Prachtig lang haar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe zou het nu met d'r zijn?
Ik weet niet wat jij allemaal insinueert, maar ik ben een vrij goede boekhouder kan ik je vermelden. Doe niet onder voor menig accountant.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:34 schreef Blackings het volgende:
[..]
Afgeleid zijn terwijl je boekhouder bent
ja voor racisme richting babelquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prachtig lang haar.
Is guus gebanned
Gelukkig doe je het nu zelfquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja voor racisme richting babel
Ik geloof best dat je goed bent in je werk zo lang je doet wat je gewend bent.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal insinueert, maar ik ben een vrij goede boekhouder kan ik je vermelden. Doe niet onder voor menig accountant.
pardon?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig doe je het nu zelf
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja voor racisme richting babel
fixedquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
boekhouder is toch wel het saaiste beroep dat er is
Je kan wel aardig rijk worden met schaduwboekhoudingen en postbussen in Zwitserland.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
boekhouder lijkt me toch wel een van de saaiste beroepen die er zijn
Als ik naar buiten kijk vanaf mijn zolderkamer dan word ik er niet positiever van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, hier zitten de bloemen der natie.
Gordijn maar dichthouden dan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk vanaf mijn zolderkamer dan word ik er niet positiever van.