Ja het probleem is dus dat ik weet dat die twee stappen niet helpen... Anders had ik dit topic niet eens gemaakt.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:00 schreef hottentot het volgende:
Stap 1 Langs de directie. En als die niets ondernemen dan stap 2 de onderwijsinspectie.
Of je gewoon als pispaaltje gedragen en die laatste paar maanden uitzitten.
Dan verzinnen ze wel watquote:Op donderdag 18 december 2014 21:04 schreef Buitendam het volgende:
Kinderen van school sturen die niets doen? Ik wens die directeur er alle succes mee. Wordt een hele kluif
Een kind van school sturen is ongeveer hetzelfde als een werknemer met vast contract ontslaan. Je moet een flink dossier maken en aan kunnen tonen dat je verschillende aanpakken hebt geprobeerd om de problemen op te lossen. Daarnaast ben je als school verplicht om een nieuwe school voor een leerling te vinden. De man bluft er op los.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:06 schreef mapima het volgende:
[..]
Dan verzinnen ze wel watBewijzen dat een docent met de dood is bedreigd is lastig
Denk het ook inderdaad. Mijn broertje zit er nu nog twee jaar, hij heeft een diploma gehaald in juni, ik was op de examenuitreiking, en was gewoon verbaasd hoe die directeur praat. Honderden mensen weten nu precies wie hoe vaak en waarom geschorst is.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een kind van school sturen is ongeveer hetzelfde als een werknemer met vast contract ontslaan. Je moet een flink dossier maken en aan kunnen tonen dat je verschillende aanpakken hebt geprobeerd om de problemen op te lossen. Daarnaast ben je als school verplicht om een nieuwe school voor een leerling te vinden. De man bluft er op los.
Poe, poe dat is nogal een beschuldiging, zou een verhaal van Stephen King kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:09 schreef mapima het volgende:
Oja ik weet ook dat ze in principe eigenlijk niemand van school sturen (behalve als ze op videobeelden zien dat je jassen steelt, in een maand tijd twee leerlingen weg) maar dat ze wel ouders verzoeken om hun kind te laten testen op autisme en hem dan op speciaal onderwijs te zetten want dat is zo goed voor hen en dan specifiek autisme omdat dat het enige speciaal onderwijs is
Meerdere leerlingen die dus door hun ouders getest zijn bij een centrum autisme waar je altijd die diagnose krijgt en die dus maar "omdat het zo goed voor ze is" naar een VsO gingen.
Waarom deze route? Omdat de school ze anders niet kwijt raakt.
Die school heeft in 2011 medegedeeld aan de leerlingen dat je geen telefoons meer mee naar school mag nemen omdat er teveel incidenten mee warenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Poe, poe dat is nogal een beschuldiging, zou een verhaal van Stephen King kunnen zijn.
Regel je bewijzen, neem gesprekken met betrokkenen op en verkoop het voor een paar duizend aan de krant.
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Capstie het volgende:
Je gebruikt het woord ''bejegenen'' verkeerd.
Bij andere mensen zou ik ja zeggen maar bij TS kan het heel goed zijn dat de wens is dat er geen bejegening meer dient plaats te vinden.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Capstie het volgende:
Dit, beetje raar.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Bijzondere ouders heb je.... naar de politie gaan voor kind1 en kind2 intussen op diezelfde school laten zetten, terwijl het blijkbaar duidelijk is dat de situatie niet ging veranderen.
Ik gooi even wat korrels zout over je verhaal.
Maar TS heeft wel een 7 voor een rechtententamen!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Capstie het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarschijnlijk is er weinig aan te doen. Ook de school zal weinig doen. Waarom? Geen idee, lijkt nou eenmaal zo te zijn. Totdat de media oid erbij wordt gehaald en dan hebben ze allemaal nooit geweten dat het zó erg was.
Wat je wel kan doen is die vent gewoon een tik op z'n neus geven. Niet Sjakie, maar jij. Of Sjakie als 'ie geslaagd is. Aanpakken dat tuig
morgen ga ik een 9,9 halenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar TS heeft wel een 7 voor een rechtententamen!
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bij andere mensen zou ik ja zeggen maar bij TS kan het heel goed zijn dat de wens is dat er geen bejegening meer dient plaats te vinden.
Oh shit, dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar TS heeft wel een 7 voor een rechtententamen!
Precies. En als klap op de vuurpijl, een maand later zijn kop inslaan met een stuk ijzer.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:06 schreef Jiang153 het volgende:
Dit vraagt dus om de auto van Laurens-Jan even te bekrassen + baksteen door de voorruit
Lekker op kosten jagen
Wel verkleden (+ masker) en zwarte unisex schoenen aan doen, want dan kan die het niet bewijzen dat jij het was
Wat maken die schoenen uit?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:06 schreef Jiang153 het volgende:
Dit vraagt dus om de auto van Laurens-Jan even te bekrassen + baksteen door de voorruit
Lekker op kosten jagen
Wel verkleden (+ masker) en zwarte unisex schoenen aan doen, want dan kan die het niet bewijzen dat jij het was
Genoeg mensen die zo dom zijn om met hun dagelijkse schoenen criminele activiteiten te doen om vervolgens gepakt te worden door middel van camerabeelden omdat ze die schoenen weer aan hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat maken die schoenen uit?
Als je voetsporen achterlaat moeten die dingen toch de plomp in.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zo dom zijn om met hun dagelijkse schoenen criminele activiteiten te doen om vervolgens gepakt te worden door middel van camerabeelden omdat ze die schoenen weer aan hebben.
Voor extra bescherming dus zowel unisex schoenen dragen en verbranden na de handeling
Dus het enige probleem is dat Laurens-Jan een irritante vent is, en een beetje grof in de mond is?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:57 schreef mapima het volgende:
Wat kan Sjaakie doen? Hij zit nu in zijn examenjaar, maar hij kan toch niet tot de examens bejegend worden door deze enge vent? Wat die gozer doet mag toch sowieso niet?
Dan gaan ze DNA-onderzoek op de schoen doen etc...tegenwoordig hebben ze zoveel manieren om uit te zoeken wie de dader isquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen zijn veel schoenen zo veelvuldig verkocht dat dit op zichzelf niet voldoende is.
Maar verbranden? wat omslachtig en aandachttrekkend. Gooi ze in een kledingbak, zijn ze of spoorloos, of een Roemeen grijpt ze eruit en mag misschien later betalen voor jouw grapjes
Laat ik het zo zeggen: ja, alleen de vestigingsplaats klopt niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:53 schreef Telates het volgende:
Dit kun je allemaal doen, ook als de directie je niet serieus neemt:
http://www.rijksoverheid.(...)gezet-onderwijs.html
En verder als dat allemaal niet helpt de (kinder)Ombudsman inschakelen.
Oh en, kakschool bij Den Haag in de buurt: RLW?
Plus dat dit verhaaltje is verzonnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Capstie het volgende:
Ik zie geen zelfreflectie. Dus of je bent een troll of je bent beperkt. Kies maar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:04 schreef mapima het volgende:
Ik vind het zeer respectloos dat diverse users posten dat dit verhaal verzonnen is. Het gaat hier wel degelijk om iets dat echt gebeurd is. Ik denk dat leerlingen van de school die de reacties lezen en issues hebben met deze man dit ook niet leuk vinden.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:04 schreef mapima het volgende:
Ik vind het zeer respectloos dat diverse users posten dat dit verhaal verzonnen is. Het gaat hier wel degelijk om iets dat echt gebeurd is. Ik denk dat leerlingen van de school die de reacties lezen en issues hebben met deze man dit ook niet leuk vinden.
En hoe is het met de case van Kees en de boze dames?quote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef mapima het volgende:
Hallo,
Er is intussen een klacht neergelegd bij een instantie en er is een gesprek geweest met jochie, ouders en die instantie.
Er blijken al meerdere klachten te zijn geuit door leerlingen van die school, allemaal over Laurens-Jan, de instantie heeft al eens met hem gepraat en noemt het een vreselijk arrogant vervelend mannetje
Helaas kan er verder niks gedaan worden
Het is weer duidelijk kerstvakantie aan de reacties in WGR te zien...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:06 schreef Jiang153 het volgende:
Lekker op kosten jagen
Hij vertelt aan leerlingen wie een autist isquote:Op maandag 29 december 2014 13:44 schreef manifold het volgende:
Ik snap geen zak van het verhaal... Je vader heeft in het verleden al eens aangifte gedaan tegen deze man, maar je wilt niet vertellen waarom, jij vraagt wat voor stappen tegen deze man genomen kunnen worden, maar waarom precies? Om de opmerking van "autist"? Je hebt het erover dat deze man de gekste dingen kan maken, maar kom dan eens met concrete voorbeelden, want uit je verhaal kan ik niet echt iets schokkends opmaken. In ieder geval niet iets waarvoor je een aangifte en een klacht bij een wethouder van onderwijs en klacht bij de inspectie indient...
Nee, kan niet en mag niet. Maar je moet toch echt wel met iets sterkers komen als je wil dat de wethouder van onderwijs zich hier over gaat bekommeren.quote:Op maandag 29 december 2014 13:53 schreef mapima het volgende:
[..]
Hij vertelt aan leerlingen wie een autist isen dan bedoel ik niet dat jochie uit de OP maar andere personen
Kan toch niet
En die leraar vroeg altijd aan mij rare dingen op een rare toon beetje 18+
Zus van Mapima gespotquote:Op maandag 5 januari 2015 21:45 schreef nadjaaaaS het volgende:
Mapima houdt van alle soorten aandacht
+1quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Capstie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |