Mensen met een dubbel paspoort/nationaliteit uit bepaalde landen moeten ook een anti sharia verklaring tekenen. Doen ze dit niet. Het land uit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waar moeten men op reageren?
Op "minder minder minder" ? Wat gewoon over etnische zuiveringen gaat.
De samenwerking met Russische/Franse/Amerikaanse homohaters ?
Het feit dat ze mensen met "islamitische paspoorten" uit beroepen willen houden?
Als iets loopt als een fascist, kwaakt als een fascist en NSDAP-wetten voorstelt, moeten PVV-sympathisanten zich eerder goed achter de oren krabben, niet de critici.
Ja, ga jij dat dan ook doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daarom. denk er nog een nachtje over na.
Heb geen van al die dingen gezegd vriend...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ga jij dat dan ook doen..
Of maak je je nu net als mutant01 wijs dat ik een verzuurde lagelonen arbeider tussen de allochtonen ben?.
En dat je kunt doen alsof de argumenten, die ik gebruik uit een bijna volslagen idioot afkomstig zijn, die ook nog eens wrs aan de drank en de drugs zit, arm en berooid in zijn onverwarmde zolderkamertje, zonder vrouw of kinderen en die verder niets omhanden heeft. Maar jij gelukkig niet..
Neuh, dacht het niet, zoek mijn pg maar eens na.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik geloof vooral dat jij fascisme goedpraat en op zogenaamd genuanceerde wijze vrij zieke wetsvoorstellen probeert goed te praten
Nee, maar dat vind je wel of niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb geen van al die dingen gezegd vriend...
Ben je dat niet dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ga jij dat dan ook doen..
Of maak je je nu net als mutant01 wijs dat ik een verzuurde lagelonen arbeider tussen de allochtonen ben?.
En dat je kunt doen alsof de argumenten, die ik gebruik uit een bijna volslagen idioot afkomstig zijn, die ook nog eens wrs aan de drank en de drugs zit, arm en berooid in zijn onverwarmde zolderkamertje, zonder vrouw of kinderen en die verder niets omhanden heeft. Maar jij gelukkig niet..
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?
Lijkt er anders wel op.
Ik heb het over je PG van vandaag. Duidelijker kan je het niet hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Neuh, dacht het niet, zoek mijn pg maar eens na.
Nee eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind je wel of niet?
Dat zou jammer zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je heet Yasmin. Dat is sowieso al fout natuurlijk.
Niets mooier dan degenen waarmee je het niet eens bent zo te dehumaniseren toch, zoals mutant doet?quote:
Geen idee wat er mis met jou is maar mijn geduld begint wel een beetje op te raken idd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niets mooier dan degenen waarmee je het niet eens bent zo te dehumaniseren toch, zoals mutant doet?
Jij begon toch ook al een tikkeltje?
Je kan het toch eenvoudigweg niet hebben wat ik zeg, dan is iemand toch een soort Adolf Hitler-light? Of is het gewoon toch wel een standpunt dat omkleed wordt met argumentatie, gebaseerd op kennis, empirie, redeneringsvermogen?
Jij weet natuurlijk wel wat die dekselse moslims stiekem denken en steunt de PVV.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niets mooier dan degenen waarmee je het niet eens bent zo te dehumaniseren toch, zoals mutant doet?
Jij begon toch ook al een tikkeltje?
Je kan het toch eenvoudigweg niet hebben wat ik zeg, dan is iemand toch een soort Adolf Hitler-light? Of is het gewoon toch wel een standpunt dat omkleed wordt met argumentatie, gebaseerd op kennis, empirie, redeneringsvermogen?
Grappig man. Lachen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, nu even wat anders doen, ben benieuwd hoe ik dit topic morgen aantref....
De serieuze discussie die waarschijnlijk nooit gaat komen omdat de zelfverklaarde waarheidsvertellers, de pc's eigenlijk geen enkel argument hebben en zich derhalve toeleggen op gescheld, beledigingen, bagataliseren, enz, om maar zsm een eventuele discussie dood te slaan.quote:
Ah dus je steunt dit plan wel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
De serieuze discussie die waarschijnlijk nooit gaat komen omdat de zelfverklaarde waarheidsvertellers, de pc's eigenlijk geen enkel argument hebben en zich derhalve toeleggen op gescheld, beledigingen, bagataliseren, enz, om maar zsm een eventuele discussie dood te slaan.
En het werkt, door die methode heb ik ook geen zin meer om serieus te reageren, zal me eerlijk gezegt ook worst wezen, de zaken gaan de goede kant op.
Moslims verbieden om ergens te werken is niet beledigend Kanjer ? Je draait het wel goed om.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
De serieuze discussie die waarschijnlijk nooit gaat komen omdat de zelfverklaarde waarheidsvertellers, de pc's eigenlijk geen enkel argument hebben en zich derhalve toeleggen op gescheld, beledigingen, bagataliseren, enz, om maar zsm een eventuele discussie dood te slaan.
En het werkt, door die methode heb ik ook geen zin meer om serieus te reageren, zal me eerlijk gezegt ook worst wezen, de zaken gaan de goede kant op.
Moet je eens kijken hoeveel mensen hier dit plan steunen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef trancethrust het volgende:
FFSNiet-democratisch, ongrondwettelijk, onrechtvaardig, en bovenal onnederlands. Maar fascist zijn we niet hoor
Complete baggerpartij.
Hoe je dat hieruit disteleert zal voor mij voor altijd een raadsel zijn, maar goed je spuugt wel meer hersenkronkels uit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah dus je steunt dit plan wel?
Weten we dat ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |