nicequote:
Dat zou een reden moeten zijn om tot opperkoning te worden gekroondquote:Op donderdag 18 december 2014 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij zei friet i.p.v patat
quote:
Hehehquote:
Niet als je op het randje weet te blijven.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
HehehVolgens mij is VBL sowieso het forum waar de meeste bans uitgedeeld worden.
Lekker voor die Rotterdammers.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
Niet als je op het randje weet te blijven.
Maar Guus moest niet stoer komen doen in het Feyenoordtopic.
kutfeyenoorders ookquote:Op donderdag 18 december 2014 21:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
Niet als je op het randje weet te blijven.
Maar Guus moest niet stoer komen doen in het Feyenoordtopic.
Guus heeft de ban hoor >_>quote:Op donderdag 18 december 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker voor die Rotterdammers.
Oh ja.quote:
Dat ziet er bietje gay uit, niet geklikt.quote:
klopt, ik zag hem ook als suggestie staan.. maar best aardigquote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat ziet er bietje gay uit, niet geklikt.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik koppel huilende vrouwen aan seks, ben nu erg opgewonden door dat plaatje.
Dus jij hebt een vriendin hč.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik koppel huilende vrouwen aan seks, ben nu erg opgewonden door dat plaatje.
Wat is jouw smaak?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Post eens een goed nummer
smoothquote:Op donderdag 18 december 2014 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iets dat begint met 06
T.I.'s king album?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iets dat begint met 06
Zijn we al zo close dat ik je zo mag noemen?quote:
Goeie goeie.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iets dat begint met 06
Niet zo zuur doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah... de plaatselijke klapfetisjisten hebben hun klappertjes weer gevonden...
Klotevuurwerk
Beetje irritant is het wel.quote:
Ik heb het gisteren gelezen, het spijt me. Onze relatie is afgelopen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn we al zo close dat ik je zo mag noemen?
Haha duizendklapper om je hek heen bam bam bam.quote:
Ahhaha ik had random nummer getyptquote:Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Adviesbureaus - organisatieadvies en management
Ik heb geen advies nodig
Maar ze accepteert dat ze niet de enige is, ik heb het zo vaak over dat ik bij mijn andere vriendin ben geweest en ze lacht het altijd weg, ik neem aan dat ze dat ook doet wanneer ik echt een andere vriendin heb! Jij hebt ook 5 vriendjes zei je nog.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gelezen, het spijt me. Onze relatie is afgelopen.
Oke, touché.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ze accepteert dat ze niet de enige is, ik heb het zo vaak over dat ik bij mijn andere vriendin ben geweest en ze lacht het altijd weg, ik neem aan dat ze dat ook doet wanneer ik echt een andere vriendin heb! Jij hebt ook 5 vriendjes zei je nog.
Vlegels... ik krijg jullie nog wel!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha duizendklapper om je hek heen bam bam bam.
Heb ik met wat vriendjes vroeger eens gedaan bij een vent die liep te zeuren over vuurwerk, allemaal geld bij elkaar leggen en een rolletje voor zijn huis afsteken.
Geen toevalquote:Op donderdag 18 december 2014 21:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ahhaha ik had random nummer getypt
En ik was nog wel zo oprechtquote:Op donderdag 18 december 2014 21:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ahhaha ik had random nummer getypt
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo oprecht
Nice, binnenkort mdmawater uit de kraan drinken.quote:Xtc die door menselijk gebruik in het riool terechtkomt wordt maar moeizaam gezuiverd en afgebroken. Het Brabantse waterschap Aa en Maas heeft dat ontdekt tijdens metingen bij drie rioolwaterzuiveringen.
Er werd gecontroleerd op verschillende drugs. Ongeveer negentig procent werd in de rioolzuivering afgebroken, maar van xtc komt circa de helft in het oppervlaktewater terecht.
Dijkgraaf Lambert Verheijen maakt zich zorgen over de uitkomsten. "Een deel van de drugsgerelateerde stoffen komt in het oppervlaktewater terecht en het is onbekend wat daar de effecten van zijn", laat hij donderdag weten.
Reden voor het onderzoek door het waterschap waren vermoedens over lozingen van drugsafval in het riool. Aanwijzingen daarvoor zijn overigens niet gevonden.
Helft xtc doorstaat rioolwaterzuivering
17quote:Op donderdag 18 december 2014 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou post dan maar een lekker nummer
goed nieuws..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nice, binnenkort mdmawater uit de kraan drinken.
Beter vragen of ze een lekker nummertje met je gaat maken faggot.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou post dan maar een lekker nummer
wat zeg jij ...wuuuutttttquote:Op donderdag 18 december 2014 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter vragen of ze een lekker nummertje met je gaat maken faggot.
hiphop en trancequote:Op donderdag 18 december 2014 22:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik vroeg zijn muzieksmaak. Hij begon bijdehand te doen.
Oh, plsquote:Op donderdag 18 december 2014 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter vragen of ze een lekker nummertje met je gaat maken faggot.
Heb jij Brabant gesticht?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg, jij doet het erom he?
transgendertjequote:Op donderdag 18 december 2014 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trouwens, is Catkiller een man of een vrouw?
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trouwens, is Catkiller een man of een vrouw?
trancequote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
interesseert me geen reet wat je er van vind
pics van je kutjjquote:
leuk manquote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Glowstick in je kont en hard gaan op die softe beats, trance 4 life.
Simpele ziel.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Glowstick in je kont en hard gaan op die softe beats, trance 4 life.
Nee, Belgische trance is goedquote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trance... Hollandse meuk. Dat moeten we hier niet willen.
jaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent wel net zo wispelturig ja
zit er ook nog een gedachte achter die zooi? ..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanaf 3,20... voor een echte creepy experience
wazige shitquote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:
De depressieveling in mij zegt: ja. En een hele enge.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit er ook nog een gedachte achter die zooi? ..
klinkt als mezelf als ik klaarkomquote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dan zou ik even naar de huisarts gaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Blackings het volgende:
[..]
klinkt als mezelf als ik klaarkom
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Blackings het volgende:
[..]
klinkt als mezelf als ik klaarkom
het is wel apart, jaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De depressieveling in mij zegt: ja. En een hele enge.
Qua depressies zit je hier wel goed dunkt me..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
De-pres-sie... ként u die uitdrukking, luisteraars???
Eigenlijk best wel.quote:
Emo's willen volgens mij over het algemeen vooral heel graag aandacht. De chicks zijn er niet minder lekker door tho.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Emo's zien depressies iets te vaak als iets heel romantisch en diep...
Goede spacemuziek man.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Emo 1: "Het is alsof ik krrrrrrrruip in mijn huid... de PIJN wil er uit!"
Emo 2: "Het leven is als een nacht vol walging..."
Moeder van beide: "Komen jullie eten?"
hehequote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Emo 1: "Het is alsof ik krrrrrrrruip in mijn huid... de PIJN wil er uit!"
Emo 2: "Het leven is als een nacht vol walging..."
Moeder van beide: "Komen jullie eten?"
meh, dat is ook goede muziek, maar meer iets om gewoon rustig met een jonko en biertje te luisterenquote:
....quote:Op donderdag 18 december 2014 15:18 schreef iemand het volgende:
Zou best wel prachtig zijn als er volgende week een aanslag plaatsvindt op Schiphol.Dan zouden de ogen uit Ton Elias zijn vette rotkop rollen.
ja ..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, dat is ook goede muziek, maar meer iets om gewoon rustig met een jonko en biertje te luisteren
Nou, daarom dus... daar word je toch acuut depressief van?quote:
ok nu ga je teverquote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
... na het eten...
Emo 1: "De appelmoes was op..."
Emo 2: "... and so it goes on"
Ik ben zelf tegenwoordig vooral te lui om op zoek te gaan naar nieuwe shit, klik meestal gewoon een playlist aan in iTunes.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja ..
ik luister eigenlijk veelal nog metal of hippiehop
maar kan niet zoveel meer vinden wat ik origineel vind
Ja, goed punt.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, daarom dus... daar word je toch acuut depressief van?
o ik zoek echt nog steeds, vind mooi...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben zelf tegenwoordig vooral te lui om op zoek te gaan naar nieuwe shit, klik meestal gewoon een playlist aan in iTunes.
Infaam en abject!quote:
Nou, dat zijn dus momenten waarop ik met zes kuup drion in een vol bad wil gaan liggen met een werkende fohn in de hand.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
Dan ben je toch ziek in je hoofd hč, als je hoopt op een aanslag zodat je tegen "de wegkijkers" kunt zeggen 'kijk, dit is jullie schuld [ afbeelding ]'
in hoeverre zou het serieus zijn dan? beetje aandacht schooien denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
Dan ben je toch ziek in je hoofd hč, als je hoopt op een aanslag zodat je tegen "de wegkijkers" kunt zeggen 'kijk, dit is jullie schuld [ afbeelding ]'
Vader_Aardbei is een mongool.quote:
Ik ken hem verder natuurlijk niet, maar hij post in ieder topic dat ook maar enigszins over de islam gaat dit soort dingen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in hoeverre zou het serieus zijn dan? beetje aandacht schooien denk ik
Iemand in het topic merkt het ook al op, maar ik herinner me hem ook als iemand die fel tegen de PVV en haar gedachtegoed was. Waar zou het misgegaan zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Blackings het volgende:
[..]
Vader_Aardbei is een mongool.
Pfffffff ja hoor! Mij een beetje ETTER noemen...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben hier voor de gezelligheid en om vrienden te maken anders.
Misschien is hij een juwelier.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iemand in het topic merkt het ook al op, maar ik herinner me hem ook als iemand die fel tegen de PVV en haar gedachtegoed was. Waar zou het misgegaan zijn.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien is hij een juwelier.
.....
tsja, harde, gare uitspraken over de islam... Ik heb eigenlijk alles wel voorbij zien komen. Schrik er iig niet meer van op.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ken hem verder natuurlijk niet, maar hij post in ieder topic dat ook maar enigszins over de islam gaat dit soort dingen.
Ik ken hem niet hoor chef, maar iemand met die username, kom opquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iemand in het topic merkt het ook al op, maar ik herinner me hem ook als iemand die fel tegen de PVV en haar gedachtegoed was. Waar zou het misgegaan zijn.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Catkiller het volgende:
Het wordt wel steeds erger, niet alleen op een anoniem forum als FOK!.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tsja, harde, gare uitspraken over de islam... Ik heb eigenlijk alles wel voorbij zien komen. Schrik er iig niet meer van op.
Jij wel?
Kan je hart het wel aan dan om de treurnis buiten het beloofde land Brabant te moeten aanschouwen?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pfffffff ja hoor! Mij een beetje ETTER noemen...
Ik krijg jou nog wel, ventje... ik krijg jou nog!
Vrienden makenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Catkiller het volgende:
Goed punt... woon je boven de rivieren?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je hart het wel aan dan om de treurnis buiten het beloofde land Brabant te moeten aanschouwen?
Eigenlijk ben ik hier alleen nog maar om een geschikte vrouw te vinden xD xDquote:
lang niet zo goed als de andere.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds erger, niet alleen op een anoniem forum als FOK!.
Gelukkig wel, jij durft de Martinus Nijhoffbrug vast niet over en vanaf de andere kant ben ik nog net niet te raken dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goed punt... woon je boven de rivieren?
Hmm hmm m hmmmmhmm leeftijd?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik hier alleen nog maar om een geschikte vrouw te vinden xD xD
21quote:
Die bij giel 3fm vind ik beter.quote:
Daar kom je goed weg, deugniet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig wel, jij durft de Martinus Nijhoffbrug vast niet over en vanaf de andere kant ben ik nog net niet te raken dus.
Kabinetscrisis ook nog, voor je het weet zijn er vervroegde verkiezingen en wordt de PVV de grootste partij ofzo.quote:
o ik dacht dat dit die was.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die bij giel 3fm vind ik beter.
Ondanks dat Giel een kneus is
quote:
Wil je mijn stem kopen, anders PVV ik hem als ultieme trollactie tegen je.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kabinetscrisis ook nog, voor je het weet zijn er vervroegde verkiezingen en wordt de PVV de grootste partij ofzo.
hopen dat die de bak in gaat hehequote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kabinetscrisis ook nog, voor je het weet zijn er vervroegde verkiezingen en wordt de PVV de grootste partij ofzo.
Mag jij beslissen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wacht, van de vrouw of is dat jouw leeftijd?
Je doet maar.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je mijn stem kopen, anders PVV ik hem als ultieme trollactie tegen je.
Ik geloof niet dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zal sowieso wel niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hopen dat die de bak in gaat hehe
Is goed maar niet klagen dan, nu heb jij er ook een aandeel in, racistje.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV de grootste... dan worden we dus helemaal Belgiė... als in: overheidsloos.
Nederland niet kennenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat gaat gebeuren.
Omdat Nederland een dergelijke verlaging van algehele swag zich niet kan permitteren.quote:
nee joh,quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zal sowieso wel niet gebeuren.
sgpquote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Allemaal gewoon groenlinks blijven stemmen ofzo
PvdD all the way jwt.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Allemaal gewoon groenlinks blijven stemmen ofzo
racismequote:
Ik had het over mijzelf maar ik ben 26, ik loog. Maar de beste relaties zijn gebouwd op leugens zeggen ze altijd dus!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
IK PROBEER HIER EEN RELATIE OP TE BOUWEN JA.
Dan werk je niet echt mee ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
IK PROBEER HIER EEN RELATIE OP TE BOUWEN JA.
hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sgp? Als katholiek? Ik stem nog liever niet dan.
weg danquote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef Blackings het volgende:
GroenLinks
D66
SP
VVD
PVV
Nederland.
Bewust in kanker leven
ga weg dan hoerenjongquote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef Blackings het volgende:
GroenLinks
D66
SP
VVD
PVV
Nederland.
Bewust in kanker leven
Oh fuck nu heb ik toegegeven veel te oud te zijn om haar te kunnen raken. In het echt kan ik wel voor wat jonger door.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
Wat zou jij stemmen als je al 18 was, Djedje?
Wat stem jij dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef Blackings het volgende:
GroenLinks
D66
SP
VVD
PVV
Nederland.
Bewust in kanker leven
Ligt eraan wat voor mij het beste zou zijn qua standpunten edg.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
Wat zou jij stemmen als je al 18 was, Djedje?
Als ik weg kan ben ik gelijk weg.quote:
bazentrack, real life shitquote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die track luister je niet voor de lol
nee, niets anquote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
egoļstquote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor mij het beste zou zijn qua standpunten edg.
Daarvoor waren ze meer Britpop...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
Ik wist niet dat Blur meer uitgebracht had dan song 2
Meen je?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor mij het beste zou zijn qua standpunten edg.
ga je zeker in thailand wonen , beetje zeevissenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
Als ik weg kan ben ik gelijk weg.
Waar zou je heen willen dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
Als ik weg kan ben ik gelijk weg.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh fuck nu heb ik toegegeven veel te oud te zijn om haar te kunnen raken. In het echt kan ik wel voor wat jonger door.
Ik voel me ook gelijk depressief.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hel.quote:
beetje moeders verkracgtequote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik voel me ook gelijk depressief.
Ik heb nog prozac over.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik voel me ook gelijk depressief.
quote:
stel je voor manquote:
Mentaal ben ik 18.quote:
Is te merken.quote:
Nee, dat is niet het probleem.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klink ik nu opeens volwassen ofzo. Moet ik komen met een "stemmen" reactie?
Nee, je trapt een open deur in.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Klink ik nu opeens volwassen ofzo. Moet ik komen met een "stemmen" reactie?
Wacht ik neem mijn post die ik ging typen terug.quote:
heb je dit net echt neer getyped..?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
been there done that ofzo?
Nogal slecht om puur te stemmen op een partij waarvan de standpunten op dat moment voor jou gunstig zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, je trapt een open deur in.
Ik ben niet zo van het volgen van politieke meningsuitingen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het probleem.
Ik neem aan dat je op een partij stemt waar je door de jaren heen de meeste raakvlakken mee hebt gehad?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nogal slecht om puur te stemmen op een partij waarvan de standpunten op dat moment voor jou gunstig zijn.
jij stemt groenlinks omdat je denkt groen==jonko.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nogal slecht om puur te stemmen op een partij waarvan de standpunten op dat moment voor jou gunstig zijn.
Jij zei net nog in het "mensen die meer geven om dieren blabla"-topic dat je enkel om jezelf gaf, wat is deze?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, wiens ideologie het beste bij je past. Maar bij een verkiezing even kijken wat jou het beste uitkomt vind ik slecht.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op een partij stemt waar je door de jaren heen de meeste raakvlakken mee hebt gehad?
Ja en nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:38 schreef Thezappa het volgende:
heeft het wel zin uberhaupt om te stemmen?
natuurlijk niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:38 schreef Thezappa het volgende:
heeft het wel zin uberhaupt om te stemmen?
Ik zeg wel meer.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij zei net nog in het "mensen die meer geven om dieren blabla"-topic dat je enkel om jezelf gaf, wat is deze?
Hoezo slecht?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sorry, ik was onder de indruk dat je enkel en alleen de waarheid verkondigt, beetje jammer dit.quote:
Mijn god.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoezo slecht?
Als ik aan nederland zou denken dan pvv, natuurlijk. Ik ben zowat opgegroeid met pvv door mijn ouders, niet altijd, maar ze waren het vaak eens met Wilders.
"Op wie ga je stemmen?"quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, wiens ideologie het beste bij je past. Maar bij een verkiezing even kijken wat jou het beste uitkomt vind ik slecht.
Droomvrouw.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoezo slecht?
Als ik aan nederland zou denken dan pvv, natuurlijk. Ik ben zowat opgegroeid met pvv door mijn ouders, niet altijd, maar ze waren het vaak eens met Wilders.
Als je PVV stemt kun je beter opkankeren.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hoezo slecht?
Alleen Drion. Graag of niet prezzie.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
Hey Etto, heb je nog wat prozac voor me?
ik vind altijd best lastig,quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en nee.
Als je niet stemt doe je sowieso niet mee, als je wel stemt maakt het waarschijnlijk nog geen reet uit.
Beetje kortzichtig (en hypocriet) bezig zo denk ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je PVV stemt kun je beter opkankeren.
*werp*quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
Hey Etto, heb je nog wat prozac voor me?
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef DjeDje het volgende:
Zie je. Daarom doe ik niet mee aan politiekediscussies. Het gaat meer om de meningen van een ander.
Ik kan nieteens stemmen. En waarschijnlijk zal ik voorlopig ook niet gaan stemmen. :/quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een mening. Alleen sommigen kunnen niet met je mening om gaan en daarom kan je deze beter voor je houden, blijkt.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef DjeDje het volgende:
Zie je. Daarom doe ik niet mee aan politiekediscussies. Het gaat meer om de meningen van een ander.
Nee, ik snap sowieso niet dat PVV zei. Je post gedrag komt daar helemaal niet mee overeenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef DjeDje het volgende:
beterquote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik kan nieteens stemmen. En waarschijnlijk zal ik voorlopig ook niet gaan stemmen. :/
Als je PVV wilt stemmen moet je dat gewoon doen hoor, ik snap het alleen niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een mening. Alleen sommigen kunnen niet met je mening om gaan en daarom kan je deze beter voor je houden, blijkt.
Ik ook, volgens mij heb ik nog nooit mijn stem uitgebracht voor de Nederlandse verkiezingen.quote:
Als iedere PVV stemmer dat nou deed waren we er uit.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik kan nieteens stemmen. En waarschijnlijk zal ik voorlopig ook niet gaan stemmen. :/
Zie het een beetje als een "ik vindt dat mooi en als jij dat niet mooi vindt haat ik je" gesprek.quote:
Generaliseer je nu? Oh nee toch.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik snap sowieso niet dat PVV zei. Je post gedrag komt daar helemaal niet mee overeen
ik stem altijd standaard vvdquote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook, volgens mij heb ik nog nooit mijn stem uitgebracht voor de Nederlandse verkiezingen.
quote:
Nette reactiequote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je PVV wilt stemmen moet je dat gewoon doen hoor, ik snap het alleen niet.
ok..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zie het een beetje als een "ik vindt dat mooi en als jij dat niet mooi vindt haat ik je" gesprek.
VVD... als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel de VVD...quote:
Absoluut niet nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je PVV wilt stemmen moet je dat gewoon doen hoor
Oh ik dacht dat je een grap maakte.quote:
jij bent een belg, wat weet jij nouquote:Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VVD... als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel de VVD...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |