en nee, ik weet dus niks.
wel een cliche probleem dus er is vast een topic over.
geb '88 ? ; achja vandaar...
quote:Ik vergeet altijd dat eerst te checkun...
Op zaterdag 2 november 2002 12:44 schreef cloudchaser het volgende:
ja, geboortedatum '88..
what's the rush?
quote:Ja, duh, ik ben 23 en heb geen vriendin: wat zeur je nou? je bent 14 ofzo? misschien 15...
Op zaterdag 2 november 2002 12:45 schreef Alter_Ego het volgende:
laat ik me geboortedatum maar uit profiel halen, dit krijg ik in elke topic 3 x
quote:Ja, vind je het zelf heel gek? Dat is nou niet zo'n groot probleem op jouw leeftijd jongen. Als je 23 bent inderdaad wel.. nja, ook niet. Maar dat wekt denk ik eerder frustraties op
Op zaterdag 2 november 2002 12:45 schreef Alter_Ego het volgende:
laat ik me geboortedatum maar uit profiel halen, dit krijg ik in elke topic 3 x
quote:Ik heb nog een knuppel ergens.
Op zaterdag 2 november 2002 12:48 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ja, vervelend.
Misschien moet je iets minder lief zijn?
quote:Ook al zo'n fijne bullshit utispraak.
Op zaterdag 2 november 2002 12:48 schreef Madelonie het volgende:
Misschien moet je niet zo op zoek zijn. Dat helpt ook altijd goed!
quote:Ik voel me gelijk al beter
Op zaterdag 2 november 2002 12:50 schreef BARGOS het volgende:
Geloof me, ik ben 25 en hebb het pas uit. Voel me daardoor weer 18. Alleen zijn is veel leuker
quote:jah vast...
Geloof me, ik ben 25 en hebb het pas uit. Voel me daardoor weer 18. Alleen zijn is veel leuker
quote:Dan had jij niet de goede vriendin.. dat blijkt ook wel want het is nu uit..
quote:Ja, je hoeft met 'niemand' rekening te houden met uitgaan, ff een biertje pakken, of anderszins.
Op zaterdag 2 november 2002 13:03 schreef kikkei01 het volgende:
En dat betekend ook dat ik ieder moment iets nieuws kan beginnen of een avontuur kan hebben. Dat kun je allemaal niet als je een relatie hebt (niet in mijn ogen iig).
Nouja een keer een vriendin is vast leuk, maar daar heb ik dan weer geen ervaring meer, maar als je nog 14 bent ofzo zou ik me daar ook nog geen zorgen om maken.
quote:dat heb ik ook.
Op zaterdag 2 november 2002 12:40 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik zoek al een tijdje vriendin enzo, dacht dak beet had, ging goed, ze was lief enzo. Maar op een gegeven moment zegt ze van nee je bent wel heeel aardig, maar ik wil je niet als vriendje. Steeds als ik een meisje leuk vind krijg ik dat antwoord, jah je bent aardig hoor, maar nee ik hoef je niet als vriendjeEn dan zeggen van je vind vast een vriendin, echt. Nog nooit iemand tegen gekomen:X Weet iemand nog wat?
quote:ja zeker
Op zaterdag 2 november 2002 12:48 schreef Madelonie het volgende:
Misschien moet je niet zo op zoek zijn. Dat helpt ook altijd goed!
quote:Nou sorry hoor. Maar het is de waarheid. Doe is andere dingen dan alleen maar op zoek zijn naar een vriendin. Ga genieten van het leven. Als het gebeurt dan gebeurt het en het gaat echt niet sneller als je echt zwaar op zoek gaat. Maar ja je moet het lekker zelf weten.
Op zaterdag 2 november 2002 12:49 schreef ED2 het volgende:[..]
Ook al zo'n fijne bullshit utispraak.
![]()
quote:Dat ligt ook maar net aan het meisje zelf hoor!
Op zaterdag 2 november 2002 13:11 schreef -ScuL- het volgende:ja zeker
ze komen vast vanzelf op een jongen af
quote:Ik doe alleen maar andere dingen. Ik ga uit met vrienden, gewoon een biertje drinken ofzo want ik ben geen 'hollywood' type. Of ik ga lekker thuis lezen, of gewoon zomaar de stad in. Ik studeer (al ruim 4 jaar) En hoewel het soms misschien anders overkomt hier op fok! ben ik echt niet de hele dag bezig met 'oh ik heb geen vriendin'. Resultaat: nakko.
Op zaterdag 2 november 2002 13:21 schreef Madelonie het volgende:[..]
Nou sorry hoor. Maar het is de waarheid. Doe is andere dingen dan alleen maar op zoek zijn naar een vriendin. Ga genieten van het leven. Als het gebeurt dan gebeurt het en het gaat echt niet sneller als je echt zwaar op zoek gaat. Maar ja je moet het lekker zelf weten.
Dusz.
ach.
quote:De wereld vergaat niet hoor zonder vriendin. Het komt vanzelf wel allemaal. Heb geduld. Je schoonouders hebben vast wel een dochter gekregen.
Op zaterdag 2 november 2002 13:23 schreef ED2 het volgende:[..]
Ik doe alleen maar andere dingen. Ik ga uit met vrienden, gewoon een biertje drinken ofzo want ik ben geen 'hollywood' type. Of ik ga lekker thuis lezen, of gewoon zomaar de stad in. Ik studeer (al ruim 4 jaar) En hoewel het soms misschien anders overkomt hier op fok! ben ik echt niet de hele dag bezig met 'oh ik heb geen vriendin'. Resultaat: nakko.
Dusz.
ach.
quote:Kom jij toevallig op het Kink forum?
Op zaterdag 2 november 2002 13:25 schreef Madelonie het volgende:[..]
Je schoonouders hebben vast wel een dochter gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |