Nog 40 minuutjes en dan uit bed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:15 schreef CamelNLD het volgende:
zzzzzz nog 2 uurtjes en dan naar huis
Niet zo heel gek met dat baggerweer. Beter lekker de kroeg in of thuisquote:Op vrijdag 19 december 2014 04:06 schreef Fokker89 het volgende:
Kan me drukkere nachten herinneren.
[ afbeelding ]
Enschede ook studentenstad hé, scheelt toch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 06:04 schreef CrashO het volgende:
Wel een dooie bende geweest de hele nacht op dat plein. Deed Enschede het vorig jaar toch beter
Mja, maar waarom dan in een stad houden waar het s'nachts dood isquote:Op vrijdag 19 december 2014 06:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Enschede ook studentenstad hé, scheelt toch.
Tja dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 06:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mja, maar waarom dan in een stad houden waar het s'nachts dood isDie drukte is juist nodig snachts om de dj's er een beetje doorheen te trekken.
Tot nu toe was het altijd in een studenten stad (op Den Haag na, maar die had zat volk van omliggende steden).
Was ook geen verwijt naar jou hoorquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 06:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Was ook geen verwijt naar jou hoorMeer algemene opmerking richting 3fm.
Of zullen ze dit alleen maar gedaan hebben voor Giel? (die er dit jaar toch niet in zit/mocht omdat hij er ieder jaar al zit)
quote:
Inderdaad wat een kutweer hier. Harde wind en zeikwind.quote:Op vrijdag 19 december 2014 06:40 schreef SilentChaos het volgende:
Het is dan ook wel enorm takkeweer en pas half 7
En vrijdagochtend. Ik vind het ook niet echt vreemd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 06:40 schreef SilentChaos het volgende:
Het is dan ook wel enorm takkeweer en pas half 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |