Waarom wil je een antwoord terwijl je het antwoord al weet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja misschien krijg ik morgen dan een antwoord.
Iemand die met dodelijke ziektes gaat schelden en dan vervolgens, tot op heden, blijft weigeren om excuus aan te bieden op een normale manier, krijgt van mij niet veel bonuspunten nee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt he. Totaal onnodig. Stel hem al 2 dagen dezelfde vraag op een nette manier en dan ben ik ineens een 9 jarige.
....................................................quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:04 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Iemand die met dodelijke ziektes gaat schelden en dan vervolgens, tot op heden, blijft weigeren om excuus aan te bieden op een normale manier, krijgt van mij niet veel bonuspunten nee.
Zo netjes ben je niet.
Nevermind...quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom wil je een antwoord terwijl je het antwoord al weet?
Dat het een huilie is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Oeh. Plottwist.
Wat heb je daar op te zeggen Yasmin?
Ten onrechte was ik hoopvol dat hij zich een keer als een volwassen man ging gedragen. Vrij naïef.quote:
Erken je fouten en je krijgt een stuk meer respect, je had er allang vanaf kunnen zijn, jij kiest ervoor je eigen fouten niet te erkennen. Niet ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ten onrechte was ik hoopvol dat hij zich een keer als een volwassen man ging gedragen. Vrij naïef.
Heb echt al duizend keer gezegd dat het een typefout was.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Erken je fouten en je krijgt een stuk meer respect, je had er allang vanaf kunnen zijn, jij kiest ervoor je eigen fouten niet te erkennen. Niet ik.
Om maar weer even ontopic te gaan,
Nee, Graus heeft geen gelijk.
Ik, als Nederlander, moet erop vertrouwen dat de veiligheidsdiensten hun werk goed doen, ik moet aannemen dat op belangrijke en/of kwetsbare plekken niet iedere jodokus zomaar te werk kan worden gesteld, ongeacht afkomst of geloof.
Wel vind ik dat mensen met een dubbele nationaliteit geen openbare hoge functie, bv burgemeester of kamerlid. zouden mogen uitoefenen, dan hoort je hart volledig bij Nederland te liggen, zonder enige spoor van twijfel.
Voor de rest werkt iedereen, overal zijn goddelijke gang maar, je kan toch niet alles voor wezen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch antwoord eruit gekregen. Nice.
Roeptoeteren dat het een typefout was is niet hetzelfde als een oprecht excuses, misschien leer je dat nog eens een keer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb echt al duizend keer gezegd dat het een typefout was.
Maar zie je , zo moeilijk was die vraag niet toch ?
Als je doorvraagt waarom hij Geert stemt krijg je toch wel weer zoiets.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
trouwens niet een van de antwoorden die jij had gegeven.
Vooroordelen, het komt bij jouw uit alle gaten naar buiten stromen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als je doorvraagt waarom hij Geert stemt krijg je toch wel weer zoiets.
Vertel. Waarom stem je nog een partij die zulke extreme standpunten uitdraagt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:35 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Vooroordelen, het komt bij jouw uit alle gaten naar buiten stromen.
Oke Kanjer. bij deze mijn oprechte excuses voor de gemaakte typefout. Er is geen enkele reden voor mij om users hier uit te schelden met deze woorden. Schijnbaar typ ik het bewuste woord vaker dan jouw naam. En in the heat of the moment is mij dit ontgaan en heb ik op verzenden gedrukt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:33 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Roeptoeteren dat het een typefout was is niet hetzelfde als een oprecht excuses, misschien leer je dat nog eens een keer.
En ja, ik kan over mijn schaduw heenstappen, jij ook?
Maar eens of oneens ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:59 schreef Ryan3 het volgende:
Tja, kwestie die ook even aan bod is geweest in Vlaanderen, met kerncentrale Doel en de mogelijke sabotage van een pijpleiding en een werknemer die "op jihad ging"........ hoe dat precies is afgelopen btw, is nog steeds een beetje duister, geloof ik.
Wat zijn de argumenten voor dan ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, moeilijke kwestie, ik begrijp de argumentatie voor en tegen.
Als er een verdwaasde moslim rondloopt, of iemand die na verloop van tijd verdwaasd wordt, die denkt dat de Islam zijn gram moet halen op onschuldige westerse burgers dan kan hij behoorlijk veel leed/schade veroorzaken/berokkenen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zijn de argumenten voor dan ?
Bij iedereen kan dit gebeuren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als er een verdwaasde moslim rondloopt, of iemand die na verloop van tijd verdwaasd wordt, die denkt dat de Islam zijn gram moet halen op onschuldige westerse burgers dan kan hij behoorlijk veel leed/schade veroorzaken/berokkenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |