SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dostlar sağolsun.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Başın sağolsun; recente sterfgevallen in de familie zo te zien.
Met webtrees. Het is allemaal online, dus ook makkelijk in te zien door anderen. Omdat het allemaal privégegevens zijn heb ik een domein en hostingpakket in eigen beheer, in plaats van een kant-en-klaarpakket.quote:Ik zou de stamboom ook graag een keer compleet willen opschrijven, maar je moet dan inderdaad heel wat rondvragen. De kennis van twee generaties terug is bij mijn ouders ook niet helemaal compleet.
Ik weet wel hoe de grootvader van mijn opa aan vaderskant heette en wat hij deed, maar verder dan dat weet ik het ook niet. Mijn vader is kennelijk naar hem vernoemd.
Wat is dat programmaatje waarmee je dit bijhoudt trouwens?
Ik vond t n nachtmerrie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Sorry, ik had niet door dat ik de laatste post had.Ben mobiel.
Ik heb de begrafenis van mijn oma ook van dichtbij meegemaakt en ik vond het ook indrukwekkend om te zien hoe zo'n gemeenschap dan samenwerkt op een dergelijk moment.
En bedankt voor de link. Ik zal er eens naar kijken.
Verkaasd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:05 schreef Landysh het volgende:
Ik moest vandaag op mijn vrije dag naar het uitzendbureau. (![]()
), kom ik daar bieden ze mij niet eens mijn kerstgeschenk aan, terwijl de doosjes voor mijn neus stonden.
Heb mij toen gedragen als een schooier en gevraagd. of ze nachtdienstmensen geen kerstcadeau geven.En hun zo 'ooh hebben jullie er geen gehad.
NEE. GİMME GİMME.
Doosje met choc en mini marshmallows in da pocket.
Gewoon op hun zitten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vond t n nachtmerrie.
Kwam net iemand tegen. 1 x raden wat hij zei
Ik wist van de choco, vandaar mijn enthousiasme.quote:
Gisteren ook op werk, ik rondvragen bij de vaste werkers en teamleider of de kerstpakketten al zijn uitgedeeld enzo, mijn medeflexers boeide het kennelijk weinig. Toen kreeg ik te horen dat we even langs de directeur moesten om ze op te halen, dus ik mijn flexmatties opgetrommeld om samen eens langs te gaan, zegt er eentje: "Goed dat je hier zo achteraan bent gegaan, TM." Voelde me toen wel even pauper, alsof ik hier een heel jaar naar heb uitgekeken ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:05 schreef Landysh het volgende:
Ik moest vandaag op mijn vrije dag naar het uitzendbureau. (![]()
), kom ik daar bieden ze mij niet eens mijn kerstgeschenk aan, terwijl de doosjes voor mijn neus stonden.
Heb mij toen gedragen als een schooier en gevraagd. of ze nachtdienstmensen geen kerstcadeau geven.En hun zo 'ooh hebben jullie er geen gehad.
NEE. GİMME GİMME.
Doosje met choc en mini marshmallows in da pocket.
Anlamadım? Wie kwam je tegen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vond t n nachtmerrie.
Kwam net iemand tegen. 1 x raden wat hij zei
Biktim aq.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon op hun zitten.
Heb net het boek van Rens Kroes binnen. Superfood of zo. Beetje dertien in een dozijn maar staan wel leuke recepten in vlgns mij.
(Nee, heb er niet voor betaald, kreeg het bij een abbo op een tijdschrift)
Omg jij begrijpt mij helemaal.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gisteren ook op werk, ik rondvragen bij de vaste werkers en teamleider of de kerstpakketten al zijn uitgedeeld enzo, mijn medeflexers boeide het kennelijk weinig. Toen kreeg ik te horen dat we even langs de directeur moesten om ze op te halen, dus ik mijn flexmatties opgetrommeld om samen eens langs te gaan, zegt er eentje: "Goed dat je hier zo achteraan bent gegaan, TM." Voelde me toen wel even pauper, alsof ik hier een heel jaar naar heb uitgekeken ofzo.Ik zei toen maar: "Tja, als je ergens recht op hebt, moet je er achteraan gaan, hè."
Borte begreep mij gelijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Anlamadım? Wie kwam je tegen?
Je mag de mijne wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wist van de choco, vandaar mijn enthousiasme.En deze bitchez laten mij op mijn vrije dag daarheen komen, dan verwacht ik op zn minst het kerstgeschenk waar ik recht op heb.
Eigenlijk wel. Kun je experimenteren zonder al te veel te verspillen bedenk ik mij nu.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel.Heb toch niks aan een springvorm van 16 cm.
Ik ga neigen naar hartig. Mn smaak verandert merk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
'Gezonde' recepten dus. De hartige vink niet zo boeiend maar de zoete wel.
Owh allemaal kaasjes hier.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn kerstbon was niet bezorgd dus dan kan je em niet ophalen. Logischerwijze meteen gebeld en net opgehaald
Gelijk gespreksstof voor de timmerman die ik tegenkwam. Die ging zeuren over bedrijven die niets geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |