Dat hangt helemaal af van de FOK!kers.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vul nou maar in, dan zijn we er hier vast van af.
Hmm, ik wil wel ¤ 2 doneren, maar dat moeten we nog vorm geven. Hoe we beslissen wie de winnaar is. Ik kan niet zien wie het laatst stemt voor de stemming sluit, dus dat is moeilijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan ik een gratis ipad mini winnen als ik stem?
Oh, moeten de FOK!kers het invullen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de FOK!kers.
Deze is wel baas.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:45 schreef Isund het volgende:
Ik zou gewoon heel stoer hier op Fok! vertellen dat je het systeem neukt en er niet aan hebt meegewerkt terwijl je het allang hebt ingevuld en hebt terug gestuurd omdat je bang bent voor de consequenties die er aan vast zitten als je je niet gedraagt als brave burger!
Jullie moeten stemmen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, moeten de FOK!kers het invullen.
Nou, nog maar eens kijken
De FOK!kers zijn vandaag op dreef.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Scan 'm in en verspreid 'm onder FOK!kers. Die printen 'm uit, vullen 'm in en sturen 'm op. Snappen ze daar bij het CBS er helemaal niks meer van!
Klopt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:47 schreef LelijKnap het volgende:
Lol is dit zon moslimextremisme onderzoek?
Het wordt eerst de resultaten afwachten van de poll.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En wordt het liegen of alvast koffers pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |