Voorrondepartijen. Kim Viljanen had geluk dat Jarkko Komula een conflict met de Scandinavische Bond had.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat voor aids krijgen we nu te zien
voor wie zijn we als FOK!
Beaton is de Rene van der Gijp van het dartenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kyle Anderson is wel opnieuw een lastige klant. Twee jaar geleden speelde hij ook al tegen hem in de eerste ronde maar toen was hij nog onervaren.
Nu de -65 KG categorie, mis het niet!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit het +100 KG categorie darts?
Het is wel een kraker van jewelste.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even de wedstrijd van mijn club afkijken boys, daarna ben ik van de partij bij het darten
We wachten met smart!quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even de wedstrijd van mijn club afkijken boys, daarna ben ik van de partij bij het darten
Het is echt een... een.... een...quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wel een kraker van jewelste.
ADO ken d'r helemaal geen ene kut van joh zonder Casteluh en Tim Immurs.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Slechtste elftal sinds jaren ditquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:31 schreef Nober het volgende:
[..]
ADO ken d'r helemaal geen ene kut van joh zonder Casteluh en Tim Immurs.
Ik denk dat jij je droom om hier volgend jaar te staan niet hoeft op te geven als ik dit zo ziequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Viljanen gooit 69 gemiddeld, op het moment
Gewoon meedoen aan de West-Europese qualifier waardoor Wattimena mee kon doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet Ajacied alleen even een Scandinavier worden of zo
Eric Bristow en... DaveLanning//Stuart Pyke wie zal het zeggenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:34 schreef Roceco het volgende:
Vraagje voor de mensen die ook naar sky kijken: wie is deze commentator die een beetje als Churchill klinkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |