ok, bedankt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
als niemand anders het topiek opent doe ik het wel
In een Der_Mann-topic wil ik altijd posten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef Der_Mann het volgende:
als niemand anders het topiek opent doe ik het wel
geen probleemquote:
datzelfde heb ik ook bij Der_Mann-topieksquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
In een Der_Mann-topic wil ik altijd posten.
dus voor 32 topieks lang was het prima maar nu ineens alleen maar over de verkiezingen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:03 schreef Netsplitter het volgende:
Luister, het gaat over de verkiezingen of anders gaat het dicht.
KLB / [KLB SC] Afgrondhoofden
Die is er niet voor niks.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:03 schreef Netsplitter het volgende:
'Meest geliefde moderator:'quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:03 schreef Netsplitter het volgende:
ik ben er een paar dagen uit geweest, dus ik heb wat gemist.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus voor 32 topieks lang was het prima maar nu ineens alleen maar over de verkiezingen?
is goed joh
Dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, waarom geen cat met meest gehate mod??
Of meest autistische mod. Want bij jou gaat er blijkbaar niet in dat iemand na een week van gedachten kan veranderen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Of meest autistische mod. Want bij jou gaat er blijkbaar niet in dat iemand na een week van gedachten kan veranderen.
Eens. Het is het KLB-kliekje dat elkaar veren in het achterwerk steekt. Niet heel verrassend.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.
Vind de stemmen tot nu toe nog niet zo verrassend eerlijk gezegd.
Vrij voorspelbaar zelfs.
Ik vind dat ik toch best neutraal heb gestemdquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Eens. Het is het KLB-kliekje dat elkaar veren in het achterwerk steekt. Niet heel verrassend.
Ik had het niet over jou.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind dat ik toch best neutraal heb gestemd
Copthorne, niet zo hypocriet, alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Eens. Het is het KLB-kliekje dat elkaar veren in het achterwerk steekt. Niet heel verrassend.
Want crewbash, ban.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
Omdat iedereen al weet wie dat is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
Je kan het ook onder ludiek stallen, dan is het geen crewbash meer.quote:
Ga campgne voeren zoals Remqo voor Tatjanaquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:44 schreef HPLC het volgende:
Maar jongens, maak ik nog kans op meest empathische user van KLB? Ik heb al één stem van ene hertemans.
ooh we moeten verkiezings gerelateerd praten nu hierquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef DjeDje het volgende:
Hoi vakantie, eindelijk tijd om te stemmen
Ja ik verkies ook dat dit topic ove rde verkiezingen open blijftquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
mooi gered Slaap_Zak, net als dat deze USERVERKIEZINGEN topic gered is!
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ooh we moeten verkiezings gerelateerd praten nu hier
Dus je wil zeggen:
[..]
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
...omdat je op hem als beste mod wilde stemmen in deze VERKIEZINGENtopic?
Sinds Netsplitter er weer is blijkbaar.quote:
Sinds netsplitter zijn internet aansluiting is hersteldquote:
Oh.. Ja ik weet nog niet of ik ga stemmen. Zou niet weten op wie edg. En op mij wordt ook niet gestemdquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik hoop dat de verkiezingen een succes worden, en DjeDje, leuk dat je vakantie hebt... ik niet, maar dat heeft niets met de verkiezingen te maken, behalve dat de uitslag bekend wordt als ik geen vakantie heb zeg maar...
hahaha ja... maar is dat een reden om niet te stemmen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh.. Ja ik weet nog niet of ik ga stemmen. Zou niet weten op wie edg. En op mij wordt ook niet gestemd![]()
jongens, iemand die nog niet heeft gestemd! hier kunnen we het bijna 300 posts lang over hebben!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh.. Ja ik weet nog niet of ik ga stemmen. Zou niet weten op wie edg. En op mij wordt ook niet gestemd![]()
Waarom zou z eniet gestemd hebben?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jongens, iemand die nog niet heeft gestemd! hier kunnen we het bijna 300 posts lang over hebben!
Zou niet weten op wie. En dalijk zijn jullie het niet eens met mijn keuzes en wordt ik weer aangevellen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahaha ja... maar is dat een reden om niet te stemmen?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zou niet weten op wie. En dalijk zijn jullie het niet eens met mijn keuzes en wordt ik weer aangevellen.
Hier begint het al mee!!!!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]waahahahaha ja, nee, lijkt me evident ... als je niet op mij stemt zoek ik je op
Gek... alsof je wordt afgerekend op zoiets onbenulligsquote:
Ik weet ook niet of ik nog wel zin heb in dit topic aangezien er alleen over het stemmen gepraat moet worden. Die sc's zijn allemaal raar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gek... alsof je wordt afgerekend op zoiets onbenulligs
hahaha
pfff
en daarbij, hoe meer users stemmen, hoe leuker
ik had bijna op jou gestemd voor beste user maar deadprez bedreigde mij, stem jij wel op mij dan ok?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als jij op mij stemt dan wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik had bijna op jou gestemd voor beste user maar deadprez bedreigde mij, stem jij wel op mij dan ok?
luister niet naar BozeHaas, ik beloof om in de komende 2 jaar op je te stemmen als je op mij stemtquote:
Ik stem forever op je als je mij kiestquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
luister niet naar BozeHaas, ik beloof om in de komende 2 jaar op je te stemmen als je op mij stemt
Verleidelijk aanbodquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik stem forever op je als je mij kiest
Oehhquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
ik stem forever op je in 2 categorieën!
Ik in alle categorieen en verzin er zelfs 1 bijquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
ik stem forever op je in 2 categorieën!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik maak meerdere kloons aan en zal met ze allemaal forever op je stemmen in alle categorieën, plus TWEE zelf verzonnen.
Ik zal je moeten doden, helaas, maar zo ga ik om met politieke tegenstanders....quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
ik maak meerdere kloons aan en zal met ze allemaal forever op je stemmen in alle categorieën, plus TWEE zelf verzonnen.
dit wil je toch niet? dat een moordenaar op je stemt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zal je moeten doden, helaas, maar zo ga ik om met politieke tegenstanders....
sorry maar dit heeft niets te maken met de verkiezingen. aub je post aanpassen om on-topic te blijvenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Deed die slaapzak dat maar eens echt.
Hoi.quote:
pls, ga naar ariana topicsquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry maar dit heeft niets te maken met de verkiezingen. aub je post aanpassen om on-topic te blijven
wat de neuk heeft dat te maken met de VERKIEZINGENquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls, ga naar ariana topics..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
overigens een paar topieks geleden dachten ik en andere mensen dat je dood was. ik had zelfs gezegd dat ik heel erg vond. het kwetst mij diep dat je nu ineens gemeen tegen me doet
GODVER GEK IK HAD HET IN EEN SPOILER GEZET OMDAT HET OFF-TOPIC WASquote:
Geen glimlach gegeven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GODVER GEK IK HAD HET IN EEN SPOILER GEZET OMDAT HET OFF-TOPIC WAS
NU WORD IK WSS GEBAND DOOR JOU
Ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was ook niet grappig bedoeld
heb je serieus de netsplitter saga van dit topic gemist ofzo
Jij bent waarschijnlijk toch lelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja maar wel van mij, dus begrijpelijk
Graflelijk daarom heb ik het zo nodig, die tatjana titelquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk toch lelijk.
Het is je wel gegund hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Graflelijk daarom heb ik het zo nodig, die tatjana titel
/carequote:Op vrijdag 19 december 2014 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is dus jouw schuld als dit topic gesloten wordt
kijk, Slaap_Zak is tenminste goed bezigquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik kan niet KIEZEN welke foto ik ga sturen
Er zijn op google inderdaad zoveel foto's te vinden dat het lastig isquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik kan niet KIEZEN welke foto ik ga sturen
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weenie, heb je dat verdiend?
Ik denk dat ik voor deze KIESquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er zijn op google inderdaad zoveel foto's te vinden dat het lastig is
ben je een van de acteurs die in jurassic world speelt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor deze KIES
[ afbeelding ]
Nee een oud fossielquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je een van de acteurs die in jurassic world speelt?
Gevaarlijke jongenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, nee, ja, dan zal ik even een leuke uitzoeken, ja
Die mismaakte kleine armpjes doen je zeker aan jezelf denken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die mismaakte kleine armpjes doen je zeker aan jezelf denken?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die mismaakte kleine armpjes doen je zeker aan jezelf denken?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen goede muziek gepost trouwens
Nee nee, hij is fervent trance liefhebber.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Geil, wat grappig dat je voor deze muziek KIEST
Jouw goed is anders dan mijn goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen goede muziek gepost trouwens
Dat weet je helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw goed is anders dan mijn goed.
Ja, zou wel raar zijn als ik in zo'n kokerrokje ging rondlopen zoals je in je fobo aan hebtquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw goed is anders dan mijn goed.
Wow wist niet dat ze FoBo had thnxquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, zou wel raar zijn als ik in zo'n kokerrokje ging rondlopen zoals je in je fobo aan hebt
Daar zou ik niet voor KIEZEN
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, zou wel raar zijn als ik in zo'n kokerrokje ging rondlopen zoals je in je fobo aan hebt
Daar zou ik niet voor KIEZEN
Rushhour in het Fobo van DjeDjequote:Op vrijdag 19 december 2014 15:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow wist niet dat ze FoBo had thnx
Ik hou niet zo van trance..quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.
TE LAATquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
Jongens, mag ik erop wijzen dat we geacht worden verkiezings geralateerd te overleggen hier... voorlasnog zijn we DjeDje aan het hosselen overhalen te kiezen...
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:48 schreef DjeDje het volgende:
Ze proberen me te besodeflikkeren!: deadprez
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb me aan mijn woord gehouden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Hoeveel heb je betaald dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een contract afgesloten waarbij ik vanaf nu ieder jaar op DjeDje ga stemmen in meerdere categorieën.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald dan?
Omkoping dus, zal het wel even bij netsplinter meldenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een contract afgesloten waarbij ik vanaf nu ieder jaar op DjeDje ga stemmen in meerdere categorieën.
dan laat ik hem weten dat jij niet eens zijn naam kan spellen en doet hij dus nietsquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omkoping dus, zal het wel even bij netsplinter melden
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een contract afgesloten waarbij ik vanaf nu ieder jaar op DjeDje ga stemmen in meerdere categorieën.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:56 schreef DjeDje het volgende:
Ik wilde ook op slaapzak voor meest geliefde user stemmen. Maar ik ben een man van mijn woorden.
Dit dus. Friet stamt uit de tijd voor Napoleonquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het is wel gewoon patat trouwens.
Sowieso klinkt friet een beetje gay.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit dus. Friet stamt uit de tijd voor Napoleon
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Au revoir mademoiselle
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:56 schreef DjeDje het volgende:
Ik wilde ook op slaapzak voor meest geliefde user stemmen. Maar ik ben een man van mijn woorden.
Hoe danquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan kunnen wij het niet lezen hè
Zo slecht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is ook zonde van je beeldscherm
maakte je nou een garpje?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is ook zonde van je beeldscherm
te laat ;Tquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kies mij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn vast nog wel andere zwevende kiezersquote:
ik heb nog geen tatjana.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel andere zwevende kiezers
Als dat eens zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Spaar ze allemaal ofzo?
Zijn mijn tatjana pics niet overtuigend?quote:
Sorry, hij staat nog steeds in ontspannen toestandquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn mijn tatjana pics niet overtuigend?
Misschien maak ik er vanavond wat nieuwe bij.
Ik ga vanavond weer aan mijn tatjana campagne werkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, hij staat nog steeds in ontspannen toestand
Bedankt.quote:Ze proberen me te besodeflikkeren!: deadprez
Ja manquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel terecht, jij ziet achter iedere boom een vijand
Ik ben juist de enige user die wel gewoon normaal doet tegen dat volk als ze zelf ook normaal doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zoals ghpb enzo die val je altijd aan
Er was een goedlopende reeks hè, dat moet kapot.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:22 schreef hoink581 het volgende:
LudoSanders is een irritant flikkertje, gevat maar een vieze humorloze snitch.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:22 schreef hoink581 het volgende:
LudoSanders is een irritant flikkertje, gevat maar een vieze humorloze snitch.
Ik voelde een tintelingquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer aan mijn tatjana campagne werken
Want?quote:
Oh.quote:
Ja, ondanks dat ik niet in haar 101 sta.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh.Nee hoor, ze is nog steeds wel tof.
Hier zijn er eigenlijk maar een paar van op heel FOK!.quote:Ze proberen me te besodeflikkeren!: Deze user straalt uit in zijn domheid. De kortzichtige comments, kromme redeneringen, stomme acties en met een beheersing van de Nederlandse taal waar zelfs die stoere boiis nog van zouden zeggen: "wollah, dat is grammatical helemaal haram, sahbi!" Domme ploerten verdienen ook een schouderklopje. Kortom, deze user zou je heel graag bij de Rijdende Rechter terug zien komen.
Als je de beheersing van de Nederlandse taal meetelt wel inderdaad, bijna niemand typt echt beroerd Nederlands.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier zijn er eigenlijk maar een paar van op heel FOK!.
Beetje jaloers denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:22 schreef deadprez het volgende:
Er was een goedlopende reeks hè, dat moet kapot.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:28 schreef deadprez het volgende:
Behalve Der_Mann eerst dan, maar die deed het expres.
Ik vind het ook een beetje raar dat het allemaal prima is, tot Netsplitter weer even online komt. Blijkbaar hadden Frank en Hugo er ook geen problemen mee. Maar goed, het zal allemaal wel weer.quote:
Ja, ik was vorig jaar de beste. En nu? NIKS.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:25 schreef deadprez het volgende:
Vind het evengoed wel een belediging, er zijn zoveel users die die award meer verdienen.
Dit jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar dat het allemaal prima is, tot Netsplitter weer even online komt. Blijkbaar hadden Frank en Hugo er ook geen problemen mee. Maar goed, het zal allemaal wel weer.
Ik heb je voor meest gevatte user genomineerd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ik was vorig jaar de beste. En nu? NIKS.
Gulmez, amenthquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je de beheersing van de Nederlandse taal meetelt wel inderdaad, bijna niemand typt echt beroerd Nederlands.
die bitch breekt mijn hart jongequote:
Zelfs die kunnen het wel als ze willen.quote:
ff kijken of ze wel op mij gestemd heeft danquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
die bitch breekt mijn hard jonge
ook al zijn ik en hoink aartsvijanden, mee eenschquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef deadprez het volgende:
Eigenlijk vind ik dat hoink sws een tagje verdient voor het organiseren van de verkiezingen.
jatogquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:41 schreef eend112 het volgende:
Zullen we na deze chat lekker de normale SC volspammen?
altijdquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:41 schreef eend112 het volgende:
Zullen we na deze chat lekker de normale SC volspammen?
ahahah hardquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
die bitch breekt mijn hard jonge
Alleen in de mod verkiezingsperiode.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben juist de enige user die wel gewoon normaal doet tegen dat volk als ze zelf ook normaal doen.
Dat mag je niet zeggen, dan wordt hij boos.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen in de mod verkiezingsperiode.
ZEG HET IN ME GEZICHT DAN KKBOELERTJEquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja joh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
supquote:
Ja logisch, zal toch ff rustig moeten herstellen allemaal.quote:
Jup.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja logisch, zal toch ff rustig moeten herstellen allemaal.
Hier goed, uiteraard.
Coolquote:
hehehquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:11 schreef eend112 het volgende:
Die netsplitter is ook niet iemand die je voor je plezier uitnodigt op je verjaardag.
en als je hem uitnodigt is het zo iemand die niet eens een cadeautje meebrengtquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:11 schreef eend112 het volgende:
Die netsplitter is ook niet iemand die je voor je plezier uitnodigt op je verjaardag.
Zo eentje die heel je koelkast leegzuipt en weer vertrekt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en als je hem uitnodigt is het zo iemand die niet eens een cadeautje meebrengt
en 2 stukken taart pakt terwijl er maar 1 stuk voor iedereen isquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo eentje die heel je koelkast leegzuipt en weer vertrekt.
Echt he. Ik eet nog liever gemaaid gras met kontsap.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:11 schreef eend112 het volgende:
godverquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt he. Ik eet nog liever gemaaid gras met kontsap.
KLB Cultheld of KLB Lekkereboy en i'm in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:13 schreef hoink581 het volgende:
We moeten nog 3 tagjes verzinnen. Ik zat te denken aan "KLB Carebear" voor meest empathische user.
Dat is wel een goede idd, verder zou ik het niet weten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:13 schreef hoink581 het volgende:
We moeten nog 3 tagjes verzinnen. Ik zat te denken aan "KLB Carebear" voor meest empathische user.
KLB Cultheld voor meest geliefde is ook wel een optiequote:Op vrijdag 19 december 2014 17:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
KLB Cultheld of KLB Lekkereboy en i'm in.
Aight. Welke categorie krijgt nog meer een tagje?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:14 schreef hoink581 het volgende:
Popiejopie des KLB's voor meest geliefde user?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:16 schreef deadprez het volgende:
Waarom niet gewoon de namen van de awards als tagje gebruiken eigenlijk?
Was teveel volgens yvonne, kan ik wel inkomen. Dus daarom 3 afgesproken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:16 schreef deadprez het volgende:
Waarom niet gewoon de namen van de awards als tagje gebruiken eigenlijk?
wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:09 schreef deadprez het volgende:
Maar we mogen het hier niet meer over andere dingen dan de verkiezingen hebben.
Doe ik ook soms en ik vreet altijd alle snacks op.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo eentje die heel je koelkast leegzuipt en weer vertrekt.
Het zal er met zulk beleid wat kwaliteit betreft vast heel hard op vooruit gaan enzo, maar ik vind het wel een beetje fascistischquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga naar de eerste pagina van dit topic
Ja maar van de drie categorieën gewoon de naam van de award als tag gebruiken bedoelde ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was teveel volgens yvonne, kan ik wel inkomen. Dus daarom 3 afgesproken.
Vaarwel bby.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:18 schreef housesoftheholy het volgende:
maar ik vind het wel een beetje fascistisch
ik vind de kwaliteit er niet heel veel op veranderdquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het zal er met zulk beleid wat kwaliteit betreft vast heel hard op vooruit gaan enzo, maar ik vind het wel een beetje fascistisch
Kwaliteit in KLBquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het zal er met zulk beleid wat kwaliteit betreft vast heel hard op vooruit gaan enzo, maar ik vind het wel een beetje fascistisch
zal je nooit vergeten xoxoquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind de kwaliteit er niet heel veel op veranderd
Dat wordt als reden aangedragen voor het strenge beleid. Een frisse wind door klb oidquote:
geeft niet blijfquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:22 schreef housesoftheholy het volgende:
maar ik wil niet de reden zijn dat dit topic dicht gaat dus doei kusjes
Wat willen ze gaan bereiken dan, dat iemand gaat zeuren over iets doms en dat iedereen zoiets zegt van 'ja daar heb je helemaal gelijk in ik erger me daar ook aan meid' ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zal je nooit vergeten xoxo
[..]
[..]
Dat wordt als reden aangedragen voor het strenge beleid. Een frisse wind door klb oid__
stem op mijquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:22 schreef housesoftheholy het volgende:
maar ik wil niet de reden zijn dat dit topic dicht gaat dus doei kusjes
dit. klb > netstinker.quote:
Zou ik niet doen, dan word die autist gek en sluit ie de reeks.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
ach, netsplitter z'n reden is dat het geen verkiezingsSCtopic heet. de volgende die in deze reeks een topic opent gwn even die 2 lettertjes toevoegen en we zitten goed
Hugecooll was nog wel ok, ook beetje streng soms (quote:
Bietje saai, vind je niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:19 schreef deadprez het volgende:
Ja maar van de drie categorieën gewoon de naam van de award als tag gebruiken bedoelde ik
Ja, daar heb je ook wel gelijk in.quote:
quote:
Ik kan je aanraden hier speciaal een topic aan te maken en vooral niet het gebruik van krachtige woorden te schuwen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:18 schreef housesoftheholy het volgende:
fuck datquote:
Wil je me geband zien worden?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden hier speciaal een topic aan te maken en vooral niet het gebruik van krachtige woorden te schuwen.
lekker jezelf legitimeren, jeuj.quote:
Ik niet, met wie moet ik dan die oreo's eten?...quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je me geband zien worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |