en nee, ik weet dus niks.
wel een cliche probleem dus er is vast een topic over.
geb '88 ? ; achja vandaar...
quote:Ik vergeet altijd dat eerst te checkun...
Op zaterdag 2 november 2002 12:44 schreef cloudchaser het volgende:
ja, geboortedatum '88..
what's the rush?
quote:Ja, duh, ik ben 23 en heb geen vriendin: wat zeur je nou? je bent 14 ofzo? misschien 15...
Op zaterdag 2 november 2002 12:45 schreef Alter_Ego het volgende:
laat ik me geboortedatum maar uit profiel halen, dit krijg ik in elke topic 3 x
quote:Ja, vind je het zelf heel gek? Dat is nou niet zo'n groot probleem op jouw leeftijd jongen. Als je 23 bent inderdaad wel.. nja, ook niet. Maar dat wekt denk ik eerder frustraties op
Op zaterdag 2 november 2002 12:45 schreef Alter_Ego het volgende:
laat ik me geboortedatum maar uit profiel halen, dit krijg ik in elke topic 3 x
quote:Ik heb nog een knuppel ergens.
Op zaterdag 2 november 2002 12:48 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ja, vervelend.
Misschien moet je iets minder lief zijn?
quote:Ook al zo'n fijne bullshit utispraak.
Op zaterdag 2 november 2002 12:48 schreef Madelonie het volgende:
Misschien moet je niet zo op zoek zijn. Dat helpt ook altijd goed!
quote:Ik voel me gelijk al beter
Op zaterdag 2 november 2002 12:50 schreef BARGOS het volgende:
Geloof me, ik ben 25 en hebb het pas uit. Voel me daardoor weer 18. Alleen zijn is veel leuker
quote:jah vast...
Geloof me, ik ben 25 en hebb het pas uit. Voel me daardoor weer 18. Alleen zijn is veel leuker
quote:Dan had jij niet de goede vriendin.. dat blijkt ook wel want het is nu uit..
quote:Ja, je hoeft met 'niemand' rekening te houden met uitgaan, ff een biertje pakken, of anderszins.
Op zaterdag 2 november 2002 13:03 schreef kikkei01 het volgende:
En dat betekend ook dat ik ieder moment iets nieuws kan beginnen of een avontuur kan hebben. Dat kun je allemaal niet als je een relatie hebt (niet in mijn ogen iig).
Nouja een keer een vriendin is vast leuk, maar daar heb ik dan weer geen ervaring meer, maar als je nog 14 bent ofzo zou ik me daar ook nog geen zorgen om maken.
quote:dat heb ik ook.
Op zaterdag 2 november 2002 12:40 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik zoek al een tijdje vriendin enzo, dacht dak beet had, ging goed, ze was lief enzo. Maar op een gegeven moment zegt ze van nee je bent wel heeel aardig, maar ik wil je niet als vriendje. Steeds als ik een meisje leuk vind krijg ik dat antwoord, jah je bent aardig hoor, maar nee ik hoef je niet als vriendjeEn dan zeggen van je vind vast een vriendin, echt. Nog nooit iemand tegen gekomen:X Weet iemand nog wat?
quote:ja zeker
Op zaterdag 2 november 2002 12:48 schreef Madelonie het volgende:
Misschien moet je niet zo op zoek zijn. Dat helpt ook altijd goed!
quote:Nou sorry hoor. Maar het is de waarheid. Doe is andere dingen dan alleen maar op zoek zijn naar een vriendin. Ga genieten van het leven. Als het gebeurt dan gebeurt het en het gaat echt niet sneller als je echt zwaar op zoek gaat. Maar ja je moet het lekker zelf weten.
Op zaterdag 2 november 2002 12:49 schreef ED2 het volgende:[..]
Ook al zo'n fijne bullshit utispraak.
![]()
quote:Dat ligt ook maar net aan het meisje zelf hoor!
Op zaterdag 2 november 2002 13:11 schreef -ScuL- het volgende:ja zeker
ze komen vast vanzelf op een jongen af
quote:Ik doe alleen maar andere dingen. Ik ga uit met vrienden, gewoon een biertje drinken ofzo want ik ben geen 'hollywood' type. Of ik ga lekker thuis lezen, of gewoon zomaar de stad in. Ik studeer (al ruim 4 jaar) En hoewel het soms misschien anders overkomt hier op fok! ben ik echt niet de hele dag bezig met 'oh ik heb geen vriendin'. Resultaat: nakko.
Op zaterdag 2 november 2002 13:21 schreef Madelonie het volgende:[..]
Nou sorry hoor. Maar het is de waarheid. Doe is andere dingen dan alleen maar op zoek zijn naar een vriendin. Ga genieten van het leven. Als het gebeurt dan gebeurt het en het gaat echt niet sneller als je echt zwaar op zoek gaat. Maar ja je moet het lekker zelf weten.
Dusz.
ach.
quote:De wereld vergaat niet hoor zonder vriendin. Het komt vanzelf wel allemaal. Heb geduld. Je schoonouders hebben vast wel een dochter gekregen.
Op zaterdag 2 november 2002 13:23 schreef ED2 het volgende:[..]
Ik doe alleen maar andere dingen. Ik ga uit met vrienden, gewoon een biertje drinken ofzo want ik ben geen 'hollywood' type. Of ik ga lekker thuis lezen, of gewoon zomaar de stad in. Ik studeer (al ruim 4 jaar) En hoewel het soms misschien anders overkomt hier op fok! ben ik echt niet de hele dag bezig met 'oh ik heb geen vriendin'. Resultaat: nakko.
Dusz.
ach.
quote:Kom jij toevallig op het Kink forum?
Op zaterdag 2 november 2002 13:25 schreef Madelonie het volgende:[..]
Je schoonouders hebben vast wel een dochter gekregen.
quote:Nee, hoe zo??
Op zaterdag 2 november 2002 13:26 schreef ED2 het volgende:[..]
Kom jij toevallig op het Kink forum?
quote:Daar heb ik dat als signature
Op zaterdag 2 november 2002 13:26 schreef Madelonie het volgende:[..]
Nee, hoe zo??
quote:Ik wist niet eens dat die van Herman Finkers was. Maar weer even ontopic, echt de wereld vergaat niet hoor! Ook als vrijgezel kan het leven heeeeel erg leuk zijn.
Op zaterdag 2 november 2002 13:27 schreef ED2 het volgende:[..]
Daar heb ik dat als signature
(Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen)
(Herman Finkers is wel kewl..)
quote:Jawel, maar een vriendin lijtk me toch ook wel eens leuk, for a change. (Nouja, dat zal dan wel voor altijd zijn, maar goed, you got my point.)
Op zaterdag 2 november 2002 13:29 schreef Madelonie het volgende:[..]
Ik wist niet eens dat die van Herman Finkers was. Maar weer even ontopic, echt de wereld vergaat niet hoor! Ook als vrijgezel kan het leven heeeeel erg leuk zijn.
zoiets...
quote:Ach gewoon door blijven ademen en het komt allemaal goed. Blijven lachen!
Op zaterdag 2 november 2002 13:29 schreef ED2 het volgende:[..]
Jawel, maar een vriendin lijtk me toch ook wel eens leuk, for a change. (Nouja, dat zal dan wel voor altijd zijn, maar goed, you got my point.)
quote:Mja, daarbij komen nog andere problemen, maar daar is al een topic over.
Op zaterdag 2 november 2002 13:32 schreef Madelonie het volgende:[..]
Ach gewoon door blijven ademen en het komt allemaal goed. Blijven lachen!
quote:Een beetje wel ja!
Op zaterdag 2 november 2002 13:35 schreef ED2 het volgende:
Grr. door zo'n topic als dit kom ik nu weer heel wanhopig over heh?
quote:Shit happens
Op zaterdag 2 november 2002 13:37 schreef Madelonie het volgende:[..]
Een beetje wel ja!
ik probere ook alleen maar duidelijk te maken dat iedereen altijd met 'oplossingen' komt die nergens op slaan..
[Dit bericht is gewijzigd door ED2 op 02-11-2002 13:42]
Wat dacht je ervan om eens wat minder aardig te doen. Doen waar je zin in hebt, af ren toe ff plagen, afzeiken en d'r op haar plaats te wijzen.
meiden houden niet van jongens die ze kunnen manipuleren en het altijd met 'r eens zijn. Daar heeeft ze al vriendinnen voor om mee te kleppen.
Ga dus gewoon je eigen gang en als je vind dat ze voldoet als jouw vriendin dan mag ze meedoen.
quote:Precies. Stijlvol en niet kwaadaardig zieken, dat is de kunst.
Op zaterdag 2 november 2002 13:42 schreef Breetai het volgende:
Probleem: ze vind je te lief.Wat dacht je ervan om eens wat minder aardig te doen. Doen waar je zin in hebt, af ren toe ff plagen, afzeiken en d'r op haar plaats te wijzen.
meiden houden niet van jongens die ze kunnen manipuleren en het altijd met 'r eens zijn. Daar heeeft ze al vriendinnen voor om mee te kleppen.
Ga dus gewoon je eigen gang en als je vind dat ze voldoet als jouw vriendin dan mag ze meedoen.
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 13:00 schreef ED2 het volgende:
Weet je zeker dat je geen kloon van WF bent?
De reden dat ED dit zegt is omdat ik dit ook lang had. Ze vinden me allemaal lief en geweldig en zien me als beste vriend of broer ofzo. Leuk als twee meiden dat denken, maar niet allemaal. "Oh, ik snap niet dat ze niet allemaal op je vallen!" of "Nou, als ik <vul naam in> niet had, nou dan..." etc. Heb je lekker niks aan. Maar op een moment had ik wel zoiets van "nou, dan probeer ik het niet eens meer" en ineens ontmoette ik wel iemand die wilde. Iemand die juist met mij wilde, omdat ik zo lief en bla bla zou zijn.
Je vindt het niet leuk dat mensen over je leeftijd zeuren, maar dit doen ze niet zomaar. Zij hebben het ook al meegemaakt. Je hebt noch tijd zat, maar idd, dat verzacht het niet, nee.
Blijf gewoon jezelf. Praat gewoon met meisjes, doe relaxt. Laat iig niet merken dat je zo graag wil, want dat schrikt ze pas echt af. Besteed je tijd aan andere dingen, joh. Het meisje dat je zoekt komt wel. Misschien snel, misschien niet, maar ze komt wel. Ik heb ook wel een jaar of 3 moeten wachten, maar nu is ze er. Als ik het kan, kan iedereen het wel.
quote:goed verhaal, klopt ook. Da's echt best kut, ze vinden me zoooo liev dat ik alles begrijp (ben beetje erg meelevend) en dat ik ze zoooo makkelijk en goed help, maar als vriendje? nej dat willen ze dan weer niet
Op zaterdag 2 november 2002 16:03 schreef Witchfynder het volgende:[..]
De reden dat ED dit zegt is omdat ik dit ook lang had. Ze vinden me allemaal lief en geweldig en zien me als beste vriend of broer ofzo. Leuk als twee meiden dat denken, maar niet allemaal. "Oh, ik snap niet dat ze niet allemaal op je vallen!" of "Nou, als ik <vul naam in> niet had, nou dan..." etc. Heb je lekker niks aan. Maar op een moment had ik wel zoiets van "nou, dan probeer ik het niet eens meer" en ineens ontmoette ik wel iemand die wilde. Iemand die juist met mij wilde, omdat ik zo lief en bla bla zou zijn.
Je vindt het niet leuk dat mensen over je leeftijd zeuren, maar dit doen ze niet zomaar. Zij hebben het ook al meegemaakt. Je hebt noch tijd zat, maar idd, dat verzacht het niet, nee.
Blijf gewoon jezelf. Praat gewoon met meisjes, doe relaxt. Laat iig niet merken dat je zo graag wil, want dat schrikt ze pas echt af. Besteed je tijd aan andere dingen, joh. Het meisje dat je zoekt komt wel. Misschien snel, misschien niet, maar ze komt wel. Ik heb ook wel een jaar of 3 moeten wachten, maar nu is ze er. Als ik het kan, kan iedereen het wel.
quote:maar dat realiseer je je pas als je weer alleen bent. Niet als je nog nooit een vriend(in) hebt gehad.
quote:standaardkutsmoes. eerder gehoord; ze ziet een relatie met jou niet zitten, klaar.
Op zaterdag 2 november 2002 12:40 schreef Alter_Ego het volgende:
verhaal
quote:idd, zwaar kut, en elk meisje waar ik dat ooit aan gevraagt heb zei dat
Op zaterdag 2 november 2002 18:43 schreef PietF het volgende:[..]
standaardkutsmoes. eerder gehoord; ze ziet een relatie met jou niet zitten, klaar.
quote:Ik heb pas mijn eerste zoen op mijn 20ste gehad hoor. Waar maak je je nu druk om?
Op zaterdag 2 november 2002 19:17 schreef Alter_Ego het volgende:[..]
idd, zwaar kut, en elk meisje waar ik dat ooit aan gevraagt heb zei dat
Als ik naar je andere topic kijk dan denk ik dat jij eerder bij jezelf rust moet vinden, jezelf leren zijn, dan dat je zo moet gaan afvragen wat je nu verkeerd doet.
Je wilt een vriendin. Schattig, maar traag en onpractisch.
Je kunt beter gewoon proberen zoveel mogelijk meisjes te zoenen. Ten eerste heb je veel plezier, ten tweede wordt je beter in versieren door veel oefenen en tenslotte krijg je op deze manier ook vanzelf wel een vriendin. Pieken op je 17e ofzo, je hebt nog alle tijd
"Ik kan zo goed met je praten, jij begrijpt me tenminste"
"Ik kan niet begrijpen waarom jij nog geen vriendin hebt"
"Je verdient een vriendin"
"Je vindt de ware wel"
"Je zult iemand heel gelukkig maken"
"But it aint gonna be me"
- Eternally Single - Stop Trying -
quote:PRECIES! GVD! En dan afwijzen en zeggen: "je vind de ware wel, goed zoekene en alles komt goed, je krijgt een vriendin!"
Op zaterdag 2 november 2002 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
Goh wat klinkt dit weer bekend..."Ik kan zo goed met je praten, jij begrijpt me tenminste"
"Ik kan niet begrijpen waarom jij nog geen vriendin hebt"
"Je verdient een vriendin"
"Je vindt de ware wel"
"Je zult iemand heel gelukkig maken""But it aint gonna be me"
- Eternally Single - Stop Trying -
Sorry dat ik aardig was...
Sorry dat ik begrijpend was...
Sorry dat ik je koste was kost gelukkig wilde maken...
Sorry...........
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:36 schreef Alter_Ego het volgende:
yeah... only basterds get girls... damn
Sneu voor je.
Misschien zit het hem in het feit dat je je teveel als "goede vriend" opstelt. Aardig en lief zijn is wel leuk maar zal snel opgevat worden als toenadering tot vriendschap. Dat klootzakken altijd de dames krijgen ben ik het niet mee eens. Het gaat juist om de wisselwerking die je in je eigen gedrag aanbrengt. Je kan best begrijpend zijn maar zal af en toe ook ff de macho uit moeten hangen. Even laten weten dat jij er ook bent en laten merken/zien wat je kan of dat je zeker van jezelf bent.
Ook ik heb op jouw leeftijd hele theorieen uit zitten denken hoe ik aan de vrouw moest komen. Rare was eigenlijk dat zodra ik me zeker opstelde en gewoon deed/zei wat ik van plan was ik succes had. Nog geen paar maanden later was ik zelfs geen maagd meer. (nog spijt daar niet van) Maar het gaat er denk ik om dat je je eerst zeker van jezelf moet voelen en gewoon erop moet stappen, het klinkt simpel en dat is het eigenlijk ook.
Ow ja, bouwjaar '79 hier. (leeftijden schijnen voor sommigen onder ons nogal belangrijk te zijn.
quote:Problem, macho enzo zijn ligt niet in mijn aard! Dan moet ik verder gaan met niet mezelf zijn, en da's ook niet goed. Ook heb ik super weinig zelfvertrouwen, dus erop af stappen word erg moeilijk
Op zaterdag 2 november 2002 22:28 schreef hollander172 het volgende:
Bekend probleem dit.Misschien zit het hem in het feit dat je je teveel als "goede vriend" opstelt. Aardig en lief zijn is wel leuk maar zal snel opgevat worden als toenadering tot vriendschap. Dat klootzakken altijd de dames krijgen ben ik het niet mee eens. Het gaat juist om de wisselwerking die je in je eigen gedrag aanbrengt. Je kan best begrijpend zijn maar zal af en toe ook ff de macho uit moeten hangen. Even laten weten dat jij er ook bent en laten merken/zien wat je kan of dat je zeker van jezelf bent.
Ook ik heb op jouw leeftijd hele theorieen uit zitten denken hoe ik aan de vrouw moest komen. Rare was eigenlijk dat zodra ik me zeker opstelde en gewoon deed/zei wat ik van plan was ik succes had. Nog geen paar maanden later was ik zelfs geen maagd meer. (nog spijt daar niet van) Maar het gaat er denk ik om dat je je eerst zeker van jezelf moet voelen en gewoon erop moet stappen, het klinkt simpel en dat is het eigenlijk ook.
Ow ja, bouwjaar '79 hier. (leeftijden schijnen voor sommigen onder ons nogal belangrijk te zijn.
quote:Dan weet je nu waar het probleem zit toch? Ik bedoel het ook niet zo uitgesproken zoals je dat waarschijnlijk zal lezen. Gewoon met beleid doen. Zoals ik al zei, afwisselen! Je hoeft niet altijd als een aandachtsgeil ventje over te komen. Maar je hoeft ook zeker niet altijd op de achtergrond te staan.
Op zaterdag 2 november 2002 22:39 schreef Alter_Ego het volgende:[..]
Problem, macho enzo zijn ligt niet in mijn aard! Dan moet ik verder gaan met niet mezelf zijn, en da's ook niet goed. Ook heb ik super weinig zelfvertrouwen, dus erop af stappen word erg moeilijk
"Even laten weten dat jij er ook bent en laten merken/zien wat je kan of dat je zeker van jezelf bent." Dat kan ik dus niet goed, zit lieverop de achtergrond, ik wil niet zo midden in de spotlights, ben altijd ban dat ze me uitlachen. Soort "schuwheid"
quote:Iedereen heeft 'n eigen mening. Sta d'rvoor.
Problem, macho enzo zijn ligt niet in mijn aard! Dan moet ik verder gaan met niet mezelf zijn, en da's ook niet goed. Ook heb ik super weinig zelfvertrouwen, dus erop af stappen word erg moeilijk
"Even laten weten dat jij er ook bent en laten merken/zien wat je kan of dat je zeker van jezelf bent." Dat kan ik dus niet goed, zit lieverop de achtergrond, ik wil niet zo midden in de spotlights, ben altijd ban dat ze me uitlachen. Soort "schuwheid"
quote:hoe bedoel je precies?
Op zaterdag 2 november 2002 23:24 schreef MacBeth het volgende:[..]
Iedereen heeft 'n eigen mening. Sta d'rvoor.
quote:Ik denk dat Macbeth bedoeld dat je overal wel een mening over hebt zoals elk normaal mens en dat je die dus moet laten horen. Dan kunnen mensen jou ook beter inschatten en dan weten ze gelijk dat jij ook aanwezig ben.
Op zondag 3 november 2002 13:05 schreef Alter_Ego het volgende:[..]
hoe bedoel je precies?
Macbeth, please correct me if i'm wrong.
quote:Als dat et is snap ik et
Op zondag 3 november 2002 14:22 schreef soulburn het volgende:[..]
Ik denk dat Macbeth bedoeld dat je overal wel een mening over hebt zoals elk normaal mens en dat je die dus moet laten horen. Dan kunnen mensen jou ook beter inschatten en dan weten ze gelijk dat jij ook aanwezig ben.
quote:Iedereen heeft inderdaad een mening, dus schaam je niet voor de jouwe. Das alvast de basis.
quote:
Op zondag 3 november 2002 14:22 schreef soulburn het volgende:[..]
Ik denk dat Macbeth bedoeld dat je overal wel een mening over hebt zoals elk normaal mens en dat je die dus moet laten horen. Dan kunnen mensen jou ook beter inschatten en dan weten ze gelijk dat jij ook aanwezig ben.
quote:Nee de reden was dat ik jou donderdag nog vertelde: "Dan heb je van die gastjes van 14 die al zeuren dat ze geen vriendin hebben.."
Op zaterdag 2 november 2002 16:03 schreef Witchfynder het volgende:[..]
De reden dat ED dit zegt is omdat ik dit ook lang had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |