Ah kom op. Dat is gewoon een flauw argument. Hier hebben we tenminste zorg. Ja, moet je zien hoe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slechte zorg is zeker een vorm van armoede, maar ik zeg enkel dat het ontbreken van zorg nog grotere armoede is. Afijn, dat mag jij geen argument vinden.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:16 schreef Samzz het volgende:
Tot het topic eindelijk geopend is, denk ik. Dat duurde wel lang.
Ik heb de pest aan de houding van veel Antillianenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Ik wist gewoon niet meer wat zijn afkomst was.. wil ik niks mee zeggen verder
Je moet de Surinaamse man van mijn vriendin eens over Surinamers horenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan de houding van veel Antillianen
We worden te oud.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah kom op. Dat is gewoon een flauw argument. Hier hebben we tenminste zorg. Ja, moet je zien hoe.
Dat staat buiten kijf. Maar afspuiten is ook zo onethisch.quote:
Ken je Dinosaurs nog, die poppenserie? Daar werden ze met 70 gewoon van de klif afgegooid.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf. Maar afspuiten is ook zo onethisch.
Ik heb er geen idee van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan de houding van veel Antillianen
Nee, die ken ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ken je Dinosaurs nog, die poppenserie? Daar werden ze met 70 gewoon van de klif afgegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, als ze zelf wel willen...quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf. Maar afspuiten is ook zo onethisch.
Dan is het wat anders. Maar voor anderen bepalen dat hun tijd is gekomen gaat wat ver.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, als ze zelf wel willen...
Mijn opa zit zijn dagen ook af te tellen geloof ik.
Ik ken alleen:quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ken je Dinosaurs nog, die poppenserie? Daar werden ze met 70 gewoon van de klif afgegooid.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken alleen:
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het wat anders. Maar voor anderen bepalen dat hun tijd is gekomen gaat wat ver.
Idd geen armoede meer! Geen ouderen meer (of iig minder)! Perfectquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Conclusie: We hebben gewoon een wereldwijde zombie outbreak nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |