Het scoort misschien niet heel hoog op de schaal van Lojquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:52 schreef Loj het volgende:
Eigenlijk mag ik natuurlijk helemaal niet zeuren...
Tnx Kyaraquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Het scoort misschien niet heel hoog op de schaal van LojMaar dat maakt het niet minder vervelend.
Vond jij zelf ook altijd als anderen naar jouw nachten refereerden
Welkomquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:40 schreef Naena het volgende:
Haha oké leuk Nee, maar ik vond het ook zo raar om ineens uit het niets overal op te gaan reageren.
Dankje, Skittles! En jij ook Chanty voor jullie warme welkom
Mijn zoontje, ik noem hem wel Frummel, is van augustus. Nu vier maanden. Alles gaat heel goed met hem. Het is echt een vrolijk en nieuwsgierig mannetje. Hij is erg aanhankelijk, maar niet eenkennig. Ik heb geen vriendinnen met kinderen en we zijn ook de eerste van de families en alle familiekinderen zijn al lang geen baby's meer. Iedereen is hartstikke geïnteresseerd, hoor en hij krijgt bergen liefde. Maar ik vind het ook wel leuk om een beetje met andere jonge moeders mee te kijken en te delen.
Nou, ik zal me voortaan gezellig mengen in het gesprek en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. Ik zal ook een beetje terug gaan lezen
Hier waren er ineens 2 tanden tegelijk onder. Zomaar, zonder waarschuwing!quote:Op zondag 21 december 2014 07:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Goodmorning!
Hier een standaard nacht met 1 nachtvoeding. Weet niet eens meer hoe laat, ik was er niet helemaal bijGelukkig slaapt ze vaak weer gelijk in na een voeding
![]()
Kind kwijlt de laatste tijd ontzettend veel, 1 rood wangetje paar x gehad, luieruitslag,... Je zou denken dat er een tandje op komst is. Alleen, het lijkt alsof ze er heul geen last van heeft? Niet huilen, niet jengelen. Heb niet de illusie dat het zo blijft, in welke fase gaan ze wel veel huilen?
Ik heb ook het idee dat het onder gaat beginnenquote:Op zondag 21 december 2014 09:08 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Hier waren er ineens 2 tanden tegelijk onder. Zomaar, zonder waarschuwing!
Het bestaat hoor
Fijn awaytl! En die dromen...quote:Op zondag 21 december 2014 09:35 schreef AwayTL het volgende:
Jaa! Geen jengelen gehad gisteravond!! Wel elke 3 uur wakker, maar dit is vooruitgang.
Mijn rare dromenfase is nog niet voorbij! Mijn hoofd vindt kennelijk dat L van JM Loontje heet, prachtig niet.
Welkom Neana.
Zoë succes vandaag. Het klinkt steeds zwaarder. Wat zei hij van t bier?
Ja dit, Zoë. Echt, wordt maar een keer boos op je vent. Of ga heel hard huilen... Ik snap niet dat hij niet uit zichzelf zoiets aanbiedt. Of ziet hij niet dat je er zo langzamerhand aan onderdoor gaat? (Laat je het wel zien aan hem?) Niet om je man af te kraken hoor... Maar jij verdient ook gewoon je rust!quote:Op zondag 21 december 2014 10:03 schreef BlueEyes het volgende:
Zoë probeer toch echt eens een keer een goeie nacht (of overdag wat uurtjes) te maken. Dat kan zoveel schelen in de vervelende gedachtes.
Hoe het kan dat je man wel slaapt kan ik je geen antwoord op geven. Misschien kan je man samen met moeder/broer/zus/vriendin samen met de kids iets doen zodat jij echt eens ongestoord een paar uur slapen kan?
Dat had ik niet meegekregen. Wat fijn DaD!quote:Op zondag 21 december 2014 10:31 schreef JufMariska het volgende:
Las in het bv-topic dat DaD weer gevoed heeft, hoera!
Even vanuit lurkstand: heb je al oordopjes geprobeerd Zoë? Zodat je de avond vroeg kan slapen? Ik kan ook niet slapen als ik beneden gehuil hoor. Het voelt misschien een beetje 'slecht' maar ik maak altijd de afspraak met man dat als het echt niet meer gaat hij mij wakker maakt en zo kan ik toch zonder schuldgevoel slapen.quote:Op zondag 21 december 2014 10:45 schreef Zoë23 het volgende:
Dankjewel franny je hebt ook gelijk!
Dat klinkt goed Blue Eyes!
Wij moeten de samenwerking weer ff oppakken
ja dit dus. Ik slaap standaard met oordoppen overigens, maar anders houden het zware ademen van de man en de piepgeluiden van de baby me wakker. Fuck you, mommy-hormonesquote:Op zondag 21 december 2014 10:59 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Even vanuit lurkstand: heb je al oordopjes geprobeerd Zoë? Zodat je de avond vroeg kan slapen? Ik kan ook niet slapen als ik beneden gehuil hoor. Het voelt misschien een beetje 'slecht' maar ik maak altijd de afspraak met man dat als het echt niet meer gaat hij mij wakker maakt en zo kan ik toch zonder schuldgevoel slapen.
Haha nee ik ook niet SQ, vind het een uitkomst!quote:Op zondag 21 december 2014 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dit dus. Ik slaap standaard met oordoppen overigens, maar anders houden het zware ademen van de man en de piepgeluiden van de baby me wakker. Fuck you, mommy-hormones
En dat vind ik geenszins slecht van mezelf trouwens.
LT, wat een verhaal zeg
Dan woon jij vast niet ver weg van mij vandaanquote:Op zondag 21 december 2014 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb in de kraamweek overdag wel eens met oordoppen bijgeslapen
Onze kraam maakte me dan wel wakker als het echt nodig was.
Franny zulke dagen qualitytime met vriend zijn heerlijk![]()
Ik ben mij psychisch aan het voorbereiden op dat we zo naar Haarlem Serious Request gaan.
Denk dat dat gevalletje kind in doek wordt en lekker achteraan staan
(soms vraag je je af waarom je in je enthousiasme dingen afspreekt)
quote:Op zondag 21 december 2014 11:32 schreef JufMariska het volgende:
Ik lees zo weer bij, maar kom even paniekpeeuwen dat ik met baby in de auto met autopech staGelukkig in de stad en anwb is onderweg met spoed (want baby) en vrienden waar ik heen ging komen naar me toe en L is lief stil en net gevoederd het komt goed maar ik. Kan. Hier. Niet. Tegen.
Sunquote:Op zondag 21 december 2014 11:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Franny, heerlijk! Even lekker ontspannen doet een mens goed![]()
En af en toe post ik een fotootjeDeze vind ik erg leuk!
[ afbeelding ]
Zijn ze inmiddels gearriveerd?? Succes!quote:Op zondag 21 december 2014 11:32 schreef JufMariska het volgende:
Ik lees zo weer bij, maar kom even paniekpeeuwen dat ik met baby in de auto met autopech staGelukkig in de stad en anwb is onderweg met spoed (want baby) en vrienden waar ik heen ging komen naar me toe en L is lief stil en net gevoederd het komt goed maar ik. Kan. Hier. Niet. Tegen.
Oh wat naar!quote:Op zondag 21 december 2014 11:32 schreef JufMariska het volgende:
Mja, maar wehkamp heeft áltijd verzendkostenquote:Op zondag 21 december 2014 11:56 schreef Hilmo het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een goede aanbieding, die alleen vandaag geldig is, wou die jullie toch niet onthoudenWehkamp met de maandboxen van luiers, maar er is alleen vandaag nog de kortingscode 'kerst' en dan krijg je nog eens extra 7,50 euro korting! Bij maat 3 luiers is dat 17 cent per stuk. misschien hebben jullie er wat aan. Ik lees straks weer bij onder het voeden
Lief! Erg fijn ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:22 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Voor tips met kma kan ik je eventueel wel helpen. V heeft dit ook gehad en heb zelf dus ook op het dieet gezeten. Heb vroeger zelf ook kma gehad. Dm/pm staat open!
Ik hoop ook voor jou dat de nachten beter worden nuquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef Zoë23 het volgende:
Klaproosherkenbaar vd nachten en het aankloten. Peuter kan ook niet goed tegen melk & ook niet tegen fruit. Met 2jr werden de nachten beter. Hoop voor jou eerder. Welke med krijgt hij? Peuter nog steeds 2x pd ranitidine & kleine S nu ook
Ga je de kerst redden met t dieet? Die periode vond ik echt een uitdaging. Geitenkaas met wat ananas er doorheen en afbakstokbrood was echt een uitkomst voor de toastjestijdquote:Op zondag 21 december 2014 12:36 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Lief! Erg fijn ookthnx
[..]
Ik hoop ook voor jou dat de nachten beter worden nu!
Jibs krijgt niets. We kregen voor verborgen reflux motilium en nexium wat we niet meer geven omdat we niet voldoende resultaat zagen. KMA is nog niet bewezen, ik ben nu op dieet om te kijken of het beter gaat!
_
Verder een zwaai naar iedereen![]()
Hopelijk gaat het goed met je waterpokkenmini nikki!
Ik vind het lastig! Man oh man! Maar tot nu toe gaat het nog, baal vooral dat ik geen bokkenpootjes magquote:Op zondag 21 december 2014 12:56 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ga je de kerst redden met t dieet? Die periode vond ik echt een uitdaging. Geitenkaas met wat ananas er doorheen en afbakstokbrood was echt een uitkomst voor de toastjestijd. (Moet je wel van geitenkaas houden
)
Jm alles weer goed gekomen?
Sun, wat een mooie dame!
Blue, hier zo tegen twente aan zou dat een erg mooie naam zijn. Loooooooooooontje, mag ik de coooooooooolaaaaaa
Serieus was hij daar boos om? Dat is nou niet bepaald klantvriendelijkquote:Op zondag 21 december 2014 12:53 schreef JufMariska het volgende:
Zo, we zijn weer lekker warm binnen. Na 50 minuten (spoed??!) kwam er een mannetje, eerst al pissig dat baby niet in de auto zat (maar bij de vrienden in de auto, met verwarming) want waar was die spoed dan voor? Nu moesten er andere mensen nóg langer wachten(eh... Sorry..?
) En toen ik weer startte was alles weer prima in orde, dus was hij ook nog voor niks. Waarschijnlijk 1 cilinder tijdelijk gestopt, morgen even uitlezen bij de garage. Pfff.. Nu even koffie bij de lieve vrienden, daarna maar weer naar huis.
Bedankt, ik heb besteld!quote:Op zondag 21 december 2014 11:56 schreef Hilmo het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een goede aanbieding, die alleen vandaag geldig is, wou die jullie toch niet onthoudenWehkamp met de maandboxen van luiers, maar er is alleen vandaag nog de kortingscode 'kerst' en dan krijg je nog eens extra 7,50 euro korting!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat dacht ik ook!quote:Op zondag 21 december 2014 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Oh leuk butter!
Ik dacht altijd dat jij blond was
nee, ik denk omdat boterbloemen geel zijnquote:Op zondag 21 december 2014 13:32 schreef Butterflower het volgende:
Kom ik zo dom over dan?![]()
![]()
Disclaimer: niet alle blonde mensen zijn dom![]()
Er zijn kma kindjes die ook reageren op geitenmelk.quote:Op zondag 21 december 2014 12:56 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ga je de kerst redden met t dieet? Die periode vond ik echt een uitdaging. Geitenkaas met wat ananas er doorheen en afbakstokbrood was echt een uitkomst voor de toastjestijd. (Moet je wel van geitenkaas houden
)
Ja las het op googlequote:Op zondag 21 december 2014 13:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Er zijn kma kindjes die ook reageren op geitenmelk.
Fijn toch? Mijn meisje reageert ook op soja en ei. Leuk lijstje zoquote:Op zondag 21 december 2014 13:46 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja las het op google. Percentage schijnt ook vrij groot te zijn.
Denk dat wij dan mazzel hebben gehadwat dat betreft.
quote:Op zondag 21 december 2014 13:27 schreef Butterflower het volgende:
Gefeliciteerd met je halfjaardag Lucas![]()
Hier vandaag even lang uit de buik als in de buik
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een toffe boom ook! En ik dacht ook blond, maar dat komt waarschijnlijk omdat je meisje blond is.
Fee jouw schattige L'etje is ook welkom
Zoe wat naar om te lezen dat het nog steeds zo moeilijk gaat allemaal. Hopelijk krijg je heel snel hulp.
DaD fijn dat het voeden nog gelukt is en je waarschijnlijk het probleem gevonden hebt!Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Franny_G het volgende:
Leuke foto's, chanty! Kan trouwens best een tijdje duren voordat het doorslikken wel lukt. Heeft bij I echt wel weken gekost. Ik wist dat niet, en begon me toen al wat zorgen te maken, maar het verschilt denk ik erg per kind.
Klap, succes met het dieet, ik hoop echt voor je dat dit wat gaat helpen. En ook voor jou, in verband met je gewicht en het afvallen. Ben je wel een beetje stabiel?
Ik was zojuist naar een vintage-kerstmarkt. Ik heb een gehaakt sprei gekocht voor I (voor als ze in een groter bed gaat slapen, alvast, kon het niet laten liggen voor 12 euro) en wat leuk speelgoed. Wat had ze weer een sjans in de doek. Met grote oogjes alles bekijken.
.
Ik wist het gelukkig al van hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(love fok
). Maar waarschijnlijk gaan we zelfgemaakte hapjes combineren met rapley.
En inderdaad wat een enorme kijkers
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Vannacht wel meer geslapen, gelukkig! Vandaag alleen een heel verdrietig meisje. Ze voelt zich duidelijk niet lekker. Heel erg last van krampjes, maar die schijnen nu ook ongeveer op z'n ergst te zijn, en ze spuugt meer dan anders. Als ze niet slaapt is het heel hard huilen, dus we zijn veel aan het knuffelen vandaag!quote:Op zondag 21 december 2014 15:08 schreef Heliotrope het volgende:
Wauw Franny![]()
Krijgerrtje, ben je al wat uitgeruster?
DaD, fijn dat het weer lukt!
Beterschap voor S van Soesa!
Misschien kun je ook een kijken of Homestart bij jou in de buurt isquote:Op zondag 21 december 2014 10:36 schreef Zo�23 het volgende:
Hoop dat de dame die morgen langskomt ons kan helpen en ik ga gezinshulp aanvragen via de ha. Is in de kraamweek al aangevraagd maar afgewezen omdat ik toen nog geen pnd had. De situatie moest eerst uit de hand lopen volgens de gemeente. Nou dat is gelukt.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef Franny_G het volgende:
Leuke foto's, chanty! Kan trouwens best een tijdje duren voordat het doorslikken wel lukt. Heeft bij I echt wel weken gekost. Ik wist dat niet, en begon me toen al wat zorgen te maken, maar het verschilt denk ik erg per kind.
Klap, succes met het dieet, ik hoop echt voor je dat dit wat gaat helpen. En ook voor jou, in verband met je gewicht en het afvallen. Ben je wel een beetje stabiel?
Ik was zojuist naar een vintage-kerstmarkt. Ik heb een gehaakt sprei gekocht voor I (voor als ze in een groter bed gaat slapen, alvast, kon het niet laten liggen voor 12 euro) en wat leuk speelgoed. Wat had ze weer een sjans in de doek. Met grote oogjes alles bekijken.
.
Wat lijkt ze veel op jou op deze fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Heb je geen desinfecterende crema oid? Dan hoef je je handen niet steeds te wassen met waterquote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef Crumpette het volgende:
![]()
Mooie foto's zie ik voorbij komen!![]()
Zoe, het klinkt echt loodzwaarik hoop voor je dat je snel wat hulp krijgt zodat je wat meer kunt slapen.. dat scheelt zo veel!
DaD, fijn dat het lukte met de voedingen! Kan me voorstellen dat je even wilt laten wegenben benieuwd!
JM, wat een stress! Wel fijn dat het is opgelost nu![]()
Vraagje: Dingen die je steriliseert, laat je die luchtdrogen of droog je die ergens mee af? en wat dan?
Nog een vraagje: Na een dag of tien van duizend keer handen wassen, liggen mijn handen bijna open.. en het lijkt nogal zinloos om creme te smeren want over tien min moet ik young sir W verschonen en daarna moet ik mijn handen wassen
.. tips?
ja lastig.. ik wil toch wel mijn handen wassen tussen het verchonen en voeden bijv, en na het voeden was ik vaak nog mijn tepelhoedje oid. Uitspoelen van poep-pakjes en hydrofielen, zelfde verhaal, en dan heb je nog je "normale" eigen gewoontes rond voedsel en toilet enzo.. met baby is het gewoon ineens best wel vaak zeg maar! En zoiets als een desinfecterende gel lijkt me, hoewel handig, toch ook niet zo relaxt voor mijn huid. Zal iig uitkijken naar nog zachtere handzeep denk ik!quote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Koorts was na slapen gezakt dus we hebben het nog even aangekeken (in overleg met arts) en het gaat wel oke. Zit nu op 37.7.
Crump, afdrogen met hydrofiel of luchtdrogen idd (maar ik ben niet zo van het steriele geloof ik![]()
). Voor het handen wassen geen tips, goede vette handzeep gebruiken of minder wassen
? Zie wederom hierboven
Aan de lucht drogen op schone hydrofiel of op keukenrolpapiertjequote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef Crumpette het volgende:
![]()
Mooie foto's zie ik voorbij komen!![]()
Zoe, het klinkt echt loodzwaarik hoop voor je dat je snel wat hulp krijgt zodat je wat meer kunt slapen.. dat scheelt zo veel!
DaD, fijn dat het lukte met de voedingen! Kan me voorstellen dat je even wilt laten wegenben benieuwd!
JM, wat een stress! Wel fijn dat het is opgelost nu![]()
Vraagje: Dingen die je steriliseert, laat je die luchtdrogen of droog je die ergens mee af? en wat dan?
Nog een vraagje: Na een dag of tien van duizend keer handen wassen, liggen mijn handen bijna open.. en het lijkt nogal zinloos om creme te smeren want over tien min moet ik young sir W verschonen en daarna moet ik mijn handen wassen
.. tips?
met mij gaat het prima, ik probeer nog even te negeren dat ik weer moet gaan werkenquote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sq, hoe gaat het met jou? Heb je nu wat meer rust mbt werken en kinderopvang?
+1 Gek word ik ervan.quote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt zonder bijlezen*
Ik heb ook eczeemhanden sinds de baby er is. Wat helpt bij mij: veel tussendoor smeren met vaseline cetomacrogol zalf, die is niet zo vet, en desinfecterende gel gebruiken in plaats van telkens handen wassen. En 's nachts doe ik soms heel dik die zalf en dan dunne handschoentjes aan om het in te laten trekken. Vervelend is het!
I & I lijken mij een mooie combi!quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, nog even een vraag. Ik lees vaak een beetje doelloos op Internet rond tijdens het voeden en ik kwam net tegen dat het vloeien twee weken na de bevalling wel gestopt moet zijn en dat je anders je huisarts moet bellen. Ik ben bijna zes weken geleden bevallen en verlies nog wel af en toe wat bloed. Niet veel, maar genoeg om niet zonder inlegkruisje te kunnen. Is dat van die twee weken echt waar?
Bij mij is het nu geloof ik gestopt. Vloeien kon 6 weken duren zei de kraam, dus het kan best nog! Als je er na de 6 weken nog steeds veel last van hebt zou ik wel even bellen denk ik!quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, nog even een vraag. Ik lees vaak een beetje doelloos op Internet rond tijdens het voeden en ik kwam net tegen dat het vloeien twee weken na de bevalling wel gestopt moet zijn en dat je anders je huisarts moet bellen. Ik ben bijna zes weken geleden bevallen en verlies nog wel af en toe wat bloed. Niet veel, maar genoeg om niet zonder inlegkruisje te kunnen. Is dat van die twee weken echt waar?
Leuk dat je dat ziet!quote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat lijkt ze veel op jou op deze foto!
Ik ben benieuwd! Hoop dat je je na een tijdje afvraagt waarom je zo bezorgd wasquote:Op zondag 21 december 2014 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met mij gaat het prima, ik probeer nog even te negeren dat ik weer moet gaan werkenmorgen gaat M. wennen op het kinderdagverblijf, hopelijk gaat dat goed en geeft dat wat rust...
Zelfs met eennna KS schoongeschraapte baarmoeder was t bij mij na zes weken pas echt over. Al was het wel snel bruinachtig maar dan kon het ineens weer een poosje roder worden.quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg ook eczeem in de eerste paar weken... Eerlijk gezeg ben ik daarna steeds vaker vergeten te wassenquote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja lastig.. ik wil toch wel mijn handen wassen tussen het verchonen en voeden bijv, en na het voeden was ik vaak nog mijn tepelhoedje oid. Uitspoelen van poep-pakjes en hydrofielen, zelfde verhaal, en dan heb je nog je "normale" eigen gewoontes rond voedsel en toilet enzo.. met baby is het gewoon ineens best wel vaak zeg maar! En zoiets als een desinfecterende gel lijkt me, hoewel handig, toch ook niet zo relaxt voor mijn huid. Zal iig uitkijken naar nog zachtere handzeep denk ik!
fijn dat de koorts iets gezakt is! beterschap voor je mini![]()
Bizar hè!quote:Op zondag 21 december 2014 19:46 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Bij mij is het nu geloof ik gestopt. Vloeien kon 6 weken duren zei de kraam, dus het kan best nog! Als je er na de 6 weken nog steeds veel last van hebt zou ik wel even bellen denk ik!
Dat die van ons al bijna 6 weken zijn joh!![]()
+1. Vies is uiteraard niet de bedoeling maar ik ben echt niet zo steriel. Met een snot/kruimel/vlek peuter in huis is dat ook onmogelijkquote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik kreeg ook eczeem in de eerste paar weken... Eerlijk gezeg ben ik daarna steeds vaker vergeten te wassenben van mezelf al niet zo handenwasserig en dat sluipt er zo weer in
Ja na een poepluier was ik wel hoor, maar urine is steriel, en zeker waterige babypiew doet me niet zo veelquote:Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
+1. Vies is uiteraard niet de bedoeling maar ik ben echt niet zo steriel. Met een snot/kruimel/vlek peuter in huis is dat ook onmogelijk. Ik was m'n handen niet tussen verschonen en voeden maar ik hoef ook niet te helpen met aanleggen bijv.
Vloeien duurde hier 4/5 wkn geloof ik. Mag wel 6 weken duren hoor. 2 wekenlang volgens mij wel echt kort.
+1quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja na een poepluier was ik wel hoor, maar urine is steriel, en zeker waterige babypiew doet me niet zo veel![]()
Toen ik spruw had en veel kolfde waste ik wel weer vaker. En als ik zelf naar t toilet ga ook natuurlijk. Maar ik waste al nooit mijn handen voor t eten (koken), alleen als ze vies worden van t koken...
/viesnek
Schaamteloze +1quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja na een poepluier was ik wel hoor, maar urine is steriel, en zeker waterige babypiew doet me niet zo veel![]()
Toen ik spruw had en veel kolfde waste ik wel weer vaker. En als ik zelf naar t toilet ga ook natuurlijk. Maar ik waste al nooit mijn handen voor t eten (koken), alleen als ze vies worden van t koken...
/viesnek
+1quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zelfs met eennna KS schoongeschraapte baarmoeder was t bij mij na zes weken pas echt over. Al was het wel snel bruinachtig maar dan kon het ineens weer een poosje roder worden.
Dat inderdaad! Ze moeten ook maar wat afweer krijgenquote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
/viesnek
Ik kan me niet voorstellen dat ik van een meisje net zoveel zou kunnen houden.quote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Lou is zo leuk![]()
!!
DaD, ik vroeg me nog af: hoe vind je het nu om een jongen te hebben? Nog steeds gek? Of zou je nu juist een meisje heel gek vinden?
Jeeej! Niet zozeer om mn gelijk, maar wel om de boodschapquote:Op zondag 21 december 2014 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik van een meisje net zoveel zou kunnen houden.. Je had dus volkomen gelijk.
.
Uitkoken doe ik nog wel elke dag (flesje en speen,kolf als ik m gebruik) maar na 4 maanden hieft dat sowieso niet meer elke dag leerde ik.quote:Op zondag 21 december 2014 20:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Ze moeten ook maar wat afweer krijgenen mijn kolfspul kook ik ook niet elke dag uit. Ik spoel het heet af met afwasmiddel en dan eens per week uitkoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door JufMariska op 21-12-2014 21:07:20 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
ik moet altijd zo hard lachen om deze anekdotesquote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Kolfspulletjes steriliseer ik wel elke keer voor gebruik omdat mn melk daarna nog wel even bewaard moet blijven. Maar fiepje eigenlijk zelden. Was mn handen wel na elke luier of dat nou poep of plas is.
Aan de andere kant zit ik soms ook te kijken met mn goeie bedoelingen terwijl S1 z'n vinger in Suus' mond duwt waar hij net de witte stempel van de kat mee aan heeft geraakt.
Nee, dat leek me niet nodig verder.quote:Op zondag 21 december 2014 20:38 schreef Skittles het volgende:
Jullie reacties*glimt van trots
DaD heb je nog een nagesprek met de vk? Dan kan je het nog navragen en laten controleren. De kraam hier hield overigens 6 weken aan.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Kolfspulletjes steriliseer ik wel elke keer voor gebruik omdat mn melk daarna nog wel even bewaard moet blijven. Maar fiepje eigenlijk zelden. Was mn handen wel na elke luier of dat nou poep of plas is.
Aan de andere kant zit ik soms ook te kijken met mn goeie bedoelingen terwijl S1 z'n vinger in Suus' mond duwt waar hij net de witte stempel van de kat mee aan heeft geraakt.
Kan me voorstellen dat je hem nog lekker thuis houdt! Fijn dat het weer beter gaat!quote:Op zondag 21 december 2014 22:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Onze T is weer aan de beterende hand. Hij was weer heel vrolijk, alleen nog wel erg moe. Hij drinkt ook slecht, hij laat zomaar 150 van de 210ml staan.. Ik denk dat het komt doordat er een pokje/pokjes in zijn mond zitten, maar weet dat niet zeker. Het lijkt alsof hij echt pijn heeft bij het zuigen. Ik "spoot" vanavond de melk met de hand in zijn mond door in de speen te knijpen en dat dronk hij wel gewoon op, hopelijk gaat het morgen wat beter. Hij gaat morgen, ondanks dat het wel zou mogen omdat de plekjes zijn ingedroogd, nog niet naar het kdv. Eerst maar even wat beter drinken.
Goed van je! Heel belangrijk dat je je fijn voelt in nieuwe kleren, het is allemaal al spannend genoeg.quote:Op zondag 21 december 2014 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga niet voor de klas staan met het idee dat ik te dik ben voor m'n kleren.
M is nog veel kleiner maar ik weet van mijn moeder dat ik zelf weinig of niet sliep overdag. Schijnen slimme kindjes te zijnquote:Op zondag 21 december 2014 22:30 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je hem nog lekker thuis houdt! Fijn dat het weer beter gaat!
I heeft het overdag-slapen-knopje weer uit gezet, geloof ik. Gisteren en vandaag heeft ze overdag maar een uurtje geslapen en dan ook nog niet in bed, maar tussendoor tijdens het borstvoeden en in de doek een dutje. Ik maak me er op zich niet druk over, 's nachts slaapt ze bijna het klokje rond (met 1 of 2 voedingen tussendoor), maar ik vind het wel een heel groot verschil met veel andere kinderen. Meer kindjes hier die zo weinig slapen?
Welkom, met je mooie V!quote:Op zondag 21 december 2014 22:33 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal!
Ik kom me hier ook melden met baby!
Heb net mijn bevallingsverhaal gepost in dat topic en na 3 weken lurken hier vond ik het wel eens tijd worden om me officieel te melden en proberen mee te gaan posten
Dit is Victor (zal hem voortaan hier V noemen) en hij is nu ruim 3 weken oud. Het is een tevreden ventje en zit nu al allemaal te lachen als hij net in slaap aan het vallen is![]()
[ afbeelding ]
Welkom Rady met je mooie V.quote:Op zondag 21 december 2014 22:33 schreef Radyhyn het volgende:
Hallo allemaal!
Ik kom me hier ook melden met baby!
Heb net mijn bevallingsverhaal gepost in dat topic en na 3 weken lurken hier vond ik het wel eens tijd worden om me officieel te melden en proberen mee te gaan posten
Dit is Victor (zal hem voortaan hier V noemen) en hij is nu ruim 3 weken oud. Het is een tevreden ventje en zit nu al allemaal te lachen als hij net in slaap aan het vallen is![]()
[ afbeelding ]
Bij V&D hebben ze superleuke nijntje kleding!quote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn mananti nijntje voor saar de geboorte, heeft net weer 4 nieuwe boekjes gekocht voor zijn meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LT hoe gaat het nu?
Lekker Heliotrope!
Geniet ervan dad!
Awwww SQ, ik snap je zó! Tranen met tuiten toen ik haar spulletjes in een tasje stopte voor gastouder.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb haar in de hal afgegeven en nu besef ik me pas dat ik dus helemaal niet heb gezien welke leidsters er zijn en waar ze slaapt en nu voel ik me echt een verschrikkelijk monsterik heb mijn baby zomaar in de armen van een wildvreemde gelegd en ben gegaan
+1quote:Op maandag 22 december 2014 10:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik vind het juist lief wat Naena zegt hoormee eens wel!
Had ik die foto nou al gepost? Of nog niet? Ik ben echt zo'n zeef, haha.quote:Op maandag 22 december 2014 10:39 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Room, zijn dat jouw kleertjes geweest?
Staan goed bij je mooie dame!
Oh, ik vind de nieuwe collectie een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 22 december 2014 10:46 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben me net weer te buiten gegaan bij next directhij heeft bijna niks zelfgekochts in maat 62, 2 setjes... Rest zijn krijgertjes en bijna niks wat ik zelf ook leuk vind. En aangezien ik eindejaarsuitkering, vergoeding rieskosten uitruil en een nabetaling heb gehad...
Dus nu een setje van drie onesies, een pyjamasetje, een tuinbroek+romper setje in 62 gekocht en een joggingbroekje dat eruit ziet als jeans en een trui met dinos en een trui met graafmachines in 62-68 (is 68).
Vind de nieuwe collectie erg leuk.
Hier hebben we 1x een halve dag gehad en daarna direct een hele dag. Het advies was om inderdaad wat langer te doen meteen, zodat er een eet- en slaapmoment bij zou zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie zijn lief
We hebben overigens geen eindtijd afgesproken, is dat raar? Ik heb liever dat ze meteen wat langer blijft (voor zover ze dat trekt natuurlijk) omdat er dankzij de kerstvakantie geen andere wenmomenten meer mogelijk zijn. Ik lees overal over twee uurtjes enzo.
Ik heb haar kast even doorgespit en kleertjes gesorteerd en de was gedaan en nu ga ik even wat pakketjes wegbrengen. Niet echt iets bijster leuks, maar daar leent de maandagochtend zich ook niet echt voor
Ik heb er niet om gehuild, maar leuk vond ik het niet. Ik was nog nauwelijks zonder baby geweest en nu in handen van mensen die ik niet langer 'kende' dan 30 minuten tijdens een kennismaking. Ik denk dat ik er dit keer ook veel minder moeite mee zal hebbenquote:Op maandag 22 december 2014 11:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen ben die er geen moeite mee had.. bij beide kindjes niet. En Boaz ging al met 4 weken naar de gastouder. Maar die van ons is super lief, warm mens waar ik alle vertrouwen in heb.
Het komt echt goed sq
Je zegt dit nu ook wel weer heel stellig. Iedereen beleeft dat anders. Ik had er geen moeite mee, eerlijk gezegd. Was wel benieuwd hoe het ging uiteraard (en vroeg me wel af hoe het zou gaan met slapen), maar geen tranen of grote zorgen.quote:Op maandag 22 december 2014 10:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Naena, je bedoelt het vast niet verkeerd, maar het komt een beetje bot over. Je kind voor het eerst wegbrengen is gewoon niet leuk. Je bent onzeker omdat het allemaal nieuw is en je niet weet hoe je kindje erop gaat reageren. Dan is het vrij normaal dat je je zo voelt hoor.
Ja, zo doe ik het ook, met bellen. Heb eerlijk gezegd op werk ook heel weinig momenten dat ik kan bellen. En toen ik gebeld werd door het kdv omdat I ziek was, zat ik ook middenin een les.quote:Op maandag 22 december 2014 12:00 schreef BlueEyes het volgende:
Heb de illusie als het niet lukt ik wel gebeld wordt.
Alleen afgelopen vrijdag ging ik met een nietleuk gevoel weg omdat ik F achterliet bij leidsters die hij niet kent, en zij hem alleen van naam. Toen ze me van alles gingen vragen over voeding en slaapjes waarvan ik weet dat het opgeschreven staat had ik eengevoel. Lees je vooraf in denk ik dan!
Moet ik eens doen bij een kindje komen en aan ouders vragen wat voor prikje oid ik geven moet.
Geen lekker gevoel en heb gezegd bel me als je er niet uitkomt.
Vervolgens vriend smsen en eisen dat hij F vroeg ophaalt die middag
Ja, is het ook wel een beetje he? Wij moesten het ook doen, en ik was zogenaamd heel relaxed maar achteraf toch behoorlijk opgelucht! Succes!!quote:Op maandag 22 december 2014 12:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Pff BE daar zou ik ook wat pissig van worden!
Beterschap voor SoesaSuus
Kwak babyshoppen is ook gewoon zo leuk
SQ je bent een supermama, en gewoon lekker bellen als dat goed voelt!
Sicilia ik zie je foto niet? Edit - nu wel, wat een scheetje! Yay voor 1 maand
Ons A'tje is ook niet fit. Ze niest veel en hoest, en is slijmerig, maar geen koorts en wel haar usual blij-ei-hoofd. Dus heb hoofdeind van haar bedje maar wat omhoog gezet en gisteravond is ze lekker met papa in bad geweest en dat leek wel wat te helpen. We gaan zo naar het ziekenhuis voor een heupecho; de CBarts kon niet goed zien of de heupen goed stonden, maar hopelijk is het allemaal in orde. Vind het maar spannend eigenlijk.
quote:Op maandag 22 december 2014 12:54 schreef Franny_G het volgende:
Toch gek gevoel, kwak, dat ie uit maat 56 is, of niet? Hij is ienimieni baby af.
Het is nu al vijf minuten helemaal stil..
Lief slapend hummeltje, Sicilia!.
Moh wat een schatteke!quote:Op maandag 22 december 2014 12:18 schreef Sicilia het volgende:
Fijn JM, dat scheelt weer!
Even baby spammen hoor![]()
[ afbeelding ]
1 maandje alweer vandaag!
Voor de liefhebber, ik heb mijn bevallingsverhaal in het daarvoor bedoelde topic geplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En suc6 Razz!
[ Bericht 40% gewijzigd door JufMariska op 22-12-2014 13:44:53 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ik zag Mignonne deze posten in z&g, misschien maakt het het wat minder eng?quote:Op maandag 22 december 2014 10:39 schreef AwayTL het volgende:
[..]
+1
Wat een goede nachten hebben jullie! Onze meneer heeft na gisteren toch weer krampjes gehad van 9 tot 2, daarna heeft hij maar weer bij mij geslapen. Blijf het vervelend vinden, want vind het zelf niet veilig genoeg, maar heb niet echt andere opties.
quote:Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef Crumpette het volgende:
Radywat een mooie jongen je V!
![]()
voor SQ met het kdv. Je doet het supergoed hoor
![]()
Zoe wat fijn dat de nacht beter ging! De wereld kleurt een stuk lichter als je hebt geslapen, vind ik altijd![]()
Hier gaat het slapen overigens verbazingwekkend goed, meneer sliep vannacht van 12.00-6.30![]()
Ik vind het best. Vanmorgen wil hij wel lekker vaak drinken, maar dat mag, ik ga toch nergens heen
.
Kwak ik herken dat pakje van M ergens van!!![]()
Oh en nog dank voor alle reacties op het handenwassenik heb zelf geen eczeem, maar krijg gewoon heel droge handen van het vele wassen en dat vind ik niet zo tof. Toch maar een beetje tegenaan proberen te smeren denk ik..
Ah, mijn kind gaat af.
Wat goed! Komt vast goed met drinken daar uiteindelijk.quote:Op maandag 22 december 2014 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoor, ze doet het nog
Ze heeft zelfs 40cc gedronken!
De tweede fles werd helaas geweigerd en toen was het jankestein maar het is een begin.
en nu ligt ze lekker aan de borst
Thnx! Ben benieuwd of het mijn gemoed sust. Denk het wel enigszins!quote:Op maandag 22 december 2014 13:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik zag Mignonne deze posten in z&g, misschien maakt het het wat minder eng?
http://commonhealth.wbur.(...)ed-sharing-backfired
Haha! Dat heb ik ook soms. Frummel wilde nooit in z'n bedje slapen in het begin. Maar nu hij dat wel af en toe doet moet ik mezelf tegenhouden hem niet wakker te maken omdat ik het saai vindquote:Op maandag 22 december 2014 14:55 schreef Franny_G het volgende:
Oke, ze slaapt nog steeds.. Nu kom ik op het punt dat ik denk: nu is het wel weer genoeg geweest! Ik heb weer zin in gezelligheid met haar..
.
+1!!!quote:Op maandag 22 december 2014 14:42 schreef Sicilia het volgende:
Razz, succes met de echo! Zelf ben ik ook geboren met heupdysplasie en heb een half jaar een spreidbroek gehad, dus mijn kindjes worden ook gecontroleerd. Ik begrijp je spanning dus!
Kwak’s M al in maatje 62! Wat fijn dat je steeds meer van hem kan genieten nu! Lieve foto
Goeie stats voor de baby’s van JM en Helio
Wat lekker dat W. al zo goed slaapt Crumpette! Hoe gaat het nu met jou?
Ja SQ wat goed dat ze wat heeft gedronken! Jammer van de tweede fles, maar het begin is er in ieder gevalDe rest van de dag lekker met d’r knuffelen!
Goed bezig Franny!
DaD dat klinkt als een prima massage! Lekker hoor!
Met mij gaat het heel erg goed. Ik heb bijna geen last meer van de keizersnede en de wond is heel mooi aan het genezen. Eigenlijk is het nu al een litteken met hier en daar een klein korstje. Hebben ze mooi gedaan. Alleen als ik echt te ver loop dan merk ik het aan mijn buik (trekkend gevoel).. maar ik kan al steeds verder en verder lopenquote:Op zondag 21 december 2014 23:27 schreef Burdie het volgende:
Wat een mooi kind, Rady.
Hoe is het met jou,gaat het herstel een beetje voorspoedig?
Fijn!quote:Op maandag 22 december 2014 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoor, ze doet het nog
Ze heeft zelfs 40cc gedronken!
De tweede fles werd helaas geweigerd en toen was het jankestein maar het is een begin.
en nu ligt ze lekker aan de borst
Mehquote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
I is in 6 dagen maar 20 gram aangekomen.. Over twee weken moeten we weer komen wegen.
Ze wisten het ook niet goed. Hij heeft goede plas- en poepluiers en meldt zichzelf steeds keurig voor een voeding. Ze begon al wat te insinueren dat hij misschien niet genoeg heeft aan mijn melk, maar dat weiger ik te geloven. Ik hoor het gewoon naar binnen klokken als hij drinkt.quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef Radyhyn het volgende:
DaD![]()
Zeiden ze er verder nog wat over bij het CB?
Zelfde weegschaal, hij is tevreden, drinkt tussen de vijf en acht keer per dag, goede luiers.quote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Meh
Even wat vragen die in mij opkomen:
- zelfde weegschaal?
- hoe is zijn curve verder?
- is hij de afgelopen dagen tevreden?
- hoe vaak drinkt hij?
- hoe zijn de (plas)luiers?
Goed om het even extra in de gaten te houden, maar bovenstaande vragen geven vaak een beter beeld dan een getal op de weegschaal.
Goed zo, want als ik het allemaal zo lees, is er niets mis met jouw productie.quote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze begon al wat te insinueren dat hij misschien niet genoeg heeft aan mijn melk, maar dat weiger ik te geloven. Ik hoor het gewoon naar binnen klokken als hij drinkt.
Ik wilde heel even reageren op jou (verder druk druk druk). Fijn dat het goed ging op het KDVquote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zo. Ik las veel slechte nachten en ook wat goede nachten.
Ik zag:
Duovoeden met Zoë
Lieve mooie S2 van spees
Kleine knappe K. van Sicilia!
Blije M. van Kwak
Een prachtcurve voor L. van Mariskaen de kleine van Helio gaat ook lekker!
Beterschap voor Soeze en A.![]()
Dad is lekker gemasseerd
Franny en Blue, lekker zulke slaapkoppen! M. slaapt nooit langer dan 20 minuten overdag tenzij ze op mij hangt :’)
Rady, dat matig aanhappen icm poepen is hier standaard. Als ze moet poepen zuigt ze graag ergens op. Speentje werkt beter
sterktequote:Op maandag 22 december 2014 16:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik wilde heel even reageren op jou (verder druk druk druk). Fijn dat het goed ging op het KDV! Wanneer mag ze weer? En jouw M. lijkt op mijn S., die doet ook 20 minuten dutjes tenzij in doek.
En Soeze. Ik krijg allemaal paniekerige whatsappjes vanuit huis dus ik ga even afsluiten hier
Dat was hier de eerste maanden niet anders. Er is dus hoop, ook op dat gebied.quote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Franny en Blue, lekker zulke slaapkoppen! M. slaapt nooit langer dan 20 minuten overdag tenzij ze op mij hangt :’)
Rady, dat matig aanhappen icm poepen is hier standaard. Als ze moet poepen zuigt ze graag ergens op. Speentje werkt beter
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef JufMariska het volgende:
En Rady-de-bijlees-master is terug![]()
![]()
Misschien heeft je LK nog tips? Meestal mag je bellen voor telefonisch advies als ze al eerder voor een consult is geweest.quote:Op maandag 22 december 2014 16:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelfde weegschaal, hij is tevreden, drinkt tussen de vijf en acht keer per dag, goede luiers.
Vorige week is hij ook gewogen. Toen was hij in drie weken ruim 700 gram aangekomen.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:41 schreef Zoë23 het volgende:
Jeetje blueeyes.. Sterkte
Wat goed JM!
voor de goede groeicurves, het goede nieuws en de mooie foto's en lieve kindjes
Vandaag kennisgemaakt met diegene die ons gaat helpen. Klikte goed en ze kon S al goed troosten(had haar S gegeven zodat ik een fles kon maken
) en S viel in slaap en ze kon dr ook wegleggen in de box. Ze gaat ons verder ook helpen met het huishouden als dat nodig is. Zo fijn!
Financieel gezien wel ff pittig maargoed we hebben het nu echt nodig
och wat een knappiequote:Op maandag 22 december 2014 12:18 schreef Sicilia het volgende:
Fijn JM, dat scheelt weer!
Even baby spammen hoor![]()
[ afbeelding ]
1 maandje alweer vandaag!
Voor de liefhebber, ik heb mijn bevallingsverhaal in het daarvoor bedoelde topic geplaatst.
och wat een mooierd!quote:Op zondag 21 december 2014 11:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Franny, heerlijk! Even lekker ontspannen doet een mens goed![]()
En af en toe post ik een fotootjeDeze vind ik erg leuk!
[ afbeelding ]
Ik heb dit ergens anders gelezen ook vandaag DaD, dat zou best kunnen dat het bij jou zo werkt!quote:Op zondag 21 december 2014 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och Zoë, wat is het toch zwaar.. Er zijn al heel veel goede dingen gezegd, en ik denk dat je die eigenlijk zelf ook wel weet. Het is alleen zo lastig om een bestaande, negatieve situatie om te buigen naar een positieve. Heel veel succes daarmee!
Franny, wat klinkt dat als een heerlijke dag!.
Ooh, Sun, wat een droppie!
Ik had gisteravond laat nog een uitgebreide drinkupdate getypt, maar net toen ik die wilde posten bleek Fok down te zijn. Hoe dan ook, uiteindelijk heeft hij na het kolven nog okay-ish bij mij gedronken uit diezelfde borst. Een uur later gingen wij op bed en daar werd hij wakker van dus heb ik de andere borst ook nog geprobeerd, met succes! Vannacht kwam hij uit zichzelf gelukkig (hij had gister overdag echt veel te weinig gedronken, denk ik...), en toen lukte het wéér niet. Ik ben gaan kolven om dat maar te kunnen geven, maar het bleek te weinig, dus ten einde raad toch maar weer aangelegd. En verdomd, dat ging super! Ook de volgende voeding ging hartstikke goed. Ik vermoed dat onderdeel van het probleem is dat mijn borsten soms gewoon echt te vol zitten (aanleggen is ook op andere momenten wel eens lastig, maar dit helpt in ieder geval ook niet). Voortaan eerst maar wat de druk eraf kolven dus, als ik stuwing heb.
dat zou ik echt niet durvenquote:Op zondag 21 december 2014 11:11 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb in de kraamweek overdag wel eens met oordoppen bijgeslapen
Onze kraam maakte me dan wel wakker als het echt nodig was.
Ochquote:Op zondag 21 december 2014 11:32 schreef JufMariska het volgende:
Fijn dat het klikt zeg! ik hoop dat het goed gaat allemaal, en blijft gaanquote:Op maandag 22 december 2014 18:41 schreef Zoë23 het volgende:
Jeetje blueeyes.. Sterkte
Wat goed JM!
voor de goede groeicurves, het goede nieuws en de mooie foto's en lieve kindjes
Vandaag kennisgemaakt met diegene die ons gaat helpen. Klikte goed en ze kon S al goed troosten(had haar S gegeven zodat ik een fles kon maken
) en S viel in slaap en ze kon dr ook wegleggen in de box. Ze gaat ons verder ook helpen met het huishouden als dat nodig is. Zo fijn!
Financieel gezien wel ff pittig maargoed we hebben het nu echt nodig
ik ben vandaag uit het ziekenhuis gekomenquote:Op maandag 22 december 2014 19:46 schreef Radyhyn het volgende:
BE heel veel sterkte
Sq, misschien dat het inderdaad met zn stoelgang te maken heeft... we hebben tot nu toe nog wel zonder speentje kunnen doen![]()
Razz fijn dat er niks mis was met haar heupjes
Zoë wat goed dat jullie hulp krijgen!
Hilmo klinkt goed!
LT hoe gaat het met jou? Was je eigenlijk alweer uit het zh? Of heb ik daar overheen gelezen?
Ja, ben ook best wel tevreden. ik kolf nu melk en leg haar aan wanneer ik wil/ zij wil. Maar ik ben toch maar over gegaan op kunstvoeding. Die geef ik om de 3 uur. Maar ze mag de laatste druppels die ik heb gewoon bij me drinken. Kan geen kwaad volgens de LK. Al leg ik haar alleen maar aan voor de ''gezelligheid'' ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |