Ik ook, en heb geeneens de hele dag de streams aan gehadquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Die jongen is bekaf van het domme geleuter van dat vieze oude wijf straks.
Ze kan ook geen 10 seconden d'r smoel houden.quote:
zo wat een gezelligheid jij komt even zeggen hoe goed je wel niet bent door te zeggen dat je niet zoveel rookt. Ja heel erg OT.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ja hoor. Vanessa ging roken en daar reageerde ik op.
Je hoeft geen antwoord meer te geven. Ik reageer toch niet meer.
Zit hier voor de gezelligheid.
OT: Vanessa is klaar met roken
en dat allemaal van dat bietje zakgeld... waar doet ze het vanquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zoveel rook ik niet op een avond, en dat zit ik hier gewoon niets te doen
En dan staat d'r microfoon ook nog op 10quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze kan ook geen 10 seconden d'r smoel houden.
Ik ben benieuwd of die KS nog gaat zeggen dat ze alles aan hem te danken heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Haha ja. Dan hoort hij de Fles nog krassen in zijn oren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
wedden dat alleen lot serverend de uitzending haalt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:18 schreef renevanlaaren het volgende:
lot is er niet de rest moet bedienen.roken zeker
Jif,,, bestaat dat nog ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja die gnoom stond van de week met jif en weet ik wat niet al af te wassen.
Ja mooi hequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:20 schreef asini het volgende:
Oma loopt te zeiken dat mensen aan het roken zijn![]()
![]()
![]()
![]()
dat is een zekerheid....quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:19 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
wedden dat alleen lot serverend de uitzending haalt?
Die gozer kan echt koken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Kaleddi het volgende:
Wat zal die Wesley lachen. Dit is wat hij normaal maakt![]()
http://passionholdsimpres(...)-rode-wijn-saus.html
fles der maandstonden op een bordquote:
Welke Laura? Ik denk dat ze de horeca onderschat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Laura gaat in de horeca werken, zegt ze. In een snackbar zou ze niet uit de toon vallen.
ik eerder iets goorsquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra zij wat bloter gekleed gaat vind ik haar altijd wat viezigs hebben.
Wat zeg je dat mooi.quote:
De leverancier van het ijs.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef japie1971 het volgende:
nog nooit meegemaakt.
in een restaurant ijs opgediend krijgen uit een diepvriesbak
door een man met een fout kostuum ook nog
wie is die vent toch ?
![]()
MIAUWquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet de littekens van de vleeshaken nog zitten .quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Vanes is een Kamper en blijft een Kamperquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Urb het volgende:
Vanes ook niet telkens iets tegen Wesley zeggen als "Sorry, wat zei je?" maar "HE?" of "WAT?"
Saar, let je op.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
ja denk doe en keer netjesquote:
ergquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Kaleddi het volgende:
Kijk die Fles nou scheppen met dat ijs. Da ken toch nie
Viezig??? Het lijkt wel trailertrash, voor een knaak mag je eropquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht alquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het fruitprutje waar het ijs nog bij moet komen.
correctie een burger trut die ooit met een kamper was .quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef gereed het volgende:
[..]
Vanes is een Kamper en blijft een Kamper
niet alleen omaquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Oma schept vanuit een grote bak ijs op aan de tafels.
er zit geen steekje vast bij die fantastquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:24 schreef asini het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is gewoon een goor wijf, met een steekje los.![]()
![]()
![]()
Was eerder spinnen.quote:
Ja, je hebt gelijk. Ik had beter tokkie gedrag neer kunnen zetten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef kaya39 het volgende:
[..]
correctie een burger trut die ooit met een kamper was .
niks kamper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh? Heb ik net gemist, dat ging vast anders dan het bij Vanes gaatquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Voxs het volgende:
Lol, Vanes schept het ijs. Wesley heeft net voorgedaan hoe het moet.
tokkie idd ghehehehquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:26 schreef gereed het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik had beter tokkie gedrag neer kunnen zetten.
Jij luistert dus ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh? Heb ik net gemist, dat ging vast anders dan het bij Vanes gaat
Que se follan esa bruja de mierdaquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gewoon met 'n dessertlepel ijs opscheppen![]()
de gasten moeten haar
helpen om het van de lepel te schrapen...... wijf spoort echt nie
The Giant van Twin Peaksquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef japie1971 het volgende:
nog nooit meegemaakt.
in een restaurant ijs opgediend krijgen uit een diepvriesbak
door een man met een fout kostuum ook nog
wie is die vent toch ?
![]()
echte kampvrouwtjes zigeunerinnen kunnen wel koken met verse groentes en alquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:26 schreef gereed het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik had beter tokkie gedrag neer kunnen zetten.
Retarde.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Que se follan esa bruja de mierda
Ik mag hopen dat die leraar haar dan gelijk even subtiel op haar nummer zet..quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat wijf weet een leraar Spaans nog aan te praten, dat dankzij haar uitspraak het een succes is geworden
Hij draaide er een mooie cannelle van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh? Heb ik net gemist, dat ging vast anders dan het bij Vanes gaat
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef kaya39 het volgende:
[..]
echtye kampvrouwtjes zigeunerinnen kunnen wel koken met verse groentes en al
motorzaag???quote:
Vanas riep toen: HE?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij draaide er een mooie cannelle van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |