Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:24 schreef Geralt het volgende:
En flikker eens op met die wijven die eruit zien of ze heel wat kunnen, maar nog zo groen als gras zijn in bed.
Daar heb je toch geen kut aan man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live For Hardstyle!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:25 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Jouw vader heeft ervaring met oude fietsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Verdomme manquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jouw vader heeft ervaring met oude fietsen?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jouw vader heeft ervaring met oude fietsen?
Schei toch uit man, die kutjes van 20 heb je toch geen reet aan. Niks aan. Doe mij maar gewoon een ervaren vrouwquote:
Heul wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:26 schreef Geralt het volgende:
, die kutjes van 20 heb je toch geen reet aan.
Die willen dus ook een ervaren man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Schei toch uit man, die kutjes van 20 heb je toch geen reet aan. Niks aan. Doe mij maar gewoon een ervaren vrouw![]()
Ja jij wel ja, maar ik niet, ik ben 37quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Schei toch uit man, die kutjes van 20 heb je toch geen reet aan. Niks aan. Doe mij maar gewoon een ervaren vrouw![]()
Jep. Daarom ben ik heel blij met mijn vriendinquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Die willen dus ook een ervaren man.
Door negatieve geotropie.quote:
Nee, wel een officiële waarschuwing.quote:Krijg ik nu een ban?
Zo is het.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de ...
Hij had het over vrouwen he?quote:
HAAHAHAHAAHHAHAHAHAAH oepsquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij zei een vrouw...
Dit is net AB
Goede smoes voor mannen die geen jonge blaadjes meer aan de haak kunnen slaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is een oud lijkquote:
Wel in drievoud dan graag.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Door negatieve geotropie.
[..]
Nee, wel een officiële waarschuwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |