Wat zijn we in hemelsnaam aan het doen in dit land?quote:
PVV-Kamerlid Graus is hard in botsing gekomen met de Kamer. Hij diende een motie in die erop neerkwam dat er geen moslims mogen werken in de veiligheidszone van Schiphol.
De indiening van de motie leek onvoldoende steun te krijgen, waardoor die niet in de Kamer behandeld zou kunnen worden. Dat komt bijna nooit voor, omdat Kamerleden het indienen van een motie als een democratisch recht beschouwen.
Graus noemde de aarzeling om de indiening te ondersteunen bijzonder onbeschoft en zei dat hij Kamerleden erop zal aanspreken als er een aanslag op de luchthaven wordt gepleegd. "Dan zijn ze medeverantwoordelijk."
Strafbaar
Een aantal Kamerleden vond dat Graus te ver ging, zowel met de motie als met die beschuldiging aan hun adres. D66-Kamerlid Van Veldhoven zei dat hij zich "onnodig kwetsend" had uitgelaten. "U scheert mensen over één kam en ik vind dat dat niet kan."
VVD'er Elias stelde dat Graus "belangrijke grenzen" had overschreden. Hij zei dat de PVV'er niet vervolgd kon worden omdat hij in de Tweede Kamer politieke immuniteit heeft, maar dat hij discriminatoire uitlatingen had gedaan die buiten "het huis van de democratie" strafbaar zijn.
http://nos.nl/artikel/200(...)kwetsende-motie.html
nah, graus is nog iets vollediger de weg kwijt, vandaar zijn oranje antidepressiebrilquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar serieus, we gaan de verkeerde kant op.
Dat is echt teveel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
Wat we in hemelsnaam aan het doen zijn? Op dit moment steunt like 30 procent van Nederland deze fascistische bende. Dat zijn we aan het doen
Er zijn mensen die het met hem eens zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:36 schreef Re het volgende:
[..]
nah, graus is nog iets vollediger de weg kwijt, vandaar zijn oranje antidepressiebril
Er zijn ook mensen moslim. Je hebt altijd idioten. Deal with it.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het met hem eens zijn.
die zijn ook de weg kwijt, om er een lekker fallacy tegenaan te gooien, iedereen die het met hem eens is slaat zijn vrouw, dus achquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het met hem eens zijn.
Dat doe ik dan ook niet, ik zeg alleen dat het argument dat men het niet wist nergens op slaat.quote:Ik KAN wel oordelen, maar ik ga dat niet doen.
En ik ga die mensen zeker niet veroordelen
PVV-stemmer gespotquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen moslim. Je hebt altijd idioten. Deal with it.
Oh ja die dooddoener hadden we nog niet gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hij zegt wat miljoenen mensen denken en vinden.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hij zegt wat miljoenen mensen denken en vinden.
Zo is het.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet, ik zeg alleen dat het argument dat men het niet wist nergens op slaat.
Ik kan er begrip voor hebben dat mensen niet tegen durfde te werken, weet ook niet hoe ik zelf zal handelen in zo'n situatie.
Maar dat is wat anders dan niet weten wat er gebeurd. En nogmaals, de hele situatie had niet kunnen ontstaan zonder een voedingsbodem.
Erodome heeft helemaal geen gelijk. Erodome steekt een hele generatie mensen die vijf jaar lang onder een bezettingsmacht hebben moeten leven een mes in de rug door te suggereren dat ze het allemaal wel best vonden wat er met de Joden gebeurde. Met de nodige grammaticale fouten erbij, maar dat even terzijde.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Erodome heeft gewoon keihard gelijk.
Het gaat niet alleen over Nederland. Jodenhaat was Europabreed. Hier ook alom vertegenwoordigd.
Stiekem vond de meerderheid dat het zonder hun wel 'beter zou zijn'. Precies zoals nu.
Nee, erodome beschrijft een proces van onderliggend anti-semitisme in de samenleving die de Jodenvervolging mogelijk heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Erodome heeft helemaal geen gelijk. Erodome steekt een hele generatie mensen die vijf jaar lang onder een bezettingsmacht hebben moeten leven een mes in de rug door te suggereren dat ze het allemaal wel best vonden wat er met de Joden gebeurde. Met de nodige grammaticale fouten erbij, maar dat even terzijde.
Maar joden hadden destijds geen enkel toevluchtsoord en stonden totaal machteloos.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Erodome heeft gewoon keihard gelijk.
Het gaat niet alleen over Nederland. Jodenhaat was Europabreed. Hier ook alom vertegenwoordigd.
Stiekem vond de meerderheid dat het zonder hun wel 'beter zou zijn'. Precies zoals nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |