Zeg ik helemaal nergens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moslims verbieden om ergens te werken is niet beledigend Kanjer ? Je draait het wel goed om.
Nee maar jouw geliefde partij wel. En hoe verwacht je van ons een serieuze reactie als je ons constant weg zet als politieke correcte criminele theedrinkende struisvogels ?quote:
Ik hoop het want anders is het echt te sneu.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
Ryan is jullie keihard aan het trollen...
Natuurlijk is hij aan het trollen, dat zie je toch zelf ook wel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoop het want anders is het echt te sneu.
Of hij is gewoon echt zo dom ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij aan het trollen, dat zie je toch zelf ook wel?
Hij doet niet eens zijn best om het te verdoezelen.
Nope, kan nooit en te nimmer een belediging zijn als een democratisch gekozen partij in de kamer zit, zeker niet een partij met een miljoenenaanhang.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis fucking al een belediging voor dit land dat een partij zoals de pvv in de kamer zit.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nope, kan nooit en te nimmer een belediging zijn als een democratisch gekozen partij in de kamer zit, zeker niet een partij met een miljoenenaanhang.
Het kan jouw zin niet zijn, dat kan en dat mag, ik vind ook een aantal partijen een belediging voor de democratie, zeker na gisteren, maar het zij zo, het volk beslist.
Eerder bericht aan erodome lezen, julie niet serieus, ik niet serieus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar jouw geliefde partij wel. En hoe verwacht je van ons een serieuze reactie als je ons constant weg zet als politieke correcte criminele theedrinkende struisvogels ?
Je ziet echt niet in dat de pvv steeds meer een kant op gaat die niet goed is ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zo keek ik na de laatste verkiezingen...
Geloof dat jij wel de laatste bent die zich druk hoeft te maken over het welzijn van de PVV! dat kunnen we heel goed zelf.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Overigens gaat het helemaal niet "de goede kant op".
De PVV stond in 2010 op 35 zetels in de peilingen. Wist er 28 te verzilveren.
Nu hebben ze, wat zullen we zeggen, 26-28 zetels in de peilingen (14 in realiteit) en zetten ze zichzelf weer enorm buitenspel door hun haatretoriek.
Juist door de PVV hebben we als netto resultaat dat Nederland zeer mild integratiebeleid heeft. Dus ze moeten vooral zo doorgaan.
Jij draait mooi om de hete brij heen. Lekker hoogdravend doen , maar niet inhoudelijk over de PVV discussiëren. Omdat je net zo goed weet dat xenofobe, polariserende en vooral niet productieve haat retoriek is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nope, kan nooit en te nimmer een belediging zijn als een democratisch gekozen partij in de kamer zit, zeker niet een partij met een miljoenenaanhang.
Het kan jouw zin niet zijn, dat kan en dat mag, ik vind ook een aantal partijen een belediging voor de democratie, zeker na gisteren, maar het zij zo, het volk beslist.
Niemand neemt ze ook meer serieus. En meer verdienen ze ook niet. Mooi om te zien wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geloof dat jij wel de laatste bent die zich druk hoeft te maken over het welzijn van de PVV! dat kunnen we heel goed zelf.
Omdat de trolls des trollen ben, en de retoriek vrijwel direct herken.quote:
Weet je Yasmin,quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je ziet echt niet in dat de pvv steeds meer een kant op gaat die niet goed is ?
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat de trolls des trollen ben, en de retoriek vrijwel direct herken.
Maar Ryan doet niet eens zijn best om het te verdoezelen zoals ik al zei.
De kant van totale isolatie. En nul invloed. Mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je ziet echt niet in dat de pvv steeds meer een kant op gaat die niet goed is ?
Prima pik, ga je nu zoet slapen? En vergeet beertje niet he? Kuskus, tot morgen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niemand neemt ze ook meer serieus. En meer verdienen ze ook niet. Mooi om te zien wel.
Hoe zet je jezelf compleet buitenspel.
Is dit serieus je reactie. Er werd gisteren voorgesteld om mensen op basis van een bepaalde religie er niet meer te mogen laten werken !quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:44 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Weet je Yasmin,
Net zo goed als dat ik jouw niet zal kunnen overtuigen wat betreft de PVV, kan jij mij niet overtuigen van het tegendeel.
Het zij zo.
Wel valt het me op dat het lijkt alsof je maar wat met het groepje meepraat, een tikje naief.
De meest bizarre vergelijkingen worden gemaakt, jij gelooft het stuk voor stuk, terwijl de werkelijkheid er niet verder vanaf kon staan, je laat je wat aanpraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |