Zeker! Ik heb me een stuk in de kraag gezopen toen zijn overlijden bekend werd.quote:
Hij miste de openingspartij bij het Nederlandskampioenschap omdat ie in slaap was gevallen in de trein.quote:Op zondag 21 december 2014 21:21 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb me een stuk in de kraag gezopen toen zijn overlijden bekend werd.
Daar is ie bekend om geworden, idd. Maar hij was echt hyperintelligent. In de laatste paar jaren van zijn leven speelde hij ook schaak. Ik heb een keer tegen hem gedamd, toen hij in het dorpje Broekland een simultaan gaf. Tot aan het middenspel stond ik beter, maar ineens nam hij de overhand. Het was wel nog net remise voor mij. Dus op een gegeven moment bood ik hem dat aan. Hij zei niets, liep 10 borden verder en ineens keert hij terug. Zonder verder iets te zeggen, gaf hij me de hand ten teken dat hij de remise accepteerde. Heel bijzonder en ik zal die ervaring nooit vergeten.quote:Op maandag 22 december 2014 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij miste de openingspartij bij het Nederlandskampioenschap omdat ie in slaap was gevallen in de trein.![]()
De recente geschiedenis:quote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef JCats het volgende:
[..]
Prosman had het op 30 partijen gebracht.
De recente geschiedenis:
2007 Sijbrands: 25
2008 Prosman: 27
2009 Sijbrands: 28
2012 Prosman: 30
http://www.omroepmax.nl/wrblinddammen/wereldrecords/
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef Light het volgende:
In die 9 keer heeft hij slechts één partij verloren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|