Als nou nog even een familielid omvalt wint hij misschien wel het hele toernooi.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed spel van de Thorn
Doe eens even normaalquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als nou nog even een familielid omvalt wint hij misschien wel het hele toernooi.
Co wilde niks liever dan eindigen in de RTL7 studio. Zelfs nog beter dan de SBS6 studio.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:07 schreef Szura het volgende:
Vergelijkbaar met het carrièrepad van Co
Schijnt dat die toch behoorlijk heeft binnen geharktquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:07 schreef Szura het volgende:
Vergelijkbaar met het carrièrepad van Co
Djokovic wint, het is net Taylor in de jaren 1995-2002.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Deze tennisverhalen kunnen mijn aandacht niet houden.
Zal ik je eens een interessant tennisverhaal vertellen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Deze tennisverhalen kunnen mijn aandacht niet houden.
Hey wat grappig, ik kan jou precies hetzelfde verhaal vertellen, vond er niks aan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik je eens een interessant tennisverhaal vertellen?
Ik heb een jaar op tennis gezeten. Was erg saai.
Je moet hem wel ondertekenen met Tjerk, anders denken mensen dat het van Maclaren komt.quote:
Mijn trainer vond me eigenwijs.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey wat grappig, ik kan jou precies hetzelfde verhaal vertellen, vond er niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |