SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op Jesse en Walt na, is er helemaal geen sprake van karakterontwikkeling.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Karakterontwikkeling is dan blijkbaar niks voor je.
Geweldige serie inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik raad iedereen de serie Fargo aan
Martin FreeGod, hij kan alles.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik raad iedereen de serie Fargo aan
Waarom doen mensen dit?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:11 schreef Intellectueel het volgende:
Soms de serie even doorgespoeld vanwege nietszeggende scènes en dialogen.
Als er dan weer een goed verhaal is vind ik het wel prima hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow.
Echt een meesterlijke serie. Alleen zwaar kut dat er volgend jaar een andere cast is.
Nee, nog niet gezien. Maar ik pak de tip even mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
True Detective al gezien? Ook nogal traag maar ik vond hem heel tof, geweldig acteerwerk ook.
Eerste seizoen kan (denk ik) moeilijk overtroffen worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er dan weer een goed verhaal is vind ik het wel prima hoor.
Teert volledig op een inderdaad geweldige cast.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow.
Echt een meesterlijke serie. Alleen zwaar kut dat er volgend jaar een andere cast is.
Qua acteurs sowieso, maar misschien dat het verhaal nog beter word. Sowieso dat ik het ga kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste seizoen kan (denk ik) moeilijk overtroffen worden.
Als ik dom vermaak wil lees ik jouw postgeschiedenis.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je dom vermaak wilt zien, zet the Walking Dead op.
Klopt maar soms is dom vermaak ook gewoon leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je dom vermaak wilt zien, zet the Walking Dead op.
Separating the bad pieces from the good pieces. Doet iedereen in het leven, zeker wanneer een serie niet aan de verwachtingen voldoet. Bij Sherlock heb ik dat bijvoorbeeld nu niet.quote:
Whowww met gestrekt been dit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik dom vermaak wil lees ik jouw postgeschiedenis.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DAAAYUUUUMM IN THA FACEquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik dom vermaak wil lees ik jouw postgeschiedenis.
Niks mis mee inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klopt maar soms is dom vermaak ook gewoon leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |