Wel drie keer in de tweede ronde, 1993, 2012 en 2014.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:59 schreef Sked het volgende:
Taylor verloor nog nooit in de eerste ronde op het WK
#Jacquesfeitjes
Wat denk je ouwe reus. Sta ik dinsdag in het uitvak bij Sheffield United - Southampton, is die dekselse Graziano Pellè geschorst. Meneertje De Hig wordt op de bank gehouden. Godverdomme drie duels nu gezien van Sheffield United, die Higdon is of gepasseerd, of geblesseerd, of geschorst. Terwijl die in elk ander duel waar ik niet bij ben scoort.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel manager worden van Stijn
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Andere blondine, andere kant
No no no, they showed no respect.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat denk je ouwe reus. Sta ik dinsdag in het uitvak bij Sheffield United - Southampton, is die dekselse Graziano Pellè geschorst. Meneertje De Hig wordt op de bank gehouden. Godverdomme drie duels nu gezien van Sheffield United, die Higdon is of gepasseerd, of geblesseerd, of geschorst. Terwijl die in elk ander duel waar ik niet bij ben scoort.
Wel leuk potje, mooie club dat Sheffield United.
Hoger dan 173?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met mijn echte naam krijg ik nog een hogere powerrating dan GGMM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |