27, mijn moeder was 21 toen ze mij kreegquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]hoe jong ben je dan wel niet?
hier thuis ook nooit beatles overigens.
mijn vader is trouw aan fleetwood mac
Ik ben opgegroeid met The Beatles, The Rolling Stones, Led Zeppelin, Deep Purple, Jimi Hendrix, Queenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ouders zaten toen nog in de luiers...
Ik heb van hen voornamelijk laat 70 en jaren 80 muziek meegekregen.
Beatles werd niet gedraaid.
ah oke, dat is natuurlijk ook nog een optiequote:Op vrijdag 19 december 2014 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
27, mijn moeder was 21 toen ze mij kreeg
Nog even en mijn ouders zitten ook weer in de luiersquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ouders zaten toen nog in de luiers...
Mijn pa was fan van The Temptations, The Sweet enzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met The Beatles, The Rolling Stones, Led Zeppelin, Deep Purple, Jimi Hendrix, Queen
Wat dat betreft had mijn pa ene prima smaak!
Mijn moeder was van Cliff Richard en Elvis
Ma was van Cliff (ik ken bijna al zijn werkquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met The Beatles, The Rolling Stones, Led Zeppelin, Deep Purple, Jimi Hendrix, Queen
Ik vooral met klassieke operamuziek en daar kan ik tegenwoordig ook graag naar luisteren. M'n moeder houdt ook van de 60s/70s/80s muziek, dus kwam ook regelmatig voorbij. Beatles, Fleetwood Mac etc. Niks mis mee dusquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn pa was ook wel van de oudere dingen, Shadows, Everly Brothers etc...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn pa was fan van The Temptations, The Sweet enzo.
Mams is meer van de Stones, Led Zeppelin en Queen.
Ja mijn pa was wel van de klassieke orgelmuziek (Bach) en enkele bekende grote namen (Mozart, Beethoven)... Dat had hij weer van zijn vader en ik waardeer het eigenlijk ook wel enormquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vooral met klassieke operamuziek en daar kan ik tegenwoordig ook graag naar luisteren. M'n moeder houdt ook van de 60s/70s/80s muziek, dus kwam ook regelmatig voorbij. Beatles, Fleetwood Mac etc. Niks mis mee dus.
I'm just a girl...quote:
true thatquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I'm just a girl...
Dat past wel bij hem eigenlijk!
Geen grapjes over Domieniequote:Op vrijdag 19 december 2014 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I'm just a girl...
Mams is ooit mee geweest naar Muse.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn pa was ook wel van de oudere dingen, Shadows, Everly Brothers etc...
Ik heb hem opgevoed met Metallica, System of a Down, Korn (wat hij tegenwoordig nog steeds luistert trouwens).
Momenteel (nu ik niet meer thuis woon maar wel met hem in de band zit) voed ik hem op met Johnny Cash, Hank Williams etc...
Dat dacht ik ook toen ik het boven hoordequote:Op vrijdag 19 december 2014 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I'm just a girl...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |