nobel?quote:Op zondag 21 december 2014 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb ooit's een keer een handtekening van Ted gekregen bij zo'n Darts Demo. Maar dan praat ik over een jaar of 12 geledenEn die kleine kale vent die zo mooi 180 kon roepen. Ben zijn naam effe kwijt.
Toevallig was hij er ook, en zette hij ook zijn handtekening![]()
Taylor had gewoon 8-1 of 9-0 moeten winnen, Stuart Kellett is echt te triest voor woordenquote:Op zondag 21 december 2014 12:30 schreef Nober het volgende:
Sets: 63
Legs: 254 (+20)
100+: 634 (+43)
140+: 335 (+30)
180: 95 (+7)
(Preliminary round)
Most maximums: 8, Michael van Gerwen
Fewest maximums: 0, Steve Beaton
Most legs played: 26, Wes Newton - Cristo Reyes
Fewest legs played: 11, Phil Taylor - Jyhan Artut, Andy Smith - Ronny Huybrechts en Robert Thornton - Andrew Gilding
Highest finish: 161, Joe Cullen
Lowest highest finish in a match: 36, Steve Beaton
Highest average: 100.57, Phil Taylor
Lowest average: 73.08, Stuart Kellett
Highest check out percentage: 60% (9/15), Phil Taylor
Lowest check out percentage: 14.29% (2/14), Andy Smith
Ik ben altijd een groot fan geweest van the asset, maar hij heeft inderdaad geen lekker jaar gedraaid.quote:Op zondag 21 december 2014 12:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Benito maakt denk ik wel een redelijke kans tegen The Asset. The Asset heeft niet bepaald een goed jaar gedraaid, maar met hem weet je het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |