SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First Round
Thursday December 18
20:10 John Part (30) v Keegan Brown 2-3
21:15 Christian Perez v Cristo Reyes (P) 0-4
22:00 Jelle Klaasen (29) v Christian Kist 3-1
23:00 Michael van Gerwen (1) v Joe Cullen 3-1
00:00 Wes Newton (13) v Christian Perez/Cristo Reyes 2-3
Friday December 19
20:10 Andy Hamilton (12) v Dave Richardson 3-2
21:15 Kim Viljanen v Sascha Stein (P) 1-4
22:00 Peter Wright (5) v Gerwyn Price 3-0
23:00 Phil Taylor (2) v Jyhan Artut 3-0
00:00 Stuart Kellett (32) v Sascha Stein 1-3
Saturday December 20
Afternoon Session
13:40 Andy Smith (28) v Ronny Huybrechts 0-3
15:15 Scott Mackenzie v Daryl Gurney (P) 3-4
16:00 Justin Pipe (17) v Lawrence Ryder
17:00 Robert Thornton (9) v Andrew Gilding
18:00 Ronnie Baxter (24) v Daryl Gurney
Evening Session
20:10 Steve Beaton (21) v Kyle Anderson
21:15 Mark McGrath v Scott Kirchner (P)
22:00 Terry Jenkins (16) v John Weber
23:00 Simon Whitlock (7) v Darren Webster
00:00 Gary Anderson (4) v Mark McGrath/Scott Kirchner
Sunday December 21
Afternoon Session
13:40 Paul Nicholson (25) v Benito van de Pas
15:15 Boris Koltsov v Haruki Muramatsu (P)
16:00 Mark Webster (31) v Ron Meulenkamp
17:00 Dean Winstanley (26) v Wayne Jones
18:00 Kevin Painter (20) v Boris Koltsov/Haruki Muramatsu
Evening Session
20:10 Kim Huybrechts (18) v Michael Mansell
21:15 Jani Haavisto v John Michael (P)
22:00 Dave Chisnall (8) v Ryan De Vreede
23:00 James Wade (6) v Jamie Lewis
00:00 Ian White (15) v Jani Haavisto/John Michael
Monday December 22
20:10 Jamie Caven (19) v Jason Hogg
21:15 Nolan Arendse v Alex Hon (P)
22:00 Michael Smith (22) v Mensur Suljovic
23:00 Raymond van Barneveld (14) v Rowby-John Rodriguez
00:00 Brendan Dolan (11) v Nolan Arendse/Alex Hon
Tuesday December 23
20:10 Vincent van der Voort (23) v John Henderson
21:15 Jermaine Wattimena v Robert Marijanovic (P)
22:00 Mervyn King (10) v Max Hopp
23:00 Adrian Lewis (3) v David Pallett
00:00 Stephen Bunting (27) v Jermaine Wattimena/Robert Marijanovic
Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Thornton/Gilding v Baxter/Gurney
15:15 Jenkins/Weber v Pipe/Ryder
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts
Evening Session
20:10 Chisnall/De Vreede v Nicholson/Van de Pas
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein
23:15 G Anderson/McGrath/Kirchner v Jelle Klaasen
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Beaton/K Anderson
15:15 Cristo Reyes v Painter/Koltsov/Muramatsu
16:45 White/Haavisto/Michael v K Huybrechts/Mansell
Evening Session
20:10 Whitlock/D Webster v Winstanley/Jones
21:40 Phil Taylor v M Webster/Meulenkamp
23:15 A Lewis/Pallett v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Dolan/Arendse/Hon v M Smith/Suljovic
15:15 King/Hopp v Van der Voort/Henderson
16:45 Van Barneveld/Rodriguez v Caven/Hogg
Evening Session
20:10 Wade/J Lewis v Bunting/Wattimena/Marijanovic
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 20-12-2014 14:55:49 ]![]()
Iets te veel taartjes gegeten bij het ontbijtquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, dat stelde niet veel voor met die taartenpropper.![]()
Lol. Een suikerdip met één 180 uitschieter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Iets te veel taartjes gegeten bij het ontbijtL2B's Mixcloud![]()
180 als in zijn bloeddruk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol. Een suikerdip met één 180 uitschieter.![]()
Maar als je niet eens meer het Zuid Afrikaanse kwalificatietoernooi kan winnen kan je er beter mee kappen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:37 schreef Max23 het volgende:
Opkomst van Petersen is trouwens de beste
![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tja, hij kwam daar nog tot in de finale. Misschien gooide zijn tegenstander wel ineens een heel hoog niveau.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar als je niet eens meer het Zuid Afrikaanse kwalificatietoernooi kan winnen kan je er beter mee kappen.![]()
Nolan Arendse, daar gaan we nog een hoop van horen!quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, hij kwam daar nog tot in de finale. Misschien gooide zijn tegenstander wel ineens een heel hoog niveau.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vanwaar je voorliefde voor Gurney?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ga je dit ook posten als Taylor 3 darts mist?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
3 pijlen missen, dan verdien je het ook niet![]()
Goeie speler, prettig om naar te kijken en al tijden een grote belofte.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanwaar je voorliefde voor Gurney?![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je dit ook posten als Taylor 3 darts mist?![]()
Ok jammer dat hij er dan geen pepernoot van bakt hier.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goeie speler, prettig om naar te kijken en al tijden een grote belofte.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tjerk is een baas omdat hij in 1996 samen met Jan Roelfs commentaar gaf bij de winst van Krajicek op Wimbledon.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil de mening van wimderon horen over tjerk.![]()
Ok dan is Tjerk goedgekeurd bij deze.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tjerk is een baas omdat hij in 1996 samen met Jan Roelfs commentaar gaf bij de winst van Krajicek op Wimbledon.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jammer dat Roland morgen al komt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een binding met darts blijkbaar
Roland komt morgen pas.![]()
Zijn gemiddelde is nog best redelijk. Zelfde als Van Gerwen ongeveer in zijn eerste partij. Hoewel dat natuurlijk om meerdere sets ging itt dit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok jammer dat hij er dan geen pepernoot van bakt hier.![]()
BAM BAM BAM!
Ik ben nu blij voor Stijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kijk eens. Zijn triplemachine is weer aangeslingerd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:48 schreef Mani89 het volgende:
BAM BAM BAM!
Ik ben nu blij voor Stijn.
Verloor twee jaar geleden in de tweede ronde van Chisnall met 4-0 in sets maar telkens met 3-2 in legs per set.![]()
JAAAAAAAAAA STIJN STIJN STIJN HIJ DOET HEEEEEETReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gezien de plek op het bord en het risico met de binnenkant. Met de bull zet je hem altijd makkelijker weg, ook als je mistquote:![]()
Baxter kan er ook geen reet meer van, Gurney gaat hem slopen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vanaf 142 is het makkelijker om 2x de triple20 te gooien. Zeker als je weet dat het wellicht je enige kans gaat zijn. Als je tegenstander nog niet op een finish zou staan, kan je inderdaad beter voor bijvoorbeeld bullseye gaan met je 2e pijlquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Gezien de plek op het bord en het risico met de binnenkant![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
De man met de warme, heldere en breed inzetbare stem. Is ook uitstekend regiseerbaar.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Vorig jaar werd hij gesloopt door Ricky Evans.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Baxter kan er ook geen reet meer van, Gurney gaat hem slopen.![]()
Mooie crossover tussen darts en tennis dankzij Tjerk, hier zat ik echt op te wachten.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Helder en breed, oké. Maar warm? En voor televisie? Wat een ellende.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De man met de warme, heldere en breed inzetbare stem. Is ook uitstekend regiseerbaar.![]()
Jammer dat Ricky het niet heeft gered dit jaar, wat een genot om naar te kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd hij gesloopt door Ricky Evans.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is sat die gozer met zijn overwinningsdansje?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:37 schreef Max23 het volgende:
Opkomst van Petersen is trouwens de beste
![]()
![]()
![]()
Een warme, heldere en breed inzetbare stem.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben om.
AdGod![]()
heywoodu
![]()
Regiseerbaar zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben om.
AdGod
En dan ook nog heel goed met taal
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Waka waka!quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Is sat die gozer met zijn overwinningsdansje?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ook bij zijn opkomst doet hij datquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Is sat die gozer met zijn overwinningsdansje?![]()
Leeft zich uitstekend in, in de opdracht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Regiseerbaar zijn
En dan ook nog heel goed met taal
Schitterend geformuleerd inderdaad.![]()
Nu je het zegt, wat heb ik me weer lopen ergeren aan die oerlelijke worpstijl van Part eergisteren, het is toch niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het nog steeds een mysterie hoe Baxter zijn pijl vasthoudt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarom hebben de amerika onderzoek gedaan naar het dartbord terwijl ze nauwelijks weten wat dart is?![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon voor T20-bull gaan. Als je de single gooit kan je naar s17 om tops over te laten.Imo is de kans een stuk groter dat je twee keer T20 gooit dan wisselen naar de bull. In dit geval moest 'ie wel gaan voor uitgooien, omdat z'n tegenstander ook een finish had.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Gezien de plek op het bord en het risico met de binnenkant. Met de bull zet je hem altijd makkelijker weg, ook als je mistsig verwijderd door FA![]()
heywoodu
![]()
Daarom dus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:59 schreef icloud het volgende:
Waarom hebben de amerika onderzoek gedaan naar het dartbord terwijl ze nauwelijks weten wat dart is?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nog trager?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Pipe gooit niet meer zo traag als vroeger.![]()
Walk on girl een trouwjurk aan laten trekken, en helemaal uit elkaar trekken. Is toch heerlijk man.
~Gijpie.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heee Ad heeft het over Ferry Maat
[ afbeelding ]tering
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Darten is geen sport.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Te snel gegooid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:05 schreef icloud het volgende:
Pipe 17e? Ik dacht dat hij een tijdje geleden 9e of 10 e was? Wat heeft die in godsnaam gedaan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij heeft niet zo veel meer gewonnen denk ik zo maar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:05 schreef icloud het volgende:
Pipe 17e? Ik dacht dat hij een tijdje geleden 9e of 10 e was? Wat heeft die in godsnaam gedaan?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Staat de Glazen Kooi nog overeind?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het PDC WK Darts bespreken.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Doet Gary Fomdeck ook mee?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het PDC WK Darts bespreken.![]()
Iedereen is welkom hoor. We vinden het heel leuk dat je er bent.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het PDC WK Darts bespreken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee Inso heeft alle ruiten ingetikt, de rebelquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat de Glazen Kooi nog overeind?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sugar Lee Hooper tegen een Belg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
wat heb ik gemist voor deze match
was bij kappertje
Een Multiculti Hong Kong tegen Gurney![]()
een fantastische comeback van Gurneyquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
was bij kappertje![]()
wel niggakapper toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
was bij kappertje
Een man uit Hong Kong is vernederd door iemand uit Noord Ierland![]()
Stijn's grote liefde heeft 4-3 gewonnen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
was bij kappertjeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet Gary Fomdeck ook mee?![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zag ook nog ergens een foto van Ferry en Ad samen voorbij komen op bezoek bij de Top-2000.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:07 schreef Max23 het volgende:
Ryder doet me een beetje denken aan Moody![]()
Ja dat snap ik ook, maar dat is niks voor pipe, die traint meer dan welke speler dan ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft niet zo veel meer gewonnen denk ik zo maar.
Pipe speelt meer wedstrijden dan welke speler dan ook, vloertoernooien, tv toernooien, kroeg toernooien, amateur toernooien, braderieen,demonstraties noem het maar op.![]()
Bij een kapper die erg homo is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nu weet ik nog steeds niet waar jij je haren hebt gefreshedAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik geef het nog 2 legs voordat we uit de hele zaal weer een oooooooOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHH horen bij elke worp.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
BORING BORING TABLES
WE PAY YOUR BENEFITS
gvd kunnen ze niet iets nieuws bedenkenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Gelukkig heeft Ad nu een hoop spreektijd op te vullen met de meest gore onzin.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Justin Pipe, ik ga een boek lezen. Als dat uit is zal hij wel klaar zijn.
Als je die smoel ziet heb je het idee dat hij ieder moment in slaap kan donderen.L2B's Mixcloud![]()
Pipegod[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Oh daar hebben we het boomchirurg/auto-ongeluk/kooivechtverhaal weer.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Zijn vader is opgelost in de bermuda driehoek, wist je dat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:13 schreef heywoodu het volgende:
Oh daar hebben we het boomchirurg/auto-ongeluk/kooivechtverhaal weer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Ik dacht dat dat Voeckler was.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn vader is opgelost in de bermuda driehoek, wist je dat?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
De bermuda driehoek is een massavermoordenaar.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Doen Priestley en Smith nog mee? Wimderon heeft daar nog wel een leuk gifje van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Priestley is wel definitief gestopt. Die heeft ook niet meer gepoogd op de qualifier.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Doen Priestley en Smith nog mee? Wimderon heeft daar nog wel een leuk gifje van.![]()
heywoodu
![]()
Teringlijer is het.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De bermuda driehoek is een massavermoordenaar.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Smiffyquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Doen Priestley en Smith nog mee? Wimderon heeft daar nog wel een leuk gifje van.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Als die begon te zweten dacht je echt dat hij nog maximaal 15 minuten te leven had. Wat een hoofd.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een leg duurt 3 minuut 30. Godverdomme zegquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jemig wat een traag potje...![]()
VI is over.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen VI op RTL7 oudjaarsavond[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Flopshowquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen VI op RTL7 oudjaarsavond![]()
![]()
heywoodu
![]()
Voor altijd?quote:
Vraag anders in de FB hoe je Tjerk Bogstra op ignore kan zetten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:24 schreef icloud het volgende:
Waarom mag een tennishomo zonder dartkennis meekwekken over de wedstrijden?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bogstra als analist, bitch please.
Koos die zich irriteert aan tegenstanders.
Jack does it in real time...![]()
Speciaal even de laptop aangeslingerd om mijn gal te spuwen hier. Continu dat vergelijken met Tennis. Tyf op kerel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:24 schreef icloud het volgende:
Waarom mag een tennishomo zonder dartkennis meekwekken over de wedstrijden?"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
Koos over het niveau van andere darters is sowieso genot.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:25 schreef DeeBee het volgende:
Bogstra als analist, bitch please.
Koos die zich irriteert aan tegenstanders.
Wat was Koos slecht op de Zuiderduin.![]()
Zijn daar nog stats van? Kan toch niet hoger dan 70 zijn geweest, daar walst Karin Krappen nog overheen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koos over het niveau van andere darters is sowieso genot.
Wat was Koos slecht op de Zuiderduin.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vreet mijn dartpijlen op als de dutch open echt het grootste dart evenement van de wereld is.
Meeste spelers![]()
Asjeblieft niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk nu gewoon 3-0 en 3-0 voor Ryder![]()
Zolang Pipe wint mag het van mij tot morgenochtend durenquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je tot 6 uur kijken naar dit zaaddodende potje![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Zolang Pipe wint mag het van mij tot morgenochtend duren![]()
![]()
Het liefst heb ik een TV Toernooi met in de halve finales
Dennis Priestley - Dennis Smith
Justin Pipe - Brendan Dolan![]()
Dan mag je me doodschieten man...quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Justin Pipe - Brendan Dolan![]()
Dan kijk ik nog liever naar een basketbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Justin Pipe - Brendan DolanReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Met commentaar van Theo Reitsma.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar een basketbalwedstrijd.![]()
Of groeiend gras.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar een basketbalwedstrijd.sig verwijderd door FA![]()
Hagelt het bij jou ook Stijn? Ik word hier niet vrolijk van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
(Nog) niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Hagelt het bij jou ook Stijn? Ik word hier niet vrolijk van.![]()
Pipe is echt het prototype van een GOD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit zijn niet prettige wedstrijden voor Paul Hinks. Die heeft liever een sneltreinwedstrijd á la Van der Voort - Evans.![]()
Hij heeft nu wel genoeg tijd om na te denken over een eventueel beslissende leg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zijn niet prettige wedstrijden voor Paul Hinks. Die heeft liever een sneltreinwedstrijd á la Van der Voort - Evans.![]()
Ik mis Atzegod.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pipe is echt het prototype van een GOD![]()
Gewoon lekker rammen, tempo maken, snel terug naar alcoholquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu een Pinogod UIquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Godsamme is die 2de set nu pas afgelopen? Ik staar denk ik nog liever 2 uur lang naar GGMM zijn vissenkom.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ga zelf maar eens een pijltje gooien, waarschijnlijk doe ik het nog beter ook.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nog maar twee setsquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Godsamme is die 2de set nu pas afgelopen? Ik staar denk ik nog liever 2 uur lang naar GGMM zijn vissenkom.![]()
![]()
Ja klopt ik misrekende.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie sets in het meest gunstige geval.
Mvg op zijn pik getrapt?![]()
Aantal jaar geleden had je Pipe - Newton, die ging over de volle 7 sets + tiebreak
Dat was pas een ellendige zit.![]()
pipe met hoogste finish van 42, sterkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Het is toch best of 5, nu staat het 1-1, dus best of 3 vanaf nu, dus binnen twee sets kan het klaar zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie sets in het meest gunstige geval.![]()
Wow ik knipperde net met mijn ogen en er weerkaatste gewoon een beeld van een dartbord op mijn beeldscherm.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Over 5 sets is het langst.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is toch best of 5, nu staat het 1-1, dus best of 3, dus binnen twee sets kan het klaar zijn![]()
Niels kan wel praten maar ik las hier dat Barney zich voor elk potje trakteert op wat baco's. Zal vast niet de enige zijn.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Schijnt goed te zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:47 schreef Szura het volgende:
Niels kan wel praten maar ik las hier dat Barney zich voor elk potje trakteert op wat baco's. Zal vast niet de enige zijn.
Ik zie net dat mvg tegenwoordig keukens verkoopt![]()
Hij zei laatst dat hij is overgestapt op wodka en jenever.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:47 schreef Szura het volgende:
Niels kan wel praten maar ik las hier dat Barney zich voor elk potje trakteert op wat baco's. Zal vast niet de enige zijn.
GGMM kom er maar in.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niels en adjequote:Op zaterdag 20 december 2014 15:50 schreef Szura het volgende:
Wie is die andere commentator trouwens![]()
Niels de Ruiter, als je niet op Ad van Gameren doeltquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:50 schreef Szura het volgende:
Wie is die andere commentator trouwens![]()
Wel bij zo'n taartfetisjistquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:50 schreef Anoonumos het volgende:
Just eat it is toch helemaal niet leuk joh![]()
Pardon, wereldkampioen niels de ruijter uiteraardquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Niels de Ruiter, als je niet op Ad van Gameren doelt![]()
2 en een halve minuut duurde die legCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Pipe heeft de sloopkogel aangezet, vanaf nu gaan we knallen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gelukkig ben jij er nog voor de lach SlobGod.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wynand Havenga was WK 2007.
Maish, Manley bond hij aan de zegekar en Darren Webster was te sterk voor hem.
Niels, je bent een nitwit.![]()
lang geleden dat hij een leg pakte idd Niels, aangezien hij nu een 2-0 voorsprong heeft
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Deze wedstrijd verdient een 9-darter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En het wordt nog 3-2 of 2-3 ookquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ze kunnen straks gelijk door met de avondsessieCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja, alleen ze moeten wel opschrijven hoeveel een speler overhoudtquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:07 schreef icloud het volgende:
Die schrijvers hoeven toch niet zelf te rekenen ? Ze schrijven toch wat de caller roept?![]()
Jaaaaaaaa Ryder![]()
lolBeatus vir qui suffert tentationem.
KOMT DE 9-DARTER
wat is dit
2.5 uur amusementquote:
saving the best for lastquote:
en nou komt Pipe weer terug
Bestaan er geen digitale dartborden die zelf kunnen detecteren waar de pijl zit?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen ze moeten wel opschrijven hoeveel een speler overhoudt![]()
heywoodu
![]()
Helaas, einde verhaal.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Jawel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Bestaan er geen digitale dartborden die zelf kunnen detecteren waar de pijl zit?sig verwijderd door FA![]()
Dat is Electronic Darts, daarvoor moet je in Azië zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Bestaan er geen digitale dartborden die zelf kunnen detecteren waar de pijl zit?![]()
Hij leest hier mee
dat is echt debielquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is Electronic Darts, daarvoor moet je in Azië zijn
BULL BULL BULLAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja maar dat is soft-tipquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Bestaan er geen digitale dartborden die zelf kunnen detecteren waar de pijl zit?
Hole in one!
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: