oh, ik dacht dat ik hier toestemming moest hebben om mijn muzikale voorkeuren te uiten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, Panda is gewoon een beetje tegen mij. Niets van aantrekken.
Neehoor. Maar dat je totaal irrelevante dingen gaat posten over mij als ik iets post wat je niet aanstaat is nogalquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, Panda is gewoon een beetje tegen mij. Niets van aantrekken.
In welke context?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pers jij of perzik?
Aldus Ekdom vanochtend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee om de OP aan te passenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat ik hier toestemming moest hebben om mijn muzikale voorkeuren te uiten.
maar in dat geval: Jett Rebel is kut!
Kom maar op Pinoquote:
Niet zo negatief, Plintje!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Neehoor. Maar dat je totaal irrelevante dingen gaat posten over mij als ik iets post wat je niet aanstaat is nogal
Ik ben misschien wat zwart-witquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo negatief, Plintje!
DENK NIET WITquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat zwart-wit
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat zwart-wit
Dan acteer je toch dat je kan zingenquote:
Heb ik wel eens geprobeerd werkt niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan acteer je toch dat je kan zingen
er zijn zangeressen met minder zangtalentquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan acteer je toch dat je kan zingen
Jij bent toch ook geen actricequote:Op vrijdag 19 december 2014 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik wel eens geprobeerd werkt niet.
Jij piept vooral.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik wel eens geprobeerd werkt niet.
Ik fake een boel, maar dat niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent toch ook geen actrice
Of fake je al je orgasmes?
Stijnquote:
Goed zo, schiet je ook niks mee op...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik fake een boel, maar dat niet.
M'n vriendin werkt in de Arena, ik vraag wel of ze je ff belt met een samenvattingquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stijn
Heb jij een mooi verslag van de pot van AFCA van gisteren?
Ik wil even genieten.
In z'n baardquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |