abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6584651
Ik zoek al een tijdje vriendin enzo, dacht dak beet had, ging goed, ze was lief enzo. Maar op een gegeven moment zegt ze van nee je bent wel heeel aardig, maar ik wil je niet als vriendje. Steeds als ik een meisje leuk vind krijg ik dat antwoord, jah je bent aardig hoor, maar nee ik hoef je niet als vriendje En dan zeggen van je vind vast een vriendin, echt. Nog nooit iemand tegen gekomen:X Weet iemand nog wat?
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_6584669
Jij hebt tenminste nog enig contact..

en nee, ik weet dus niks.
wel een cliche probleem dus er is vast een topic over.

geb '88 ? ; achja vandaar...

"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6584693
ja, geboortedatum '88..
what's the rush?
"Would you abandon your past to save your future?"
pi_6584701
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:44 schreef cloudchaser het volgende:
ja, geboortedatum '88..
what's the rush?
Ik vergeet altijd dat eerst te checkun... Gaat ie nou freaken als ik zeg dat ik in '79 geboren ben? Of is dat juist een geruststelling?
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6584708
laat ik me geboortedatum maar uit profiel halen, dit krijg ik in elke topic 3 x
Mijn gitaar!
pi_6584714
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:45 schreef Alter_Ego het volgende:
Ja, duh, ik ben 23 en heb geen vriendin: wat zeur je nou? je bent 14 ofzo? misschien 15...
pi_6584726
lamaar, close de topic maar, dit heeft geen nut
Mijn gitaar!
  zaterdag 2 november 2002 @ 12:47:50 #8
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_6584728
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:45 schreef Alter_Ego het volgende:
Ja, vind je het zelf heel gek? Dat is nou niet zo'n groot probleem op jouw leeftijd jongen. Als je 23 bent inderdaad wel.. nja, ook niet. Maar dat wekt denk ik eerder frustraties op
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_6584731
Ja, vervelend.
Misschien moet je iets minder lief zijn?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_6584737
Misschien moet je niet zo op zoek zijn. Dat helpt ook altijd goed!
Lang leve de liefde! Hoera hoera hoera!!!
pi_6584740
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:48 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ja, vervelend.
Misschien moet je iets minder lief zijn?
Ik heb nog een knuppel ergens.
pi_6584743
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:48 schreef Madelonie het volgende:
Ook al zo'n fijne bullshit utispraak.
pi_6584751
Geloof me, ik ben 25 en hebb het pas uit. Voel me daardoor weer 18. Alleen zijn is veel leuker
pi_6584756
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:50 schreef BARGOS het volgende:
Geloof me, ik ben 25 en hebb het pas uit. Voel me daardoor weer 18. Alleen zijn is veel leuker
Ik voel me gelijk al beter
pi_6584764
quote:
jah vast...
Mijn gitaar!
pi_6584820
quote:
Dan had jij niet de goede vriendin.. dat blijkt ook wel want het is nu uit..
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_6584822
Weet je zeker dat je geen kloon van WF bent?
pi_6584857
Ook 25 hier. Geniet er nou maar van! Vrijgezel zijn is echt niet het einde van de wereld hoor. Ik ben dat ook op het moment. En dat betekend ook dat ik ieder moment iets nieuws kan beginnen of een avontuur kan hebben. Dat kun je allemaal niet als je een relatie hebt (niet in mijn ogen iig).
pi_6584884
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 13:03 schreef kikkei01 het volgende:
En dat betekend ook dat ik ieder moment iets nieuws kan beginnen of een avontuur kan hebben. Dat kun je allemaal niet als je een relatie hebt (niet in mijn ogen iig).
Ja, je hoeft met 'niemand' rekening te houden met uitgaan, ff een biertje pakken, of anderszins.

Nouja een keer een vriendin is vast leuk, maar daar heb ik dan weer geen ervaring meer, maar als je nog 14 bent ofzo zou ik me daar ook nog geen zorgen om maken.

pi_6584965
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:40 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik zoek al een tijdje vriendin enzo, dacht dak beet had, ging goed, ze was lief enzo. Maar op een gegeven moment zegt ze van nee je bent wel heeel aardig, maar ik wil je niet als vriendje. Steeds als ik een meisje leuk vind krijg ik dat antwoord, jah je bent aardig hoor, maar nee ik hoef je niet als vriendje En dan zeggen van je vind vast een vriendin, echt. Nog nooit iemand tegen gekomen:X Weet iemand nog wat?
dat heb ik ook.
heb in de afgelopen 2 jaar een poging of 25 gedaan en ze zeiden het allemaal. ik ben wel heel aardig maar ze willen me niet als vriendje.
bij de meesten heb ik inmiddels het contact verbroken omdat ik het niet trek om 25 'gewone vriendinnen' te hebben die telkens willen chatten of bellen (maar meer niet). heb het met mijn normale sociale leven al druk genoeg.
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:48 schreef Madelonie het volgende:
ja zeker ze komen vast vanzelf op een jongen af
pi_6585073
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:49 schreef ED2 het volgende:

[..]

Ook al zo'n fijne bullshit utispraak.

Nou sorry hoor. Maar het is de waarheid. Doe is andere dingen dan alleen maar op zoek zijn naar een vriendin. Ga genieten van het leven. Als het gebeurt dan gebeurt het en het gaat echt niet sneller als je echt zwaar op zoek gaat. Maar ja je moet het lekker zelf weten.
pi_6585092
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 13:11 schreef -ScuL- het volgende:

ja zeker ze komen vast vanzelf op een jongen af

Dat ligt ook maar net aan het meisje zelf hoor!
pi_6585098
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 13:21 schreef Madelonie het volgende:

[..]

Nou sorry hoor. Maar het is de waarheid. Doe is andere dingen dan alleen maar op zoek zijn naar een vriendin. Ga genieten van het leven. Als het gebeurt dan gebeurt het en het gaat echt niet sneller als je echt zwaar op zoek gaat. Maar ja je moet het lekker zelf weten.

Ik doe alleen maar andere dingen. Ik ga uit met vrienden, gewoon een biertje drinken ofzo want ik ben geen 'hollywood' type. Of ik ga lekker thuis lezen, of gewoon zomaar de stad in. Ik studeer (al ruim 4 jaar) En hoewel het soms misschien anders overkomt hier op fok! ben ik echt niet de hele dag bezig met 'oh ik heb geen vriendin'. Resultaat: nakko.

Dusz.
ach.

pi_6585122
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 13:23 schreef ED2 het volgende:

[..]

Ik doe alleen maar andere dingen. Ik ga uit met vrienden, gewoon een biertje drinken ofzo want ik ben geen 'hollywood' type. Of ik ga lekker thuis lezen, of gewoon zomaar de stad in. Ik studeer (al ruim 4 jaar) En hoewel het soms misschien anders overkomt hier op fok! ben ik echt niet de hele dag bezig met 'oh ik heb geen vriendin'. Resultaat: nakko.

Dusz.
ach.

De wereld vergaat niet hoor zonder vriendin. Het komt vanzelf wel allemaal. Heb geduld. Je schoonouders hebben vast wel een dochter gekregen.
pi_6585138
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 13:25 schreef Madelonie het volgende:

[..]
Je schoonouders hebben vast wel een dochter gekregen.

Kom jij toevallig op het Kink forum?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')