Ah, je bent dus gewoon een ordinaire aandachtshoer, hoe verrassend zeg.quote:
En jij een ordinaire zeikerd, ook weinig verrassend.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, je bent dus gewoon een ordinaire aandachtshoer, hoe verrassend zeg.
Ik ben anders geen KLB-sletje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
En jij een ordinaire zeikerd, ook weinig verrassend.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Maar wel een vermoeiende homofiel. Donder op met je gezeur.
Ga je mij nou bevelen geven? WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT?!quote:
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, je bent dus gewoon een ordinaire aandachtshoer, hoe verrassend zeg.
Ik ben je gespierde adonis.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je mij nou bevelen geven? WIE DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT?!
Sure.quote:
Kennen wij elkaar? Of ben jij zo'n figuur die, als iemand op de grond ligt, ook even komt mee trappen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan?
Ligt er aan wie er op de grond ligt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:03 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kennen wij elkaar? Of ben jij zo'n figuur die, als iemand op de grond ligt, ook even komt mee trappen?
Wat heb ik jou misdaan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er op de grond ligt.
Bij TS? Niet echt, hij doet wel vakker een braddietje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan?
FB / FOK! verlaten, wat zijn de mogelijkhedenquote:
Jij bent een vuile flikker die zeikt over mijn topics, maar elke keer als je mijn naam ziet klikt om meteen weer ruzie te zoeken. Dat jij het woord hypocriet nog uit je toetsenbord krijgt. Misselijk ventje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:05 schreef Rezania het volgende:
Alleen gaat hij dan ook nog even hypocriet lopen zeiken over de kwaliteit van FOK! Fuckin triest.
Heb ik jou daar iets mee misdaan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
FB / FOK! verlaten, wat zijn de mogelijkheden
Dat je wel een grote waffel hebt maar het niet aan durft.
lol madquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent een vuile flikker die zeikt over mijn topics, maar elke keer als je mijn naam ziet klikt om meteen weer ruzie te zoeken. Dat jij het woord hypocriet nog uit je toetsenbord krijgt. Misselijk ventje.
Bovendien zou het je sieren als je topicvervuiling van Rezania aan zou pakken ipv met hem op mij te haten. Triest figuur.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
FB / FOK! verlaten, wat zijn de mogelijkheden
Dat je wel een grote waffel hebt maar het niet aan durft.
Jongen, je bent een hypocriete aandachtshoer, geef nou maar toe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent een vuile flikker die zeikt over mijn topics, maar elke keer als je mijn naam ziet klikt om meteen weer ruzie te zoeken. Dat jij het woord hypocriet nog uit je toetsenbord krijgt. Misselijk ventje.
Jij bent een hypocriete teringhomo. Geef dat nou maar toe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je bent een hypocriete aandachtshoer, geef nou maar toe.
Ja, dat je je woord niet hebt gehouden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Heb ik jou daar iets mee misdaan?
Ik ben helemaal niet hypocriet, ik zou niet weten over wat. En voor zover ik weet heb ik ook geen tering. En een homo homo noemen, briljant! Beste scheldwoordgebruik ooit!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent een hypocriete teringhomo. Geef dat nou maar toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |