is ze ook. maar ja gelukkig geen kleine dikke dwerg denk ik dan maar. mapimaquote:Op zondag 21 december 2014 09:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
bier
ik hoor ongeveer 100x per dag van hoe klein ik wel niet ben
die mapima is een aansteller en aandachtslet
hij lijkt mij een slappe type, een lange slungelquote:Op zondag 21 december 2014 09:34 schreef SuperFood het volgende:
[..]
omg klein EN dik. grollebol detected!
je bent gewoon veuls te dik geef gewoon toequote:Op zondag 21 december 2014 09:36 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hij lijkt mij een slappe type, een lange slungel
okeoke ik weeg 192,6 kgquote:Op zondag 21 december 2014 09:36 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je bent gewoon veuls te dik geef gewoon toe
quote:Op zondag 21 december 2014 09:36 schreef SuperFood het volgende:
[..]
is ze ook. maar ja gelukkig geen kleine dikke dwerg denk ik dan maar. mapima
Ja, ik ben echt heel handig om erbij te hebben, je kan altijd kijken of iets waterpas is, als ik uit beide mondhoeken evenveel kwijl is het waterpasquote:Op zondag 21 december 2014 09:37 schreef SuperFood het volgende:
[..]
iedereen is perfect op zijn of haar eigen manier. je bent heel speciaal
barfje gelegdquote:Op zondag 21 december 2014 09:37 schreef SuperFood het volgende:
[..]
iedereen is perfect op zijn of haar eigen manier. je bent heel speciaal
Hoeveel weeg je dan ?quote:
oh nee kom ik net pas achter, bedankt!quote:Op zondag 21 december 2014 09:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je bent best klein, wist je dat?
Ja ik denk ik zeg het even, ik ben heel opmerkzaam wat dat betreft, en zo attent het te meldenquote:Op zondag 21 december 2014 09:38 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
oh nee kom ik net pas achter, bedankt!
Ging meer over het "iedereen is speciaal op zijn manier gedeelte" bby :$quote:Op zondag 21 december 2014 09:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jaloers zijn op mijn vanzelfsprekende adoratie
jij bent extra speciaal helaasquote:Op zondag 21 december 2014 09:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ging meer over het "iedereen is speciaal op zijn manier gedeelte" bby :$
ze zijn vast blij met je, je vriendenquote:Op zondag 21 december 2014 09:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zeg het even, ik ben heel opmerkzaam wat dat betreft, en zo attent het te melden
quote:Op zondag 21 december 2014 09:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ze zijn vast blij met je, je vrienden
maar maar ik ben helemaal niet dikquote:Op zondag 21 december 2014 09:40 schreef SuperFood het volgende:
[ afbeelding ]
die kat is ook klein en dik. je bent niet alleen kleine dwerg!
quote:Op zondag 21 december 2014 09:40 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
49/50 zal het wel zijn
maar ik sport veel, dus meer spieren als vet ofzoiets :'')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
hoe zwaar weeg je dan pciesquote:Op zondag 21 december 2014 09:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar maar ik ben helemaal niet dik
ik wil je vriendinnetje wel zijn, zielig dingquote:Op zondag 21 december 2014 09:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]als ik ze had ja, denk ik ook wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |