Mijn zus (ondernemer) ook maar die ging er op achteruit omdat ze blijkbaar toch niet zo rijk was als ze zelf hoopte, nu dus niet meer.quote:
Rot jij anders gewoon op dan met je kortzichtigheid. Kijk naar prez en leer er van, op dit moment doe je niet onder voor dat beeld wat jij van PVV stemmers hebt.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Blackings het volgende:
[..]
Absoluut niet nee.
Weldenkende mensen zullen nooit PVV stemmen, alleen achterlijke teringmongolen die tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.
je ruikt wel zoquote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben helemaal geen Belg... niet officieel.
bek houden stinkmetalheadquote:Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef Thezappa het volgende:
dead is waarschijnlijk weer stoned, hippie
ik ben rijkquote:Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn zus (ondernemer) ook maar die ging er op achteruit omdat ze blijkbaar toch niet zo rijk was als ze zelf hoopte, nu dus niet meer.
Uiteindelijk is het allemaal wat en met de partijen die zo variëren van elkaar en de tegemoetkomingen die ze moeten doen is het voor mij allemaal één pot nat.
[..]
Rot jij anders gewoon op dan met je kortzichtigheid. Kijk naar prez en leer er van, op dit moment doe je niet onder voor dat beeld wat jij van PVV stemmers hebt.
Dat is de geur die mensen die wel elke dag douchen hebben.quote:
Dan stem ik PvdA, misschien krijg ik dan een beetje van je vermogen.quote:
Kortzichtigheid?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn zus (ondernemer) ook maar die ging er op achteruit omdat ze blijkbaar toch niet zo rijk was als ze zelf hoopte, nu dus niet meer.
Uiteindelijk is het allemaal wat en met de partijen die zo variëren van elkaar en de tegemoetkomingen die ze moeten doen is het voor mij allemaal één pot nat.
[..]
Rot jij anders gewoon op dan met je kortzichtigheid. Kijk naar prez en leer er van, op dit moment doe je niet onder voor dat beeld wat jij van PVV stemmers hebt.
vvd bitch ik heb goudshampooquote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is de geur die mensen die wel elke dag douchen hebben.
lolquote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef Thezappa het volgende:
binnenkort in de krant , wanne b mod ecto mocro door getrapt , door uberhollander
Sorry dan.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef DjeDje het volgende:
Sommige reacties. Hou op hoor. Doe normaal. Ik reageer toch ook niet zo agressief op jullie keuzes.
ey sorry mattie was fa2 jatogquote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef Thezappa het volgende:
binnenkort in de krant , wanne b mod ecto mocro door getrapt , door uberhollander
Viel beetje tegenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
En als jullie nu niet als de wiedeweerga de violen gaan checken, kom ik ze persoonlijk in jullie bakkes planten...
hahah, gvd is toch niet normaal , uit oogpunt welk oogpunt dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
De PVV wil dat moslims niet meer op Schiphol kunnen werken.
Bang voor aanslagen ofzo.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hahah, gvd is toch niet normaal , uit oogpunt welk oogpunt dan?
is niet goed hoor..quote:
Het is gewoon een groepje fascisten.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is niet goed hoor..
ik snap wel dat ze haatbaarden willen pakken zo..
logisch gevolg
goedequote:
Enige 'goede' track van dat duoquote:
Het is nou ook niet alsof ze hun best doen om goede muziek te makenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Enige 'goede' track van dat duo
Gaat niet over dom of niet, ze zegt gewoon wat ze waarschijnlijk zou stemmen en geeft daar haar reden bij en dan beginnen sommigen furieus te reageren en haar uit te maken voor dingen terwijl ze daar helemaal niet op zit te wachten.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef Blackings het volgende:
[..]
Kortzichtigheid?
Hallo? Ben je dom? Ja.
PVV wil uit de EU, dan stort de Nederlandse economie al in.
1 voorbeeld al, wat laat zien dat de PVV net zo gevaarlijk is als een terrorist met nucleaire wapens, dit soort mensen moeten gewoon aangepakt worden.
Weet ik ook wel tochquote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is nou ook niet alsof ze hun best doen om goede muziek te maken
Hahah werken die sowieso wel dan? xD xD volgens de PVV zitten die allemaal thuis of in Moslimistan uitkering te trekken ja tog :Squote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
De PVV wil dat moslims niet meer op Schiphol kunnen werken.
Misschien waren de reactie wat te fel. Maar als je hetzelfde gaat stemmen als je ouders omdat, ja je ouders... dan is het wel beter dat je niet stemt denk ik danquote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat niet over dom of niet, ze zegt gewoon wat ze waarschijnlijk zou stemmen en geeft daar haar reden bij en dan beginnen sommigen furieus te reageren en haar uit te maken voor dingen terwijl ze daar helemaal niet op zit te wachten.
En de PVV wil zo veel.
Is toch terecht, als ik zeg dat ik de kluis van rabobank in de fik wil steken dan is dat toch ook ernstig.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat niet over dom of niet, ze zegt gewoon wat ze waarschijnlijk zou stemmen en geeft daar haar reden bij en dan beginnen sommigen furieus te reageren en haar uit te maken voor dingen terwijl ze daar helemaal niet op zit te wachten.
En de PVV wil zo veel.
zie post hieronderquote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef DjeDje het volgende:
Denk aan de kerstgedachtes.
[ afbeelding ]
Pim Foortuiyn never forget. (RIP)quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach sinds 2002 is dit land de weg helemaal kwijt..
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
DEZE VIOLEN...
Prachtige tekst ook... zeker nu.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef DjeDje het volgende:
Denk aan de kerstgedachtes.
[ afbeelding ]
zie alleen een dooie katquote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef DjeDje het volgende:
Kijk wat een mooie afbeelding. De kerstsfeer is er goed op te zien.
Het is nog ook zo. Mensen moeten gewoon niet zo zeikenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Pre-Fortuyn: volksirritatie nummer 1 - Hondenpoep.
Post-Fortuyn: volksirritaties nummer 1 - Integratie, Verzorgingsstaat, arbeidsmarkt, veiligheid, onderwijs etc.
Ga weg man... Fortuyn was een populist.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het is nog ook zo. Mensen moeten gewoon niet zo zeiken
Uit die reactie trekken dat ik die partij zou stemmen omdat mn ouders het vaak eens zijn met die partij.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Misschien waren de reactie wat te fel. Maar als je hetzelfde gaat stemmen als je ouders omdat, ja je ouders... dan is het wel beter dat je niet stemt denk ik dan
Ik vroeg je wat je zou stemmen als je stemrecht had. Maar goed, whatever.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uit die reactie trekken dat ik die partij zou stemmen omdat mn ouders het vaak eens zijn met die partij.![]()
![]()
Kom op ey.
Ach als je net 18 bent en direct mag stemmen ga je al snel mee in wat je ouders doen lijkt mij. Ik ben 26 en mij boeit het nog steeds niks waar ik op stem, alle keren dat er gestemd mocht worden heeft mijn moeder het gedaan voor mij (op een partij van haar keuze ja). De meeste jongeren hebben nog geen enkele (financiële) verantwoordelijkheid op die leeftijd dus die drijfveer om met politiek bezig te zijn hebben ze sowieso al niet. Hun levens moeten nog beginnen en ze hebben hele andere interesses. Weinig die ver vooruit in de toekomst zullen kijken. Hoort er bij naar mijn mening.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Misschien waren de reactie wat te fel. Maar als je hetzelfde gaat stemmen als je ouders omdat, ja je ouders... dan is het wel beter dat je niet stemt denk ik dan
katje grillen en oppeuzelenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahaha.
Denk maar dat die kat lekker warm bij de openhaard zit en denkt aan eten ofzo.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Uit die reactie trekken dat ik die partij zou stemmen omdat mn ouders het vaak eens zijn met die partij.![]()
![]()
Kom op ey.
lijkt me vrij logisch dat je daar op aanstuurdequote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef DjeDje het volgende:
Als ik aan nederland zou denken dan pvv, natuurlijk. Ik ben zowat opgegroeid met pvv door mijn ouders, niet altijd, maar ze waren het vaak eens met Wilders.
Dat weet je niet. Je weet niet wat er zou gebeuren als het zo ver is, zoals ik zeg. Je kan veel willen alleen of het ook gaat gebeuren is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
Is toch terecht, als ik zeg dat ik de kluis van rabobank in de fik wil steken dan is dat toch ook ernstig.
PVV hier de macht is 20x zoveel financiële schade.
PVV stemmers zijn gewoon gevaarlijk.
Ja klopt. Maar dat het komt door mijn ouders? Zij zijn beïnvloedbaar, maar daadwerkelijk om die reden. Nee. Maar goed ieder zijn eigen keuzes.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat je zou stemmen als je stemrecht had. Maar goed, whatever.
Als als als hè..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Afgezien van de weerzinwekkendheid van de daad an sich, heeft de moord op Fortuyn ook het hele politieke landschap veranderd. En niet ten goede.
Beter was het geweest als Pim inderdaad MP was geworden. Waren we na een maand weer van dat hele populisme af en hadden we een goed, stabiel Paars 3 gehad.
Je stemt op een partij omdat je het eens bent met hun standpunten, niet omdat je ervan uitgaat dat er niet vanuit hun standpunten gehandeld wordt.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Je weet niet wat er zou gebeuren als het zo ver is, zoals ik zeg. Je kan veel willen alleen of het ook gaat gebeuren is een heel ander verhaal.
Ik waardeer je excuses, dankje.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:57 schreef Blackings het volgende:
Sorry voor mijn felle reactie, DjeDje, was niet persoonlijk bedoelt.
Vind je nertsen cute?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mag je dat al zeggen, by the way? Dat je Pim Fortuyn politiek gezien een debacle vond? Of ben je dan nog steeds medeplichtig aan moord?
Hier kan dat wel, op de FP bijvoorbeeld zou ik het niet proberen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mag je dat al zeggen, by the way? Dat je Pim Fortuyn politiek gezien een debacle vond? Of ben je dan nog steeds medeplichtig aan moord?
wel als het jouw poes isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.✞
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
wel als het jouw poes isschot voor open doelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
wel als het jouw poes isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Niet met al hun standpunten, want dat bestaat gewoon niet. Nu ben ik niet op de hoogte van alles maar niet alle standpunten zullen absurd zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je stemt op een partij omdat je het eens bent met hun standpunten, niet omdat je ervan uitgaat dat er niet vanuit hun standpunten gehandeld wordt.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
schot voor open doelinkoppertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee de rest is gejat van linkse partijen en wordt gedumpt zodra de GBL de kans krijgtquote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet met al hun standpunten, want dat bestaat gewoon niet. Nu ben ik niet op de hoogte van alles maar niet alle standpunten zullen absurd zijn.
Vind jij dat nog verrassend dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lekker hypocriet van dat volk ook. Over Mohammed mag je alles roepen: "Moslims moeten wat eelt op de ziel krijgen! Vrijheid van meningsuiting!"
Zeg je dat je Fortuyn een politieke ramp vond, en je hebt acuut een horde fakkels en hooivorken dragende brigade 'ware Nederlanders' achter je aan.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
schot voor open doelBedoel je niet "Zoals een worst door een gang gooien" oid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Nee, niet meer... Nederland is een beetje van 't padje af...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vind jij dat nog verrassend dan?
Maar dat is niks nieuws, dat standpunten dumpen zodra ze op hun kont zitten.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee de rest is gejat van linkse partijen en wordt gedumpt zodra de GBL de kans krijgt
Vooral dat laatste was echtquote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, niet meer... Nederland is een beetje van 't padje af...
Verzorgingsstaat aan gort, geen haan kraait er naar...
Zwarte Piet? Zestien Malievelden vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon Quincy actie laten voeren over dat de zorgstaat verder moet worden afgebroken kan wonderen doen nu.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, niet meer... Nederland is een beetje van 't padje af...
Verzorgingsstaat aan gort, geen haan kraait er naar...
Zwarte Piet? Zestien Malievelden vol.
Nee, maar het probleem is dat er dan alleen nog fascistische standpunten overblijven.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar dat is niks nieuws, dat standpunten dumpen zodra ze op hun kont zitten.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:04 schreef DjeDje het volgende:
Waait het bij jullie ook zo hard?Ja en het is nat ook, gruwelijk nat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Waait het bij jullie ook zo hard?het trekt hier enormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.✞
Hier regent het niet. Ik haat kou en nat weer.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en het is nat ook, gruwelijk nat.
Waait het bij jullie ook zo hard?Ja, en het regent al 4 dagen aan één stuk doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IS JUIST GOED. KOUD, NAT EN DONKER.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hier regent het niet. Ik haat kou en nat weer.
Gewoon lente/zomer.
Daar niet veel last van.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, en het regent al 4 dagen aan één stuk door
Blijo?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IS JUIST GOED. KOUD, NAT EN DONKER.
VERVELENDE BLIJO.
ahaha dat is echt goudquote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef Blackings het volgende:
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
LOOOOOOOOL.
Vergeleken met dit kut weet is dat beter ja, ik haat harde wind.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hier regent het niet. Ik haat kou en nat weer.
Gewoon lente/zomer.
Komt dat veel voor in Brabant, necrofilie?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IS JUIST GOED. KOUD, NAT EN DONKER.
VERVELENDE BLIJO.
Nee, dat vinden we niet gezellig.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Komt dat veel voor in Brabant, necrofilie?
Waarom wil jij mijn buik zien?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Post daar pic van je buik dan?
fetisjquote:Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom wil jij mijn buik zien?
hommelquote:
Idd, gewoon meteen naar KPD in plaats van die laffe shit.quote:
heb ik al gedmtquote:Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Post daar pic van je buik dan?
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kom elke dag zeiknat op die colleges aanzetten, kutleven
KPD lijkt me een behoorlijk kansloos forum.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Idd, gewoon meteen naar KPD in plaats van die laffe shit.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Blackings het volgende:
deadprez wil je ook een dm van mijn buik
Nee joh ze hebben daar zo'n topic met allemaal rare fetish plaatjes en zo dat is wel leuk wanneer je niet zit te eten.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
KPD lijkt me een behoorlijk kansloos forum.
Ik wil echt niet weten wat voor fetisjen FOK!kers hebbenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee joh ze hebben daar zo'n topic met allemaal rare fetish plaatjes en zo dat is wel leuk wanneer je niet zit te eten.
Catkiller likes this.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef DjeDje het volgende:
*maakt blote foto's voor sexy & gewaagd*
Geen gebleekt sterretje hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
blackings gebruikt glorix
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog 3 uur college, ja
Gaat niet over FOK!kers gewoon random internetshit.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat voor fetisjen FOK!kers hebben
Dan kijk ik wel gewoon op 4chan ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 23:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gaat niet over FOK!kers gewoon random internetshit.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
belastingrecht voelt als meer aan trouwens
Ik ben niet cool genoeg voor die site. Of te oud, ik snap er geen reet van.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel gewoon op 4chan ofzo
Dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben niet cool genoeg voor die site. Of te oud, ik snap er geen reet van.
deze foto mag doorgestuurd worden naar de overleden president.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
blackings gebruikt glorix
ik vind die wc-bril wel ambetantquote:Op donderdag 18 december 2014 23:15 schreef Blackings het volgende:
[..]
deze foto mag doorgestuurd worden naar de overleden president.
Gelukkig heb ik dat niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
belastingrecht voelt als meer aan trouwens
Hoiquote:
ey bbyquote:
4chan komt op mij over als een hele grote SC met allemaal zure gebruikers die leven op het neerhalen van anderen. Een beetje FOK! maar dan extremer dus.quote:
He sexyquote:
vertel mij wat... het is elk jaar weer met een 5,5 hakken over de sloot enzoquote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Enorm saai, heb mezelf er echt doorheen moeten slepen
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag je God wel even op je blote knieën voor bedanken
Doe jij fiscaal dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel mij wat... het is elk jaar weer met een 5,5 hakken over de sloot enzo
Bitch please. Je weet pas dat je mij ontmoet hebt wanneer je naakt ontwaakt met je verkrachtingsfluit in je andere fluit.quote:
Oquote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oooooh zo bedoelde ik het nieteens. Jij doordenker die mij laat doordenken.
Oh zo. Ik kreeg bij rechten ook bedrijfseconomie, niet van genoten.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, bedrijfseconomie.. daar hebben ze het ook ingepropt
Dan geloof ik nog steeds in aliens. Want het is een alien dat God heet.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
Misschien is God wel een alien. Of een heel buitenaards ras.
Vertel mij wat... Meest saaie studie ooitquote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh zo. Ik kreeg bij rechten ook bedrijfseconomie, niet van genoten.
South parkquote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
Misschien is de aarde gewoon een reality show waarin wezens van meerdere planeten bij elkaar gegooid zijn ter vermaak van de rest van het universum.
Wel een hele hoop drama, dan kan je beter Jersey Shore hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
Misschien is de aarde gewoon een reality show waarin wezens van meerdere planeten bij elkaar gegooid zijn ter vermaak van de rest van het universum.
quote:
Waarom doe je het?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vertel mij wat... Meest saaie studie ooit
.... Zoek hulpquote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bitch please. Je weet pas dat je mij ontmoet hebt wanneer je naakt ontwaakt met je verkrachtingsfluit in je andere fluit.
Dat is weleens in animatieseries te zien.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
Wow, dat jij dat ooit tegen een ander zou zeggen.quote:
Daar geloof ik niet in.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
Misschien is de "missing link" gewoon het gedeelte waar de Annunaki ons DNA aangepast hebben.
je weet maar nooitquote:Op donderdag 18 december 2014 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in.
sterktequote:Op donderdag 18 december 2014 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet wat ik wel wil en ik dit goed kan
Dankje. Nog maar jaartje uitzingen. Dan kan ik weer interessetestjes op het internet gaan doen om vervolgens weer de verkeerde keuze te makenquote:
:squote:Op donderdag 18 december 2014 23:26 schreef Thezappa het volgende:
gvd was ff poepe nieuw drankje pakke en al deze tumors zijn ineens hier
wat zeg jijquote:Op donderdag 18 december 2014 23:26 schreef Thezappa het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
Misschien is de "missing link" gewoon het gedeelte waar de Annunaki ons DNA aangepast hebben.
Niburuquote:
Je kunt misschien een beetje een andere richting opgaan met je master?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dankje. Nog maar jaartje uitzingen. Dan kan ik weer interessetestjes op het internet gaan doen om vervolgens weer de verkeerde keuze te maken
analridderzweden,smullerlullen,zweden.nl.de.ssquote:
Begrijpelijk.quote:
heb je nog beetje mannen black v zappaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan alleen doen alsof.
Ja. Had er toendertijds een topic over geopend met die pedo die kinderen zou willen eten.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Maar srs, je moet eens wat van dat soort theorieën opzoeken. Ik denk dat je het best vermakelijk vindt om te lezen.
Ik eten en kom terug ineens GhpH hier en mijn eetlust weg.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:26 schreef Thezappa het volgende:
Toentertijd. Maar wat?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja. Had er toendertijds een topic over geopend met die pedo die kinderen zou willen eten.
Dat was nogal... raar
snap ik welquote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik eten en kom terug ineens GhpH hier en mijn eetlust weg.
ik weet niet wat hier staatquote:Op donderdag 18 december 2014 23:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb je nog beetje mannen black v zappa
hij verlangt naar donkere mannen, denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik weet niet wat hier staat
Ja, misschien weet niet eigenlijk... Ik heb sowieso het idee dat een leuke studie een illusie isquote:Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je kunt misschien een beetje een andere richting opgaan met je master?
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, misschien weet niet eigenlijk... Ik heb sowieso het idee dat een leuk leven een illusie is
Niet zo depri doen anders denkt prez straks nog dat je emo bent en bespringt hij je.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
link? of krijg ik dan weer hetzelfde als vanmiddag?
dp weet al dat ik emo ben, ik ben wel veiligquote:Op donderdag 18 december 2014 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo depri doen anders denkt prez straks nog dat je emo bent en bespringt hij je.
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUSquote:Op donderdag 18 december 2014 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tldr OP, waar kan ik stemmen
Wat was je aan het eten?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik eten en kom terug ineens GhpH hier en mijn eetlust weg.
oei, zo'n best leuk maar iets te enthousiast meisjequote:
Geluid uitzetten.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oei, zo'n best leuk maar iets te enthousiast meisjemaar zal me er eens doorheen slaan
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat was je aan het eten?
Nazi Göring?
Die optie moeten ze in het echt uitvinden.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die optie moeten ze in het echt uitvinden.
Harryquote:Op donderdag 18 december 2014 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan weet ik toch niet wat ze doet joh handige harry
omg zo lekkerquote:
hoezo?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
Samsom is echt een mongool geworden.
Zijn idealistische kant lijkt helemaal kapotgemaakt te zijn.quote:
Niets. Helemaal niets. Nooit op reageren.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet nooit zo goed wat ik met dit soort reacties moet
Truste prinses.quote:
Heeft gewoon het licht gezien.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn idealistische kant lijkt helemaal kapotgemaakt te zijn.
op den duur gebeurt dat met iedereenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn idealistische kant lijkt helemaal kapotgemaakt te zijn.
Van idealist naar realist.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
op den duur gebeurt dat met iedereen
Noem 1 PvdA'er die dat niet isquote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
Samsom is echt een mongool geworden.
quote:Dienstweigeraar
Van Ojik weigerde zijn militaire dienstplicht te vervullen en deed in plaats daarvan in 1980-1981 vervangende dienstplicht bij de ontwikkelingsorganisatie NIO in Amsterdam.
Dienstplicht.quote:
Jammer maar helaas zal dat denk ik de realiteit wordenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:43 schreef hoink581 het volgende:
Als de VVD in het volgende kabinet terugkomen ga ik huilen, 3 keer op rij drie keer kut.
Het kabinet is nog niet gevallen hè. Ze hebben voorlopig nog gewoon tot 2017.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jammer maar helaas zal dat denk ik de realiteit worden
Zeker nu PvdA eruit vliegt zijn ze de grootste partij. Enige kanshebbers zijn nog CDA en D66. En laatstgenoemde is al goede vrienden met de VVD (ALDE op Europees vlak). Dus dat is mijn prognose.
Dat weet ik maar zoveel spannends zal er denk ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het kabinet is nog niet gevallen hè. Ze hebben voorlopig nog gewoon tot 2017.
Gewoon SGP stemmen. Dan komt alles goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou bijna op CDA hopen zolang de VVD niet meedoet.
Gewoon bestuurders.
Nu weet ik waar ik niet op moet stemmen, bedanktquote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gewoon SGP stemmen. Dan komt alles goed.
Present.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:34 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dat komt omdat er niemand is om te haten, en ik ben moe
Net als seks is het niet zo leuk als iemand er mee instemt.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gewoon SGP stemmen. Dan komt alles goed.
Hitler, theodor herzl, braddie, guus_geluk7, mapima, geert wilders, alexander pechtold, simon cowellquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:34 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dat komt omdat er niemand is om te haten, en ik ben moe
Tijd om te slapen vriend.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
sssssssssssssssssdkeoa[ooooooooooooooooooooo[ HHIAAMAAAAAAAA SOOOEOKKOEEEEEEEEE BIMBAMAMAMMMMMM
420 blazeit?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
sssssssssssssssssdkeoa[ooooooooooooooooooooo[ HHIAAMAAAAAAAA SOOOEOKKOEEEEEEEEE BIMBAMAMAMMMMMM
Nee 450, echt fantastisch.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
Hee maar ff serieus heb ik al iets gewonnen
kijk in ander topic.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
Jij? Wie ben je überhaupt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
kijk in ander topic.
Als je dat toch doet kijk of ik genomineerd ben
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou je oprecht uit de grond van mijn hart, niet missen.
HOU GODVERDOMME VAN MIJquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt euthanasie toegewezen gekregen?
Ja ok, je vraagt er zelf om, ik ga mijn moeder bellen en die zal contact opnemen met jouw moeder.. dan maar zo hoorquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ok, je vraagt er zelf om, ik ga mijn moeder bellen en die zal contact opnemen met jouw moeder.. dan maar zo hoor
Nu wordt het menensquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ok, je vraagt er zelf om, ik ga mijn moeder bellen en die zal contact opnemen met jouw moeder.. dan maar zo hoor
ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja ik ben het echt zat
STOP PESTEN
TOT HIER EN NIET VERDER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |