abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147724344
Geachte medezolderkamer-autisten,

2014 loopt op zijn achterste benen en daarom wordt het eens de hoogste tijd afgelopen FOK! jaar te evalueren d.m.v. de jaarlijkse, felle strijd die de KLB Verkiezing hoort.

Afgelopen twee jaren is de nominatielijst in elkaar geschroefd door Geelman, waarvan akte, maar vorig jaar bleek dat sommige nominaties nogal dubbelop waren of ietwat te vergezocht. Na de twee opwarmertjes voor de verkiezing is dit de enige echte KLB nominatielijst!

Meest geliefde user: In de vorige verkiezingen heette dit nog "de beste user", maar gezien er geen objectieve kwalificaties zijn voor het correct reageren in KLB, is er besloten dit om te buigen naar een subjectievere en eenvoudiger te duidende titel. Elke "sociale" groep (we hebben het hier nog steeds over KLB) heeft zijn publiekslieveling. Deze titel gaat dan ook naar de user die jij het liefst in je topic ziet en die volgens jou altijd garant staat voor een sprankeltje kwaliteit in de lijst met Active Topics.

Meest geliefde moderator: Aangezien yvonne en Danny het beleid van de hoed tot de rand kennen kunnen zij alleen bepalen wie de beste moderator is. Voor de users is het slechts een kwestie welke van deze grote smurfen ze het meest gunnen om een slotje op hun meest kansloze topics te gooien.

Irritantste troll: zo lang het internet bestaat, zo lang zijn er al flapdrollen die er plezier uithalen andere mensen het bloed onder de nagels te halen. Deze kansloze, doch creatieve figuren stoppen express moeite in hun pogingen andere users te agiteren. Domme tokkies met een plank voor hun kop vallen niet in deze categorie. De winnaar van deze titel krijgt daarnaast, mits de FA's ons gunstig zijn een weekje wel verdiende Fok! vakantie.

Meest gevatte user: altijd weet deze user een scherpe, droge, intellectuele of kneiterharde comment te plaatsen die in veel gevallen een reactie teweeg brengt. Als deze user een column had in de Spits, dan was het misschien niet zo'n ongelofelijke papierverspilling geweest. De keyboardkunstenaar, de user waarvan je houdt, of van houdt om te haten!

Meest empathische KLB-er: Het klinkt misschien als een contradictio in terminis, maar het bestaat KLB-ers die net wat meer mededogen en sociale vaardigheden hebben en daarom in het land der ongevoeligen koning zijn. Deze user zou het niet durven om een topic te bestempelen als "kut-topic" en al helemaal niet de TS in kwestie een "kut-TS of hommo" zou willen noemen. Deze user zijn/haar medeleven zou beter in R&P op zijn plek zijn.

Ze proberen me te besodeflikkeren!: Deze user straalt uit in zijn domheid. De kortzichtige comments, kromme redeneringen, stomme acties en met een beheersing van de Nederlandse taal waar zelfs die stoere boiis nog van zouden zeggen: "wollah, dat is grammatical helemaal haram, sahbi!" Domme ploerten verdienen ook een schouderklopje. Kortom, deze user zou je heel graag bij de Rijdende Rechter terug zien komen.

De Tatjana Simic: Het heeft iets fouts, maar tegelijkertijd iets verschrikkelijk geils. Deze Fok!ker/Fok!ster lijkt jouw wel een aangenaam hapje. Nog sterker als je de kans zou krijgen dan zou je hem/haar: keihard doen/palen/volspuiten/anaal vernederen.

KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: ook afgelopen jaar waren de "Nederlandse vrouwen :') " "Vrouwen :') " en "Vrouwen zijn vieze hoeren" niet van de lucht. Het werd dit jaar herhaaldelijk weer duidelijke waar stereotype van de gefrustreerde maagdelijke zolderkamer autist vandaan komt. Alsof het een sport was hebben een gros van de KLB-ers zich schuldig gemaakt aan seksistische en zelfs misogynische uitspraken, alles in zelf-medelijden gedrenkt. Dat, terwijl al deze jongetjes eigenlijk gewoon een beetje naar oprechte vrouwenliefde hunkeren. Wie van de Fok!kers heeft dit het hardste nodig dit jaar?

Ik mis je :'( : Luisteren naar mensen is moeilijk, zeker als je rebels bent ingesteld, niet begrepen wordt als geniale geest door de bekrompen digitale samenleving of je gewoon zeer temperamentvol bent. In deze categorie vallen allen wiens zwarte naam nog zwarter is geworden door die akelige horizontale streep. Oftewel: welke ban moet worden opgeheven?

Room 101: door de jaren heen heeft Fok! een geheel eigen repertoire van inside jokes and me-me's verzameld die wel 450 keer zijn gebruikt, voor 50 cent zijn gekocht, pics van je zusje hebben of soms in de kont is geplast. Welke van deze uitdrukkingen kan Room 101 oftewel de prullenbak in, om vervangen te worden door een nieuwe hippe, superhilarischmegafantastische tot-in-den-treure-herhaalde uitgekouwde grap.

Dit zijn de categorieën van dit jaar en daar moet u het mee doen! Stemmen mag in het volgende topic: KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUS

Enige regels:
- Niet op jezelf stemmen. Naast dat het kinderachtig en sneu is, is het ook nog contraproductief. Als iedereen op zichzelf stemt, heeft iedereen evenveel stemmen. En alleen Downie-voetbalcompetities hebben meerdere winnaars.
- Hou je aan de richtlijnen voor het plaatsen van je stem (geen SC in het stemtopic. Vorig jaar was het een enorme kut opdracht om alle stemmen terug te zoeken tussen dat gewauwel).
- Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".

Je kunt stemmen tot en met 28 december 24.00, zodat we nog voor het einde van het jaar de feestelijke uitslag kunnen mededelen!

In dit topic mag je je stemmen delen, stemmen werven over de ontwikkeling van de strijd ouwehoeren enzovoort. Veel plezier met de strijd!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_147724354
Sorry, duurde te lang.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_147724357
Ik ben helemaal geen Belg... niet officieel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147724365
Maar VVD, D'66... wanneer donderen we dat hele klote liberalisme nou eens weg..
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147724369
mag ff duren dit of niet
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_147724371
Ik ben echt in een goede bui
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
pi_147724384
dead is waarschijnlijk weer stoned, hippie
  donderdag 18 december 2014 @ 22:47:34 #8
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147724386
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ik stem altijd standaard vvd
Mijn zus (ondernemer) ook maar die ging er op achteruit omdat ze blijkbaar toch niet zo rijk was als ze zelf hoopte, nu dus niet meer. :D

Uiteindelijk is het allemaal wat en met de partijen die zo variëren van elkaar en de tegemoetkomingen die ze moeten doen is het voor mij allemaal één pot nat.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Blackings het volgende:

[..]

Absoluut niet nee.
Weldenkende mensen zullen nooit PVV stemmen, alleen achterlijke teringmongolen die tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.
Rot jij anders gewoon op dan met je kortzichtigheid. Kijk naar prez en leer er van, op dit moment doe je niet onder voor dat beeld wat jij van PVV stemmers hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_147724393
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben helemaal geen Belg... niet officieel.
je ruikt wel zo
pi_147724403
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef Thezappa het volgende:
dead is waarschijnlijk weer stoned, hippie
bek houden stinkmetalhead
Stop the violence
Down with the hate
pi_147724407
en check die violen...

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147724410
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Mijn zus (ondernemer) ook maar die ging er op achteruit omdat ze blijkbaar toch niet zo rijk was als ze zelf hoopte, nu dus niet meer. :D

Uiteindelijk is het allemaal wat en met de partijen die zo variëren van elkaar en de tegemoetkomingen die ze moeten doen is het voor mij allemaal één pot nat.

[..]

Rot jij anders gewoon op dan met je kortzichtigheid. Kijk naar prez en leer er van, op dit moment doe je niet onder voor dat beeld wat jij van PVV stemmers hebt.
ik ben rijk
pi_147724411
Sommige reacties. Hou op hoor. Doe normaal. Ik reageer toch ook niet zo agressief op jullie keuzes.
pi_147724424
in de liefde
pi_147724435
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:

[..]

bek houden stinkmetalhead
hahahahaha...
pi_147724441
quote:

[..]

je ruikt wel zo
Dat is de geur die mensen die wel elke dag douchen hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 december 2014 @ 22:48:27 #17
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147724442
quote:

[..]

ik ben rijk
Dan stem ik PvdA, misschien krijg ik dan een beetje van je vermogen.
[/quote]
pi_147724453
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef Catkiller het volgende:

[..]

[..]

Kortzichtigheid?
Hallo? Ben je dom? Ja.
PVV wil uit de EU, dan stort de Nederlandse economie al in.
1 voorbeeld al, wat laat zien dat de PVV net zo gevaarlijk is als een terrorist met nucleaire wapens, dit soort mensen moeten gewoon aangepakt worden.
pi_147724457
binnenkort in de krant , wanne b mod ecto mocro door getrapt , door uberhollander
pi_147724463
Zal ik ook generaliseren en zeggen dat ik nu denk dat een blackkings een allochtoon is, omdat hij tegen pvv is.

Dat slaat toch nergens op.
pi_147724466
En als jullie nu niet als de wiedeweerga de violen gaan checken, kom ik ze persoonlijk in jullie bakkes planten...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147724472
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is de geur die mensen die wel elke dag douchen hebben.
vvd bitch ik heb goudshampoo
pi_147724475
De PVV wil dat moslims niet meer op Schiphol kunnen werken.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147724480
quote:
6s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef Thezappa het volgende:
binnenkort in de krant , wanne b mod ecto mocro door getrapt , door uberhollander
lol
pi_147724487
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef DjeDje het volgende:
Sommige reacties. Hou op hoor. Doe normaal. Ik reageer toch ook niet zo agressief op jullie keuzes.
Sorry dan.
pi_147724492
VVD... heel het land naar de gallemiezen geholpen..
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147724498
quote:
6s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef Thezappa het volgende:
ey sorry mattie was fa2 jatog
Stop the violence
Down with the hate
pi_147724504
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
En als jullie nu niet als de wiedeweerga de violen gaan checken, kom ik ze persoonlijk in jullie bakkes planten...
Viel beetje tegen
pi_147724508
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
hahah, gvd is toch niet normaal , uit oogpunt welk oogpunt dan?
pi_147724522
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef Thezappa het volgende:

[..]

hahah, gvd is toch niet normaal , uit oogpunt welk oogpunt dan?
Bang voor aanslagen ofzo.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147724523
pi_147724526
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

ey sorry mattie was fa2 jatog
haha

gvd mang, ik was ff loco
pi_147724551
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

Bang voor aanslagen ofzo.
is niet goed hoor..

ik snap wel dat ze haatbaarden willen pakken zo..

logisch gevolg
pi_147724552
Stop the violence
Down with the hate
pi_147724564
DEZE VIOLEN...

Prachtige tekst ook... zeker nu.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147724569
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef Thezappa het volgende:

[..]

is niet goed hoor..

ik snap wel dat ze haatbaarden willen pakken zo..

logisch gevolg
Het is gewoon een groepje fascisten.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147724572
pi_147724577
quote:
Enige 'goede' track van dat duo
pi_147724590
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Enige 'goede' track van dat duo
Het is nou ook niet alsof ze hun best doen om goede muziek te maken :')
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 22:52:04 #40
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147724595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef Blackings het volgende:

[..]

Kortzichtigheid?
Hallo? Ben je dom? Ja.
PVV wil uit de EU, dan stort de Nederlandse economie al in.
1 voorbeeld al, wat laat zien dat de PVV net zo gevaarlijk is als een terrorist met nucleaire wapens, dit soort mensen moeten gewoon aangepakt worden.
Gaat niet over dom of niet, ze zegt gewoon wat ze waarschijnlijk zou stemmen en geeft daar haar reden bij en dan beginnen sommigen furieus te reageren en haar uit te maken voor dingen terwijl ze daar helemaal niet op zit te wachten.

En de PVV wil zo veel.
[/quote]
pi_147724612
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het is nou ook niet alsof ze hun best doen om goede muziek te maken :')
Weet ik ook wel toch
pi_147724627
Ach sinds 2002 is dit land de weg helemaal kwijt..
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 december 2014 @ 22:52:57 #43
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147724638
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
Hahah werken die sowieso wel dan? xD xD volgens de PVV zitten die allemaal thuis of in Moslimistan uitkering te trekken ja tog :S
[/quote]
pi_147724649
Denk aan de kerstgedachtes.

~:)
pi_147724653
ging het nog over politiek of over tietjes?

ik kan niet zosnel posten , ben te oud

laat ik an de jeugd over
pi_147724667
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Gaat niet over dom of niet, ze zegt gewoon wat ze waarschijnlijk zou stemmen en geeft daar haar reden bij en dan beginnen sommigen furieus te reageren en haar uit te maken voor dingen terwijl ze daar helemaal niet op zit te wachten.

En de PVV wil zo veel.
Misschien waren de reactie wat te fel. Maar als je hetzelfde gaat stemmen als je ouders omdat, ja je ouders... dan is het wel beter dat je niet stemt denk ik dan
pi_147724668
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Catkiller het volgende:

[..]

En de PVV wil zo veel.
Is toch terecht, als ik zeg dat ik de kluis van rabobank in de fik wil steken dan is dat toch ook ernstig.
PVV hier de macht is 20x zoveel financiële schade.
PVV stemmers zijn gewoon gevaarlijk.
pi_147724671
Pre-Fortuyn: volksirritatie nummer 1 - Hondenpoep.

Post-Fortuyn: volksirritaties nummer 1 - Integratie, Verzorgingsstaat, arbeidsmarkt, veiligheid, onderwijs etc.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147724672
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
zie post hieronder
  donderdag 18 december 2014 @ 22:53:49 #50
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147724678
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach sinds 2002 is dit land de weg helemaal kwijt..
Pim Foortuiyn never forget. (RIP)
[/quote]
pi_147724689
Kijk wat een mooie afbeelding. De kerstsfeer is er goed op te zien.
pi_147724695
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
DEZE VIOLEN...

Prachtige tekst ook... zeker nu.
Ja.
pi_147724696
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
  donderdag 18 december 2014 @ 22:54:30 #54
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_147724710
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef DjeDje het volgende:
Kijk wat een mooie afbeelding. De kerstsfeer is er goed op te zien.
zie alleen een dooie kat
  donderdag 18 december 2014 @ 22:54:50 #55
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_147724722
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Pre-Fortuyn: volksirritatie nummer 1 - Hondenpoep.

Post-Fortuyn: volksirritaties nummer 1 - Integratie, Verzorgingsstaat, arbeidsmarkt, veiligheid, onderwijs etc.
Het is nog ook zo. Mensen moeten gewoon niet zo zeiken
  donderdag 18 december 2014 @ 22:54:57 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147724727
:D
pi_147724740
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Het is nog ook zo. Mensen moeten gewoon niet zo zeiken
Ga weg man... Fortuyn was een populist.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147724757
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Misschien waren de reactie wat te fel. Maar als je hetzelfde gaat stemmen als je ouders omdat, ja je ouders... dan is het wel beter dat je niet stemt denk ik dan
Uit die reactie trekken dat ik die partij zou stemmen omdat mn ouders het vaak eens zijn met die partij. :') :')
Kom op ey.
pi_147724758
Check die violen, overigens:

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147724778
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Uit die reactie trekken dat ik die partij zou stemmen omdat mn ouders het vaak eens zijn met die partij. :') :')
Kom op ey.
Ik vroeg je wat je zou stemmen als je stemrecht had. Maar goed, whatever.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 22:56:37 #61
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147724791
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ach als je net 18 bent en direct mag stemmen ga je al snel mee in wat je ouders doen lijkt mij. Ik ben 26 en mij boeit het nog steeds niks waar ik op stem, alle keren dat er gestemd mocht worden heeft mijn moeder het gedaan voor mij (op een partij van haar keuze ja). De meeste jongeren hebben nog geen enkele (financiële) verantwoordelijkheid op die leeftijd dus die drijfveer om met politiek bezig te zijn hebben ze sowieso al niet. Hun levens moeten nog beginnen en ze hebben hele andere interesses. Weinig die ver vooruit in de toekomst zullen kijken. Hoort er bij naar mijn mening.
[/quote]
pi_147724800
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

zie alleen een dooie kat
Hahaha. ;(
Denk maar dat die kat lekker warm bij de openhaard zit en denkt aan eten ofzo.
pi_147724807
Afgezien van de weerzinwekkendheid van de daad an sich, heeft de moord op Fortuyn ook het hele politieke landschap veranderd. En niet ten goede.

Beter was het geweest als Pim inderdaad MP was geworden. Waren we na een maand weer van dat hele populisme af en hadden we een goed, stabiel Paars 3 gehad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147724819
gvd jammer dat er niet zoiets is al beroepsdrinker
pi_147724831
Sorry voor mijn felle reactie, DjeDje, was niet persoonlijk bedoelt.
  donderdag 18 december 2014 @ 22:57:41 #66
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_147724841
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Hahaha. ;(
Denk maar dat die kat lekker warm bij de openhaard zit en denkt aan eten ofzo.
katje grillen en oppeuzelen :9
pi_147724843
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Kom op ey.
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef DjeDje het volgende:

Als ik aan nederland zou denken dan pvv, natuurlijk. Ik ben zowat opgegroeid met pvv door mijn ouders, niet altijd, maar ze waren het vaak eens met Wilders.
lijkt me vrij logisch dat je daar op aanstuurde
pi_147724853
Paars I en II... een premier als Kok...

en wat hebben we sinds 2002?

Prozac, svp
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 december 2014 @ 22:58:08 #69
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147724861
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Blackings het volgende:

[..]

Is toch terecht, als ik zeg dat ik de kluis van rabobank in de fik wil steken dan is dat toch ook ernstig.
PVV hier de macht is 20x zoveel financiële schade.
PVV stemmers zijn gewoon gevaarlijk.
Dat weet je niet. Je weet niet wat er zou gebeuren als het zo ver is, zoals ik zeg. Je kan veel willen alleen of het ook gaat gebeuren is een heel ander verhaal.
[/quote]
pi_147724884
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik vroeg je wat je zou stemmen als je stemrecht had. Maar goed, whatever.
Ja klopt. Maar dat het komt door mijn ouders? Zij zijn beïnvloedbaar, maar daadwerkelijk om die reden. Nee. Maar goed ieder zijn eigen keuzes. :)
pi_147724895
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Afgezien van de weerzinwekkendheid van de daad an sich, heeft de moord op Fortuyn ook het hele politieke landschap veranderd. En niet ten goede.

Beter was het geweest als Pim inderdaad MP was geworden. Waren we na een maand weer van dat hele populisme af en hadden we een goed, stabiel Paars 3 gehad.
Als als als hè..
pi_147724905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:58 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Je weet niet wat er zou gebeuren als het zo ver is, zoals ik zeg. Je kan veel willen alleen of het ook gaat gebeuren is een heel ander verhaal.
Je stemt op een partij omdat je het eens bent met hun standpunten, niet omdat je ervan uitgaat dat er niet vanuit hun standpunten gehandeld wordt.
pi_147724908
Mag je dat al zeggen, by the way? Dat je Pim Fortuyn politiek gezien een debacle vond? Of ben je dan nog steeds medeplichtig aan moord?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147724922
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:57 schreef Blackings het volgende:
Sorry voor mijn felle reactie, DjeDje, was niet persoonlijk bedoelt.
Ik waardeer je excuses, dankje.
pi_147724932
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mag je dat al zeggen, by the way? Dat je Pim Fortuyn politiek gezien een debacle vond? Of ben je dan nog steeds medeplichtig aan moord?
Vind je nertsen cute?
pi_147724936
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hier kan dat wel, op de FP bijvoorbeeld zou ik het niet proberen. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147724967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:57 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

katje grillen en oppeuzelen :9
Zou dat lekker zijn, kat eten? ;(
  donderdag 18 december 2014 @ 23:01:03 #78
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_147724996
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:00 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Zou dat lekker zijn, kat eten? ;(
wel als het jouw poes is

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147725010
Lekker hypocriet van dat volk ook. Over Mohammed mag je alles roepen: "Moslims moeten wat eelt op de ziel krijgen! Vrijheid van meningsuiting!"

Zeg je dat je Fortuyn een politieke ramp vond, en je hebt acuut een horde fakkels en hooivorken dragende brigade 'ware Nederlanders' achter je aan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147725016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

wel als het jouw poes is

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schot voor open doel

SPOILER
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725027
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

wel als het jouw poes is

SPOILER
:')__!
  donderdag 18 december 2014 @ 23:01:47 #82
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725028
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef Blackings het volgende:

[..]

Je stemt op een partij omdat je het eens bent met hun standpunten, niet omdat je ervan uitgaat dat er niet vanuit hun standpunten gehandeld wordt.
Niet met al hun standpunten, want dat bestaat gewoon niet. Nu ben ik niet op de hoogte van alles maar niet alle standpunten zullen absurd zijn.
[/quote]
pi_147725034
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:

[..]

schot voor open doel

SPOILER
inkoppertje
pi_147725055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Niet met al hun standpunten, want dat bestaat gewoon niet. Nu ben ik niet op de hoogte van alles maar niet alle standpunten zullen absurd zijn.
Nee de rest is gejat van linkse partijen en wordt gedumpt zodra de GBL de kans krijgt :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725059
En de VVD is ruk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147725061
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lekker hypocriet van dat volk ook. Over Mohammed mag je alles roepen: "Moslims moeten wat eelt op de ziel krijgen! Vrijheid van meningsuiting!"

Zeg je dat je Fortuyn een politieke ramp vond, en je hebt acuut een horde fakkels en hooivorken dragende brigade 'ware Nederlanders' achter je aan.
Vind jij dat nog verrassend dan?
  donderdag 18 december 2014 @ 23:02:52 #87
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725077
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:

[..]

schot voor open doel

SPOILER
Bedoel je niet "Zoals een worst door een gang gooien" oid?
[/quote]
pi_147725093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Vind jij dat nog verrassend dan?
Nee, niet meer... Nederland is een beetje van 't padje af...

Verzorgingsstaat aan gort, geen haan kraait er naar...
Zwarte Piet? Zestien Malievelden vol.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 december 2014 @ 23:03:50 #89
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725124
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee de rest is gejat van linkse partijen en wordt gedumpt zodra de GBL de kans krijgt :')
Maar dat is niks nieuws, dat standpunten dumpen zodra ze op hun kont zitten.
[/quote]
pi_147725131
En dus, afscheiden Brabanders!!!!... weg van die debiliteit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147725141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vooral dat laatste was echt :')
pi_147725150
Waait het bij jullie ook zo hard?

SPOILER
:{
  donderdag 18 december 2014 @ 23:04:30 #93
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725151
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gewoon Quincy actie laten voeren over dat de zorgstaat verder moet worden afgebroken kan wonderen doen nu.
[/quote]
pi_147725154
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Maar dat is niks nieuws, dat standpunten dumpen zodra ze op hun kont zitten.
Nee, maar het probleem is dat er dan alleen nog fascistische standpunten overblijven.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725164
Tja, dan is het wel logisch dat de VVD de grootste is... het is egoïsme wat de klok slaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 december 2014 @ 23:04:48 #96
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725165
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:04 schreef DjeDje het volgende:

SPOILER
Ja en het is nat ook, gruwelijk nat.
[/quote]
pi_147725198
En D'66, die VVD nageboorte.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 december 2014 @ 23:05:29 #98
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_147725200
quote:

SPOILER
het trekt hier enorm
pi_147725210
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:04 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ja en het is nat ook, gruwelijk nat.
Hier regent het niet. Ik haat kou en nat weer.
Gewoon lente/zomer. :Y
pi_147725219
quote:

SPOILER
Ja, en het regent al 4 dagen aan één stuk door
pi_147725234
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef DjeDje het volgende:

[..]

IS JUIST GOED. KOUD, NAT EN DONKER.

VERVELENDE BLIJO.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_147725253
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ja, en het regent al 4 dagen aan één stuk door
Daar niet veel last van. :)
pi_147725256
Ben sowieso wel toe aan vakantie trouwens
  donderdag 18 december 2014 @ 23:07:09 #105
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147725273
pi_147725275
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Daar niet veel last van. :)
Kom elke dag zeiknat op die colleges aanzetten, kutleven
pi_147725291
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

VERVELENDE BLIJO.
Blijo?
pi_147725292
quote:
ahaha dat is echt goud
  donderdag 18 december 2014 @ 23:08:03 #109
395200 deadprez
One more rail
pi_147725318
wat is dat voor homotopic
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 23:08:09 #110
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725321
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Vergeleken met dit kut weet is dat beter ja, ik haat harde wind.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

VERVELENDE BLIJO.
Komt dat veel voor in Brabant, necrofilie?
[/quote]
pi_147725340
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
Post daar pic van je buik dan? :')
pi_147725343
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef Catkiller het volgende:

[..]

[..]

Komt dat veel voor in Brabant, necrofilie?
Nee, dat vinden we niet gezellig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 december 2014 @ 23:08:56 #113
395200 deadprez
One more rail
pi_147725364
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Waarom wil jij mijn buik zien?
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725391
quote:
15s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waarom wil jij mijn buik zien?
fetisj
  donderdag 18 december 2014 @ 23:09:55 #115
395200 deadprez
One more rail
pi_147725407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

fetisj
hommel
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 23:09:58 #116
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725410
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
Idd, gewoon meteen naar KPD in plaats van die laffe shit.
[/quote]
  donderdag 18 december 2014 @ 23:10:03 #117
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147725413
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

heb ik al gedmt :*
pi_147725429
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Blackings het volgende:

[..]

heb ik al gedmt :*
ja, die heb ik verwijdert, verdomme
pi_147725431
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Kom elke dag zeiknat op die colleges aanzetten, kutleven
:(
Het is bijna vakantie!
  donderdag 18 december 2014 @ 23:10:32 #120
395200 deadprez
One more rail
pi_147725436
quote:
6s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:09 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Idd, gewoon meteen naar KPD in plaats van die laffe shit.
KPD lijkt me een behoorlijk kansloos forum.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 23:10:36 #121
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147725441
deadprez wil je ook een dm van mijn buik
  donderdag 18 december 2014 @ 23:10:48 #122
395200 deadprez
One more rail
pi_147725446
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Blackings het volgende:
deadprez wil je ook een dm van mijn buik
:9~
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725451
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 december 2014 @ 23:11:20 #124
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725462
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:

[..]

KPD lijkt me een behoorlijk kansloos forum.
Nee joh ze hebben daar zo'n topic met allemaal rare fetish plaatjes en zo dat is wel leuk wanneer je niet zit te eten.
[/quote]
pi_147725479
*maakt blote foto's voor sexy & gewaagd*
pi_147725482
blackings gebruikt glorix :')
  donderdag 18 december 2014 @ 23:12:16 #127
395200 deadprez
One more rail
pi_147725500
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Nee joh ze hebben daar zo'n topic met allemaal rare fetish plaatjes en zo dat is wel leuk wanneer je niet zit te eten.
Ik wil echt niet weten wat voor fetisjen FOK!kers hebben :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725502
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Het is bijna vakantie!
Nog 3 uur college, ja
  donderdag 18 december 2014 @ 23:12:40 #129
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725514
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef DjeDje het volgende:
*maakt blote foto's voor sexy & gewaagd*
Catkiller likes this.
[/quote]
pi_147725515
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 december 2014 @ 23:12:58 #131
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725528
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Geen gebleekt sterretje hebben. :')
[/quote]
pi_147725532
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Nog 3 uur college, ja
*O*
  donderdag 18 december 2014 @ 23:13:20 #133
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725543
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik wil echt niet weten wat voor fetisjen FOK!kers hebben :')
Gaat niet over FOK!kers gewoon random internetshit.
[/quote]
pi_147725551
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:13 schreef DjeDje het volgende:

[..]

*O*
belastingrecht voelt als meer aan trouwens ;(
  donderdag 18 december 2014 @ 23:14:00 #135
395200 deadprez
One more rail
pi_147725566
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:13 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Gaat niet over FOK!kers gewoon random internetshit.
Dan kijk ik wel gewoon op 4chan ofzo
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725568
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

:r
wat kijk jij
pi_147725589
quote:
saai is dat hè
  donderdag 18 december 2014 @ 23:14:36 #138
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725593
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Dan kijk ik wel gewoon op 4chan ofzo
Ik ben niet cool genoeg voor die site. Of te oud, ik snap er geen reet van.
[/quote]
pi_147725609
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:14 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ik ben niet cool genoeg voor die site. Of te oud, ik snap er geen reet van.
Dit.
  donderdag 18 december 2014 @ 23:15:00 #140
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147725617
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deze foto mag doorgestuurd worden naar de overleden president.
  donderdag 18 december 2014 @ 23:15:10 #141
395200 deadprez
One more rail
pi_147725627
Het is nogal onoverzichtelijk inderdaad
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 23:15:23 #142
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147725635
4chan :')
FOK >>>
pi_147725637
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:15 schreef Blackings het volgende:

[..]

deze foto mag doorgestuurd worden naar de overleden president.
ik vind die wc-bril wel ambetant
  donderdag 18 december 2014 @ 23:15:36 #144
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147725639
Qua users dan
pi_147725641
Haai
pi_147725644
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik dat niet.
  donderdag 18 december 2014 @ 23:16:02 #147
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147725661
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:15 schreef -supergirl- het volgende:
Haai
Hoi
pi_147725662
quote:
Haai
quote:
Haai
  donderdag 18 december 2014 @ 23:16:17 #149
395200 deadprez
One more rail
pi_147725672
quote:
Haai
ey bby
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725683
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

saai is dat hè
Enorm saai, heb mezelf er echt doorheen moeten slepen
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 23:16:43 #151
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725695
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:15 schreef Blackings het volgende:
4chan :')
FOK >>>
4chan komt op mij over als een hele grote SC met allemaal zure gebruikers die leven op het neerhalen van anderen. Een beetje FOK! maar dan extremer dus. _O-
[/quote]
  donderdag 18 december 2014 @ 23:16:55 #152
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725699
quote:
Haai
He sexy
[/quote]
pi_147725721
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Enorm saai, heb mezelf er echt doorheen moeten slepen
vertel mij wat... het is elk jaar weer met een 5,5 hakken over de sloot enzo
pi_147725731
quote:
13s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:15 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik dat niet.
Mag je God wel even op je blote knieën voor bedanken
pi_147725741
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Mag je God wel even op je blote knieën voor bedanken
:')
pi_147725746
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef Catkiller het volgende:

[..]

He sexy
Ik kill catkillers :)
pi_147725756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

vertel mij wat... het is elk jaar weer met een 5,5 hakken over de sloot enzo
Doe jij fiscaal dan?
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 23:18:32 #158
395200 deadprez
One more rail
pi_147725759
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725766
Ik geloof niet in god. Wel in buitenaardsleven _O_
pi_147725773
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Niet zo... :')
pi_147725796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Niet zo... :')
Oooooh zo bedoelde ik het nieteens. Jij doordenker die mij laat doordenken. ;(
pi_147725798
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Doe jij fiscaal dan?
nee, bedrijfseconomie.. daar hebben ze het ook ingepropt
  donderdag 18 december 2014 @ 23:19:57 #163
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725822
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:18 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik kill catkillers :)
Bitch please. Je weet pas dat je mij ontmoet hebt wanneer je naakt ontwaakt met je verkrachtingsfluit in je andere fluit.
[/quote]
pi_147725824
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Oooooh zo bedoelde ik het nieteens. Jij doordenker die mij laat doordenken. ;(
O
  donderdag 18 december 2014 @ 23:20:18 #165
395200 deadprez
One more rail
pi_147725835
Misschien is God wel een alien. Of een heel buitenaards ras.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725855
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

nee, bedrijfseconomie.. daar hebben ze het ook ingepropt
Oh zo. Ik kreeg bij rechten ook bedrijfseconomie, niet van genoten.
wat kijk jij
pi_147725856
godverdomme mighty mike voor de 9 darter
  donderdag 18 december 2014 @ 23:20:55 #168
395200 deadprez
One more rail
pi_147725859
Misschien is de aarde gewoon een reality show waarin wezens van meerdere planeten bij elkaar gegooid zijn ter vermaak van de rest van het universum.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725883
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
Misschien is God wel een alien. Of een heel buitenaards ras.
Dan geloof ik nog steeds in aliens. Want het is een alien dat God heet.
pi_147725884
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Oh zo. Ik kreeg bij rechten ook bedrijfseconomie, niet van genoten.
Vertel mij wat... Meest saaie studie ooit
pi_147725893
quote:
Misschien is de aarde gewoon een reality show waarin wezens van meerdere planeten bij elkaar gegooid zijn ter vermaak van de rest van het universum.
South park
  donderdag 18 december 2014 @ 23:21:39 #172
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725896
quote:
Wel een hele hoop drama, dan kan je beter Jersey Shore hebben.
[/quote]
  donderdag 18 december 2014 @ 23:21:49 #173
395200 deadprez
One more rail
pi_147725910
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

South park
Stop the violence
Down with the hate
pi_147725915
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Vertel mij wat... Meest saaie studie ooit
Waarom doe je het?
wat kijk jij
pi_147725917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Bitch please. Je weet pas dat je mij ontmoet hebt wanneer je naakt ontwaakt met je verkrachtingsfluit in je andere fluit.
.... Zoek hulp
pi_147725919
quote:
Dat is weleens in animatieseries te zien. :Y
  donderdag 18 december 2014 @ 23:22:32 #177
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147725935
quote:
15s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

.... Zoek hulp
Wow, dat jij dat ooit tegen een ander zou zeggen.
[/quote]
pi_147725942
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Waarom doe je het?
Omdat ik niet weet wat ik wel wil en ik dit goed kan
  donderdag 18 december 2014 @ 23:23:05 #179
395200 deadprez
One more rail
pi_147725957
Misschien is de "missing link" gewoon het gedeelte waar de Annunaki ons DNA aangepast hebben.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147726023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
Misschien is de "missing link" gewoon het gedeelte waar de Annunaki ons DNA aangepast hebben.
Daar geloof ik niet in.
  donderdag 18 december 2014 @ 23:25:40 #181
395200 deadprez
One more rail
pi_147726050
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet in.
je weet maar nooit
Stop the violence
Down with the hate
pi_147726055
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Omdat ik niet weet wat ik wel wil en ik dit goed kan
sterkte
9.gif
wat kijk jij
pi_147726094
gvd was ff poepe nieuw drankje pakke en al deze tumors zijn ineens hier
pi_147726112
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:25 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

sterkte
[ afbeelding ]
Dankje. Nog maar jaartje uitzingen. Dan kan ik weer interessetestjes op het internet gaan doen om vervolgens weer de verkeerde keuze te maken
  donderdag 18 december 2014 @ 23:26:47 #185
395200 deadprez
One more rail
pi_147726115
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:26 schreef Thezappa het volgende:
:s
Stop the violence
Down with the hate
pi_147726149
quote:
wat zeg jij
wat kijk jij
pi_147726150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
Bron?
  donderdag 18 december 2014 @ 23:28:18 #188
395200 deadprez
One more rail
pi_147726171
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef GhpH het volgende:

[..]

Bron?
Niburu
Stop the violence
Down with the hate
pi_147726176
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

wat zeg jij
lief doen, je kan het
pi_147726179
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Dankje. Nog maar jaartje uitzingen. Dan kan ik weer interessetestjes op het internet gaan doen om vervolgens weer de verkeerde keuze te maken
Je kunt misschien een beetje een andere richting opgaan met je master?
wat kijk jij
pi_147726191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:

[..]

Niburu
Okee ik geloof dees.
pi_147726193
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef GhpH het volgende:

[..]

Bron?
analridderzweden,smullerlullen,zweden.nl.de.ss
pi_147726201
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef Thezappa het volgende:

[..]

lief doen, je kan het
Ik kan alleen doen alsof.
wat kijk jij
pi_147726213
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:

[..]

Niburu
Niburu _O_
  donderdag 18 december 2014 @ 23:29:22 #195
395200 deadprez
One more rail
pi_147726229
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Okee ik geloof dees.
Begrijpelijk.

Maar srs, je moet eens wat van dat soort theorieën opzoeken. Ik denk dat je het best vermakelijk vindt om te lezen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147726281
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ik kan alleen doen alsof.
heb je nog beetje mannen black v zappa
pi_147726300
hehe
pi_147726316
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

Begrijpelijk.

Maar srs, je moet eens wat van dat soort theorieën opzoeken. Ik denk dat je het best vermakelijk vindt om te lezen.
Ja. Had er toendertijds een topic over geopend met die pedo die kinderen zou willen eten.

Dat was nogal... raar _O-
  donderdag 18 december 2014 @ 23:31:41 #199
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147726345
quote:
Ik eten en kom terug ineens GhpH hier en mijn eetlust weg.
[/quote]
  donderdag 18 december 2014 @ 23:31:50 #200
395200 deadprez
One more rail
pi_147726354
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ja. Had er toendertijds een topic over geopend met die pedo die kinderen zou willen eten.

Dat was nogal... raar _O-
Toentertijd. Maar wat? :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_147726375
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Catkiller het volgende:

[..]

snap ik wel

kutnazi
pi_147726395
Ik had een filmpje gezien over hoe je oreo churros maak. :9~
pi_147726404
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:30 schreef Thezappa het volgende:

[..]

heb je nog beetje mannen black v zappa
ik weet niet wat hier staat
wat kijk jij
pi_147726418
Ik raad het aan om het te maken.
  donderdag 18 december 2014 @ 23:33:14 #205
395200 deadprez
One more rail
pi_147726421
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

ik weet niet wat hier staat
hij verlangt naar donkere mannen, denk ik
Stop the violence
Down with the hate
pi_147726437
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Je kunt misschien een beetje een andere richting opgaan met je master?
Ja, misschien weet niet eigenlijk... Ik heb sowieso het idee dat een leuke studie een illusie is
pi_147726488
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:33 schreef DjeDje het volgende:
Ik raad het aan om het te maken.
link? of krijg ik dan weer hetzelfde als vanmiddag?
pi_147726492
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ja, misschien weet niet eigenlijk... Ik heb sowieso het idee dat een leuk leven een illusie is
;(
wat kijk jij
pi_147726521
ik heb honger
  donderdag 18 december 2014 @ 23:35:27 #210
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147726528
quote:
Niet zo depri doen anders denkt prez straks nog dat je emo bent en bespringt hij je.
[/quote]
pi_147726548
quote:
existentieel nihilisme enzo?
pi_147726555
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

link? of krijg ik dan weer hetzelfde als vanmiddag?
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2014 @ 23:36:20 #213
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_147726566
tldr OP, waar kan ik stemmen
pi_147726589
quote:
11s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:35 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Niet zo depri doen anders denkt prez straks nog dat je emo bent en bespringt hij je.
dp weet al dat ik emo ben, ik ben wel veilig
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 23:36:59 #215
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147726596
[/quote]
pi_147726599
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wat was je aan het eten?
Nazi Göring?
pi_147726624
quote:
oei, zo'n best leuk maar iets te enthousiast meisje ;( maar zal me er eens doorheen slaan
pi_147726649
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

oei, zo'n best leuk maar iets te enthousiast meisje ;( maar zal me er eens doorheen slaan
Geluid uitzetten. ;)
  donderdag 18 december 2014 @ 23:38:38 #219
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147726669
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef GhpH het volgende:

[..]

Wat was je aan het eten?
Nazi Göring?
Was het maar zo'n feest. :9
[/quote]
  donderdag 18 december 2014 @ 23:38:57 #220
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147726688
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:38 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Geluid uitzetten. ;)
Die optie moeten ze in het echt uitvinden.
[/quote]
pi_147726724
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:38 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Geluid uitzetten. ;)
Dan weet ik toch niet wat ze doet joh handige harry
pi_147726728
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:38 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Die optie moeten ze in het echt uitvinden.
_O_
pi_147726738
quote:
8s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Dan weet ik toch niet wat ze doet joh handige harry
Harry :9~ :9
  donderdag 18 december 2014 @ 23:40:05 #224
395200 deadprez
One more rail
pi_147726744
Samsom is echt een mongool geworden.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147726749
wat kijk jij
pi_147726767
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

omg zo lekker
Samen maken? :@
pi_147726768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
hoezo?
wat kijk jij
pi_147726776
Ik ga lekker slapen. Welterusten. :W
pi_147726779
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:39 schreef DjeDje het volgende:

[..]

Harry :9~ :9
ik weet nooit zo goed wat ik met dit soort reacties moet
pi_147726781
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

omg zo lekker
wel knappe vrouw idd
pi_147726789
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Samen maken? :@
Samen opeten? :@
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 23:41:10 #232
395200 deadprez
One more rail
pi_147726793
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

hoezo?
Zijn idealistische kant lijkt helemaal kapotgemaakt te zijn.
Stop the violence
Down with the hate
pi_147726809
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

ik weet nooit zo goed wat ik met dit soort reacties moet
Niets. Helemaal niets. Nooit op reageren. :')
  donderdag 18 december 2014 @ 23:41:29 #234
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147726813
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef DjeDje het volgende:
Truste prinses.
[/quote]
pi_147726816
quote:
bonne nuit :W
  donderdag 18 december 2014 @ 23:41:45 #236
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147726823
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:

[..]

Heeft gewoon het licht gezien.
[/quote]
pi_147726835
quote:
slaap lekker
pi_147726839
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:

[..]

op den duur gebeurt dat met iedereen
wat kijk jij
pi_147726844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Samen opeten? :@
uhu :@
pi_147726850
quote:
doei
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 23:42:44 #241
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147726867
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

op den duur gebeurt dat met iedereen
Van idealist naar realist.
[/quote]
pi_147726872
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
Noem 1 PvdA'er die dat niet is ;(

Plasterk is ook aardig afgezwakt
pi_147726915
Als de VVD in het volgende kabinet terugkomen ga ik huilen, 3 keer op rij drie keer kut.
  donderdag 18 december 2014 @ 23:44:23 #244
395200 deadprez
One more rail
pi_147726930
Daarom GL, van Ojik zal alles beter maken
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 23:45:03 #245
395200 deadprez
One more rail
pi_147726952
quote:
Dienstweigeraar

Van Ojik weigerde zijn militaire dienstplicht te vervullen en deed in plaats daarvan in 1980-1981 vervangende dienstplicht bij de ontwikkelingsorganisatie NIO in Amsterdam.
_O_
Stop the violence
Down with the hate
pi_147726970
quote:
9s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:42 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Van idealist naar realist.
"Inside every cynical person, there is a disappointed idealist."
wat kijk jij
  donderdag 18 december 2014 @ 23:45:38 #247
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147726978
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:

[..]

_O_
Dienstplicht. :')
Oproepplicht. :')
[/quote]
pi_147727001
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:43 schreef hoink581 het volgende:
Als de VVD in het volgende kabinet terugkomen ga ik huilen, 3 keer op rij drie keer kut.
Jammer maar helaas zal dat denk ik de realiteit worden ;(

Zeker nu PvdA eruit vliegt zijn ze de grootste partij. Enige kanshebbers zijn nog CDA en D66. En laatstgenoemde is al goede vrienden met de VVD (ALDE op Europees vlak). Dus dat is mijn prognose.
  donderdag 18 december 2014 @ 23:48:44 #249
395200 deadprez
One more rail
pi_147727090
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef GhpH het volgende:

[..]

Jammer maar helaas zal dat denk ik de realiteit worden ;(

Zeker nu PvdA eruit vliegt zijn ze de grootste partij. Enige kanshebbers zijn nog CDA en D66. En laatstgenoemde is al goede vrienden met de VVD (ALDE op Europees vlak). Dus dat is mijn prognose.
Het kabinet is nog niet gevallen hè. Ze hebben voorlopig nog gewoon tot 2017.
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 18 december 2014 @ 23:49:09 #250
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_147727104
quote:
slaap lekker
pi_147727129
Ik zou bijna op CDA hopen zolang de VVD niet meedoet.

Gewoon bestuurders. ;(
pi_147727189
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het kabinet is nog niet gevallen hè. Ze hebben voorlopig nog gewoon tot 2017.
Dat weet ik maar zoveel spannends zal er denk ik niet gebeuren.

Sowieso is en pvda vvd kabinet gedoemd om te vallen.
pi_147727218
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou bijna op CDA hopen zolang de VVD niet meedoet.

Gewoon bestuurders. ;(
Gewoon SGP stemmen. Dan komt alles goed.
pi_147727528
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef GhpH het volgende:

[..]

Nu weet ik waar ik niet op moet stemmen, bedankt :)
pi_147728723
Het topic ligt weer stil :'(
pi_147728828
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:30 schreef GhpH het volgende:
Het topic ligt weer stil :'(
Dat komt omdat er niemand is om te haten, en ik ben moe :'(
pi_147728940
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:34 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Present.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_147728962
hoi jongens waar hebben jullie het over, ik ben te lui om vorige posts te lezen
  vrijdag 19 december 2014 @ 00:38:52 #259
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147728967
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:37 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Present.
Net als seks is het niet zo leuk als iemand er mee instemt.
[/quote]
pi_147729000
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef GhpH het volgende:

[..]

pi_147729015
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:34 schreef terrastegel het volgende:

[..]

Hitler, theodor herzl, braddie, guus_geluk7, mapima, geert wilders, alexander pechtold, simon cowell

Zo. Even genoeg haatvoer?
pi_147729062
sssssssssssssssssdkeoa[ooooooooooooooooooooo[ HHIAAMAAAAAAAA SOOOEOKKOEEEEEEEEE BIMBAMAMAMMMMMM
pi_147729070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
sssssssssssssssssdkeoa[ooooooooooooooooooooo[ HHIAAMAAAAAAAA SOOOEOKKOEEEEEEEEE BIMBAMAMAMMMMMM
Tijd om te slapen vriend. >:O
pi_147729078
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:42 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Tijd om te slapen vriend. >:O
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
pi_147729118
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
420 blazeit?
pi_147729131
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:44 schreef GhpH het volgende:

[..]

420 blazeit?
Nee 450, echt fantastisch.
pi_147729134
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:44 schreef GhpH het volgende:

[..]

420 blazeit?
faggitttttt
pi_147729156
IK BEN

wijziging doorvoeren

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2014 00:45:46 ]
pi_147737879
Vakantieeee *O*
pi_147737888
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vakantieeee *O*
  vrijdag 19 december 2014 @ 12:41:40 #271
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_147737932
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vakantieeee *O*
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:40 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

HAHA LEKKER VOOR JE
pi_147738052
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:40 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

[..]

HAHA LEKKER VOOR JE
pi_147738243
KRIJG DE TYFUS JULLIE

IK GA WEG HIER

WEG VAN FOK!

JULLIE ZIEN ME NOOIT MEER

:"( :"( :"(
pi_147738248
HOU ME NIET TEGEN IK GA
pi_147738253
ECHT<, IK ZWEER HET
pi_147738276
Ik zou je oprecht uit de grond van mijn hart, niet missen.
pi_147738545
Slaapzak doet een braddietje of een copthorntje
pi_147738574
Hee maar ff serieus heb ik al iets gewonnen
pi_147738618
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
Wat dan?
  vrijdag 19 december 2014 @ 13:06:28 #280
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_147738623
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
ECHT<, IK ZWEER HET
Tot over 5 minuten
pi_147738637
quote:
kijk in ander topic.
Als je dat toch doet kijk of ik genomineerd ben
pi_147738664
Ik hoopte dat iemand me zou tegenhouden :'(
pi_147738674
:'( ik heb jullie zo gemist :'(
pi_147738694
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:06 schreef tailfox het volgende:

[..]

kijk in ander topic.
Als je dat toch doet kijk of ik genomineerd ben
Jij? Wie ben je überhaupt?
pi_147738699
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
:'( ik heb jullie zo gemist :'(
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou je oprecht uit de grond van mijn hart, niet missen.
pi_147738710
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

[..]

:'(
pi_147738726
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

:'(
:*
pi_147738770
IK GA SCOREN O+
pi_147738790
:@
  vrijdag 19 december 2014 @ 13:11:12 #290
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_147738805
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
IK GA SCOREN O+
Je hebt euthanasie toegewezen gekregen?
pi_147738848
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je hebt euthanasie toegewezen gekregen?
HOU GODVERDOMME VAN MIJ :'(
  vrijdag 19 december 2014 @ 13:13:06 #292
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_147738888
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:12 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

HOU GODVERDOMME VAN MIJ :'(
:6
pi_147738981
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:6
Ja ok, je vraagt er zelf om, ik ga mijn moeder bellen en die zal contact opnemen met jouw moeder.. dan maar zo hoor :(
  vrijdag 19 december 2014 @ 13:17:40 #294
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_147739073
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:15 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Ja ok, je vraagt er zelf om, ik ga mijn moeder bellen en die zal contact opnemen met jouw moeder.. dan maar zo hoor :(
:{ ;( :'(
pi_147739115
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:15 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Nu wordt het menens
pi_147739770
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Nu wordt het menens
Ja ik ben het echt zat

STOP PESTEN

TOT HIER EN NIET VERDER
pi_147739805
RUSTIG AAN JONGENS
  vrijdag 19 december 2014 @ 13:40:02 #298
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147739956
quote:
ja.
mijn hart.
pi_147740018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:40 schreef Blackings het volgende:

[..]

ja.
mijn hart.
smooth.
pi_147740121
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:35 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Ja ik ben het echt zat