Klein beetje maar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Heeft barbie toch weer make-up op ?
Is dit van vandaag, tijdsduur ruim 30 minuten?quote:
Let op de lipjes.quote:
Yup en ze was al begonnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dit van vandaag, tijdsduur ruim 30 minuten?
Mijn hemel, jij bent bijbel vast.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee..
Mark geeft de laatste Sacrementen...![]()
Moge onze Heer Jezus Christus door deze heilige zalving en door Zijn liefdevolle barmhartigheid u bijstaan met de genade van Zijn Heilige Geest. Moge Hij u van zonden bevrijden, u heil brengen en verlichting geven.
[ afbeelding ]
Yep. Lachen hè, al is het eik om te janken. Met 300 euro aan gratis spullen om op de juiste manier je gezicht schoon te maken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Is dit van vandaag, tijdsduur ruim 30 minuten?
Dat is onzin. Ze heeft gezegd dat het al drie jaar geleden is, dat ze klachten had...quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:33 schreef beequeen het volgende:
Als Naomi op bed ligt is het niet dat ze lui is, maar last heeft van haar spierziekte. Zegt Ivan.
Daar was vanmiddag niks van te merken tijdens de gratis fotoshoot.
Nope.. Wikieshit&zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:35 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Mijn hemel, jij bent bijbel vast.
Ik post wat ik Ivan hoor zeggen. Naomi sprak het niet tegen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:35 schreef kaatje50 het volgende:
Dat is onzin. Ze heeft gezegd dat het al drie jaar geleden is, dat ze klachten had...
Of heb ik het nu fout?
En dan mag je haar geen kraterkop noemen want ze is zo goed bezig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep. Lachen hè, al is het eik om te janken. Met 300 euro aan gratis spullen om op de juiste manier je gezicht schoon te maken.
3 uur per dag nodig voor opmaken en aankleden naar eigen zeggen, neem aan dat afschminken daarbij zit, dat scheelt dan weer.quote:
Dat snapte ik wel hoor...quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik post wat ik Ivan hoor zeggen. Naomi sprak het niet tegen.
Dus dat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:37 schreef PoezeligDing het volgende:
En dan mag je haar geen kraterkop noemen want ze is zo goed bezig.![]()
En haar kwast gebruikte ze ook voor de shoot, schreef je. Lekker fris meisje, we hebben er weer één.
Hij is weer van haar af, dus ik denk opgeluchtquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:35 schreef bull1966 het volgende:
als de fles zich nu al zo brak voelt na gisteren
moet je je voorstellen hoe wesley zich moet voelen
Dat afschminken heeft ze 2 keer gedaan sinds ze daar zit. Dan vraag je om een verrotte huid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:37 schreef Urb het volgende:
[..]
3 uur per dag nodig voor opmaken en aankleden naar eigen zeggen, neem aan dat afschminken daarbij zit, dat scheelt dan weer.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ze heeft gezegd dat het al drie jaar geleden is, dat ze klachten had...
Of heb ik het nu fout?
hoort er een naam bij die ziekte ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:33 schreef beequeen het volgende:
Als Naomi op bed ligt is het niet dat ze lui is, maar last heeft van haar spierziekte. Zegt Ivan.
Daar was vanmiddag niks van te merken tijdens de gratis fotoshoot.
Dank jequote:
iets met HNAquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef Cir het volgende:
[..]
hoort er een naam bij die ziekte ?
logisch dat je dan regelm gaat rusten
klamme vochtige loods is the place to be
Ze hebben vandaag niks gedaan en zelfs nog een massage gehad, en dat allemaal omdat ze gisteren hun tafels moesten bedienen en Vanes Wesley mocht helpenquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:35 schreef bull1966 het volgende:
als de fles zich nu al zo brak voelt na gisteren
moet je je voorstellen hoe wesley zich moet voelen
Ik heb geen make-up ervaring, maar het is toch heel slecht om andermans kwastjes en borsteltjes te gebruiken? Beetje net als andermans scheermes lenen, toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan mag je haar geen kraterkop noemen want ze is zo goed bezig.![]()
En haar kwast gebruikte ze ook voor de shoot, schreef je. Lekker fris meisje, we hebben er weer één.
HNA spierziekte. Google is your friend.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef Cir het volgende:
Was met Secret Story ook zo'n feest, alle schmink dagen laten zitten en als ze dan eens gingen douchen dan met zwempak aan, ook na seks.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat afschminken heeft ze 2 keer gedaan sinds ze daar zit. Dan vraag je om een verrotte huid.
De zieligheidsfactor is zojuist 4 punten gestegen...quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef Cir het volgende:
[..]
Ik zet de streams uit. Eetlust ontgaat me.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
En iedereen duikt vanuit bed aan tafel, niks opfrissen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je zo als zij allemaal ontstekingen in je gezicht hebt kun je het beter laten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb geen make-up ervaring, maar het is toch heel slecht om andermans kwastjes en borsteltjes te gebruiken? Beetje net als andermans scheermes lenen, toch?
Yep.quote:
Een nieuw doel voor de goudenpot?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
HNA spierziekte. Google is your friend.
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
HNA spierziekte. Google is your friend.
Ja constant laden en vastlopers, na wissel van 2 keer drukken voor het pas werkt, het houd niet op.quote:
smerig hequote:Op zaterdag 20 december 2014 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Scootersnollie direct vanuit het toilet (zonder handen te wassen) aan tafel..
[ afbeelding ]
Geef er even een leuke bijbel tekst bij! Het is toch niet het laaste avondmaal?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
En exit de afzonderlijke eetcubjes ineens, Vrede & Samen vreten zál godkolere zo voor Kerst![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |