quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:01 schreef BozeHaas het volgende:
deadprez hoeft alleen maar een tinderprofiel aan te maken en hij is al een trol op tinder
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat tinder voor onzekere mensen is en die in KLB volop aanwezig zijn.
waarom zou je zekerder worden van tinder?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat tinder voor onzekere mensen is en die in KLB volop aanwezig zijn.
Deadprez fatoes zijn de bestequote:
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
waarom zou je zekerder worden van tinder?
ik ben al kapotquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
Vanavond of morgen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
ga boys uitlokken en gooi screenshots hier
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:03 schreef hugecooll het volgende:
Dat arme meiske
Uit elkaar getrokken
Dit klinkt sarcastisch van je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent ook onzeker, ja.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dit klinkt sarcastisch van je.
Maar ik ben best wel onzeker hoor. Denk je echt dat ik me beter ga voelen als mensen zeggen op fok bijv van wauw knap blabla..
Ben ik niet. En ja, op foto's kun je van alles maskeren. Vooral vrouwen zijn hier een expert in.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dit klinkt sarcastisch van je.
Maar ik ben best wel onzeker hoor. Denk je echt dat ik me beter ga voelen als mensen zeggen op fok bijv van wauw knap blabla..
Ik denk vaak van dat ik op foto's anders lijk dan in rl ofzo
Een vrouwending denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |