RT & Sharetwitter:jvermeer3 twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 18:00:00#rtl7darts De favoriete intro bij het dartsen van @_GGM__ en mij is die van Vincent van der Voort #nanananananananana reageer retweet
Ja nu doe je het dus niet goedquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
RT & Sharetwitter:jvermeer3 twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 18:00:00#rtl7darts De favoriete intro bij het dartsen van @_GGM__ en mij is die van Vincent van der Voort #nanananananananana reageer retweet
Knap hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uitstekend om precies zes uur, wat een talent ben ik ook.
ENGLANDquote:
Zouden er ook rechtse liberale darters zijn?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Darts topics helpen mijn posts niet naar een hoger niveau.
De rijke dartersquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zouden er ook rechtse liberale darters zijn?
James Wade.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was zijn hoogste finish maar de laagste van allemaal. Misschien moet ik er Highest lowest finishes neerzetten?quote:
Het is wel wat vreemd, zeker gezien de checkout percentages. Je zou toch verwachten dat mensen wel eens een beurt met minder dan 40 zijn gestart.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Het was zijn hoogste finish maar de laagste van allemaal.
Alleen het gaat er toch om dat Price als enige nooit hoger dan 40 heeft uitgegooid? De rest heeft wel eens een lagere finish gegooid, alleen het gaat om de speler met de laagste hoogste finishquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel wat vreemd, zeker gezien de checkout percentages. Je zou toch verwachten dat mensen wel eens een beurt met minder dan 40 zijn gestart.
Ah, laagste hoogste finish in een gehele partij. Beetje verwarrende statistiek.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen het gaat er toch om dat Price als enige nooit hoger dan 40 heeft uitgegooid? De rest heeft wel eens een lagere finish gegooid, alleen het gaat om de speler met de laagste hoogste finish
Ja, ik was ook even verward.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, laatste hoogste finish in een gehele partij. Beetje verwarrende statistiek.
Phil Taylor. Jwz.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |