SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
6-0[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Tja, Denswilquote:Op donderdag 18 december 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik calculeer wel een tegengoaltje in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of 4-3, leuke uitslag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ajax moet gewoon vlammen na de winter. Geen onnodige punten verliezen, zoals tegen ADO en PEC. Uit bij PSV iets minder naïef zijn en je kan daar gewoon winnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Afhankelijk hoeft niet echt nee, maar het resultaat van een concurrent mag je wel eens helpen
Gewoon knallen![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, DenswilEn Boer, Viergever, van Rhijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, Denswilhet is hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hé = hee![]()
Hoop wel dat ze voor hem gaan zitten anders ziet hij niksquote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn staat in vak410 vanavond jong0ns![]()
Hij gaat naast die kale staan die de boel opzweeptquote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze voor hem gaan zitten anders ziet hij niksOh.![]()
Oh ik dacht op z'n rugquote:Op donderdag 18 december 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gaat naast die kale staan die de boel opzweept![]()
Hm ja. Ik hou ze allebei wel openquote:Op donderdag 18 december 2014 20:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mij te druk, leuk voor bij andere wedstrijden maar hou het met Ajax liever wat inhoudelijk![]()
Heeft iemand misschien een linkie naar een streampie? Eentje die niet hapert als een gekOp woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "![]()
FoxSports.nlquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef Zolcon het volgende:
Heeft iemand misschien een linkie naar een streampie? Eentje die niet hapert als een gek![]()
Tja nu is de rest wel goed gevuld, liever zo dan allemaal lege stoeltjesquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beetje jammer van die lege tweede ring![]()
De tt is wel erg letterlijk nuDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ze kunnen die kaartjes toch ook goedkoper maken, dan weet je zeker dat het volle bak is.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja nu is de rest wel goed gevuld, liever zo dan allemaal lege stoeltjesOh.![]()
Is sowieso kut zo door de week met werk en zo. Voor een Europese wedstrijd nu en dan is wel wat te regelen, maar bekerwedstrijden is dat het minder waard vind ikquote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen die kaartjes toch ook goedkoper maken, dan weet je zeker dat het volle bak is.![]()
![]()
Beker boeit niemand wat.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Is sowieso kut zo door de week met werk en zo. Voor een Europese wedstrijd nu en dan is wel wat te regelen, maar bekerwedstrijden is dat het minder waard vind ik![]()
Mwah, zou wel mooi zijn als we hem eindelijk weer eens winnen. Alleen de beker is inderdaad wel iets wat leuk is als je m wint, maar niet zoveel boeit als je m niet wintquote:![]()
![]()
Dat superjoden "liedje" vind ik zo triest hè.
Kinderachtig klinkt het.
Een beetje net als van die foute sinterklaasliedjes die je als 10 jarige zong.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Boeide me vorig jaar anders vrij veelquote:Op donderdag 18 december 2014 21:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mwah, zou wel mooi zijn als we hem eindelijk weer eens winnen. Alleen de beker is inderdaad wel iets wat leuk is als je m wint, maar niet zoveel boeit als je m niet wint![]()
![]()
Oh ja wacht. Dat was verschrikkelijkquote:Op donderdag 18 december 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boeide me vorig jaar anders vrij veel![]()
![]()
Maar als je dan de prijzen goedkoper maakt zullen mensen toch wel sneller overstag gaan denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 20:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Is sowieso kut zo door de week met werk en zo. Voor een Europese wedstrijd nu en dan is wel wat te regelen, maar bekerwedstrijden is dat het minder waard vind ik
Oh.![]()
Ja, dat is ook wel zo. De prijs maakt mij niet zoveel uit, maar voor veel mensen zal dat inderdaad wel belangrijk zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je dan de prijzen goedkoper maakt zullen mensen toch wel sneller overstag gaan denk ik![]()
Vanaf de halve finale wordt het wat interessanter, maar als wij vanavond eruit liggen, zal ik daar niet echt lang wakker van liggen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mwah, zou wel mooi zijn als we hem eindelijk weer eens winnen. Alleen de beker is inderdaad wel iets wat leuk is als je m wint, maar niet zoveel boeit als je m niet wint![]()
Als een kaartje 5 euro kost voor een wedstrijd tegen een goede tegenstander (om een prijs) zullen mensen er wel heen gaan. Vaders met kinderen etc., want competitiewedstrijden of Europees is dan vaak al te duur.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. De prijs maakt mij niet zoveel uit, maar voor veel mensen zal dat inderdaad wel belangrijk zijn.Oh.![]()
Ik zou het wel gewoon zonde vinden, zie het liefst een bekerfinale met Ajax.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vanaf de halve finale wordt het wat interessanter, maar als wij vanavond eruit liggen, zal ik daar niet echt lang wakker van liggen.Oh.![]()
Liever de titelquote:Op donderdag 18 december 2014 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het wel gewoon zonde vinden, zie het liefst een bekerfinale met Ajax.![]()
Je kan toch met gebruik van bestaande gegevens en een paar simpele formules eenvoudig berekenen wat de maximale prijs is om een vol stadion te krijgen, snap dat ook niet echtquote:Op donderdag 18 december 2014 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een kaartje 5 euro kost voor een wedstrijd tegen een goede tegenstander (om een prijs) zullen mensen er wel heen gaan. Vaders met kinderen etc., want competitiewedstrijden of Europees is dan vaak al te duur.![]()
Ik zou liever de EL hebben dan de titel
Is alleen niet erg realistisch[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klopt, maar hoe weet je of dat nu niet al is gebeurt?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan toch met gebruik van bestaande gegevens en een paar simpele formules eenvoudig berekenen wat de maximale prijs is om een vol stadion te krijgen, snap dat ook niet echt
Je hebt transportkosten die hetzelfde blijven dus het kan best zo zijn dat er nou eenmaal niet meer "vraag" is.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Maar de beker boeit dus wel minder. Zie stadion.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft voor mij geen of of te zijn![]()
Tja het is maar wat de voorkeur krijgt. Iets hogere recettes of een vol stadion.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan toch met gebruik van bestaande gegevens en een paar simpele formules eenvoudig berekenen wat de maximale prijs is om een vol stadion te krijgen, snap dat ook niet echtOh.![]()
Ik denk dat een lage prijs wel helpt, maar vol krijg je het niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe weet je of dat nu niet al is gebeurt?
Je hebt transportkosten die hetzelfde blijven dus het kan best zo zijn dat er nou eenmaal niet meer "vraag" is.![]()
Altijd een Europese beker eerder dan de titel.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou liever de EL hebben dan de titel
Is alleen niet erg realistisch
Heb ik Ajax namelijk nog nooit zien winnen
Oh.![]()
Lekker veltmanHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja dat eerste waarschijnlijk. Die formules hebben ze vast wel, maar daarmee berekenen ze de maximale opbrengst en niet de maximale bezetting. Neem ik aan tenminste.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja het is maar wat de voorkeur krijgt. Iets hogere recettes of een vol stadion.![]()
Maar dat is logisch. Al vind ik dat Ajax elke prijs moet pakken waarvoor ze (realistisch gezien) meedoen. Zelfs als ze de JC schaal verliezen vind ik dat wel zonde.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar de beker boeit dus wel minder. Zie stadion.Oh.![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon zijn niveauquote:Op donderdag 18 december 2014 21:09 schreef Heeinz het volgende:
ja kanker veltman waar ben je mee bezig manRED ONS HENNIEGOD![]()
Goed verdedigd.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Haha Veltman. ChanantFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Heb je Bruma gezien gisteren? Dat was ook teringslecht.quote:
Dit soort fouten zeggen dus niet veel over de titelkansen![]()
Oh.![]()
Je kunt beter Bruma hebben dan
Nooit. Die kan niet verdedigen én niet voetballen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt beter Bruma hebben danOh.![]()
Ik bedoelde net toen Boer de bal hadquote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veltman verliest gewoon het duel , heeft Denswil niks mee te maken
Wat hij deed bij die goal was ook niet veel maar goed![]()
Wegdromenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoelde net toen Boer de bal had
Wat hij deed bij die goal was ook niet veel maar goedRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik speel candy crush tijdens Ajax-wedstrijden.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook tijdens deze wedstrijd.![]()
![]()
Ik ga maar een pizza makenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook tijdens deze wedstrijd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jep. Net als Zwollequote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mwa, voor Vitesse is dit wel een belangrijke wedstrijd. Die gaan er voor.![]()
![]()
Iemand de middenvelders van Ajax al gezien?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat heb ik net al gedaan ja, moet wachten op nieuwe levelsquote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik speel candy crush tijdens Ajax-wedstrijden.
Oh.![]()
Goed plan.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga maar een pizza makenOh.![]()
Alleen Serero een paar keerquote:Op donderdag 18 december 2014 21:14 schreef MouzurX het volgende:
Iemand de middenvelders van Ajax al gezien?![]()
Moet er wel iemand vrij staanquote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef Heeinz het volgende:
Speel toch eens niet elke fucking bal terug man![]()
![]()
Ik begrijp dus ook niet zo goed dat iedereen Klaassen prijst.quote:
Compleet onzichtbaar nu, en dat heb ik bij meerdere wedstrijden.
Nog helemaal niet constant op hetzelfde niveau.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Je ziet m niet altijd veel, maar is toch vaak belangrijk. Zo'n beetje elke wedstrijd wel een goal of een assist.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik begrijp dus ook niet zo goed dat iedereen Klaassen prijst.
Compleet onzichtbaar nu, en dat heb ik bij meerdere wedstrijden.
Nog helemaal niet constant op hetzelfde niveau.![]()
Schöne toch maar houden voor de vrije trappen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Rhijn kan dat ook wel aardig toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef MouzurX het volgende:
Schöne toch maar houden voor de vrije trappen?![]()
Tja nog steeds geen contractquote:Op donderdag 18 december 2014 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denswil loopt een beetje met de ziel onder zijn arm heb ik het ideeRED ONS HENNIEGOD![]()
Jullie bakken er niet veel van
Beker kan zo gelijk naar Liwwadde[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bizar dat Ajax met zulk extreem slecht spel nog 2e staat in Nederland. Al zit het natuurlijk ook vaak enorm mee, zie bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Feyenoord.![]()
Ja apart hèquote:Op donderdag 18 december 2014 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Bizar dat Ajax met zulk extreem slecht spel nog 2e staat in Nederland. Al zit het natuurlijk ook vaak enorm mee, zie bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Feyenoord.![]()
Lijkt me wel leuk, Cambuur met de bekerquote:Op donderdag 18 december 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie bakken er niet veel van
Beker kan zo gelijk naar LiwwaddeRED ONS HENNIEGOD![]()
Van mij mogen er nog wel 10 vertrekkenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Viergever mag weg in de winterstop![]()
eensquote:Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van mij mogen er nog wel 10 vertrekkenRED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon triest. Mickey Mouse dit dat.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Bizar dat Ajax met zulk extreem slecht spel nog 2e staat in Nederland. Al zit het natuurlijk ook vaak enorm mee, zie bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Feyenoord.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Inderdaad, wat een godquote:Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef wieisboos het volgende:
Viergever is wel echt een verademing ten opzichte van BoilesenFantastische mandekker en feilloos in de opbouw.
![]()
Ik schaam me dood dat die verschrikkelijke Viergever in een ajaxshirt rondloopt, kan voetballend nog niet bij een zaterdagamateur vijfde klasse mee..![]()
Denswil is in potentie de beste verdediger bij Ajax. Niet zo lastig natuurlijk met de namen die er nu rondlopen, maar ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:30 schreef Heeinz het volgende:
Zo, wist niet dat Denswil kon verdedigen![]()
Bazensliding. Voor de rest: wanvertoning. Zelfs Klaassengod is kutFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Dat wil ik altijd. Zelfs bij een 3-0 voorsprong gaat hij uit z'n plaatquote:Op donderdag 18 december 2014 21:31 schreef OverRated het volgende:
Ik wil graag een camera op Frank in de kleedkamer tijdens de rust![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:31 schreef OverRated het volgende:
Ik wil graag een camera op Frank in de kleedkamer tijdens de rustWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja die wilde ik ook al postenquote:![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
KoekoekFitter. Happier. More productive
Aids aan mn ogen krijg ik van dit Ajax.
Fox maar opzeggen en dan TT maar bekijken dan hoef je die ellende iig niet meer te aanschouwen.Narf!![]()
Ik ga maar weer aan mijn lus sjorren, dat is ook niet om aan te zien maar heeft tenminste wel een goede afloop.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Serero ook maar die valt steeds.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:36 schreef OverRated het volgende:
Riedewald denkt wel goed vooruit steeds![]()
beker is niet belangrijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze moeten zich godverdomme de ogen uit hun kop schamen man
Al die achterlijke zaadpasses, geen ruk geven bij aanvallen van Vitesse, een compleet onzichtbare voorhoede..![]()
![]()
Chocoladebeentjes.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Serero ook maar die valt steeds.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONING WANVERTONINGOh.![]()
Debiel die Klaassen bij de 0-2. Echt dafuq
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
hoezo? Ze hebben al 1 speler minder hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:38 schreef Intellectueel het volgende:
Zelden een lachwekkendere topictitel gezien.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die zitten bij Tottenham en Bayernquote:Op donderdag 18 december 2014 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
we missen vorm en peppillen
Oh.![]()
Speelt als enige nog wel redelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Riedewald heeft zeker wel potentie op cvm trouwens
De aanval is echt slecht trouwens vandaag. Al worden ze ook niet heel vaak goed aangespeeld
Oh.![]()
Maar de tweede helft word ook een marteling, gaat Ajax nauwelijks iets creeëren en val de 0-3 nog wel
Oh.![]()
why ?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:41 schreef Mariaatje het volgende:
Ik schaam me kapot voor dit Ajax..RED ONS HENNIEGOD![]()
En Salzburgquote:Op donderdag 18 december 2014 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zitten bij Tottenham en BayernRED ONS HENNIEGOD![]()
indekken xdquote:Op donderdag 18 december 2014 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zei het al voor de wedstrijd
maar je hebt gelijk
alleen de manier waarop bevalt me nietRED ONS HENNIEGOD![]()
Dit dusquote:Op donderdag 18 december 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
Ze moeten zich godverdomme de ogen uit hun kop schamen man
Al die achterlijke zaadpasses, geen ruk geven bij aanvallen van Vitesse, een compleet onzichtbare voorhoede..![]()
Vrouwen hebben geen verstand van voetbalquote:Op donderdag 18 december 2014 21:41 schreef Mariaatje het volgende:
Ik schaam me kapot voor dit Ajax..
Ajax vindt de beker zelf ook niet zo boeiend, anders speel je niet zo. Voor Vitesse is de beker wél een doel. Dan krijg je dit soort wedstrijden.![]()
Al die kneuzen die nog kunnen vertellen dat de beker niks boeit.![]()
Verder gewoon prima vastgezet door Vitesse, Ajax had geen antwoord eerste helft.![]()
Dat klopt, maar met een Boilessen die twee wedstrijden per seizoen speelt is het gewoon weer dom om geen fatsoenlijke lb aan te trekken.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Viergever kan er trouwens echt helemaal niks van.
#NOOITMEERSPELERSVANAZKOPEN![]()
En een paar verdedigers.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:48 schreef Tyron het volgende:
LINKSBACK KOPEN OVERMARS
OPEN JE OGEN!!!!![]()
Laten we maar niks kopen , je ziet wat er van komtquote:Op donderdag 18 december 2014 21:48 schreef Tyron het volgende:
LINKSBACK KOPEN OVERMARS
OPEN JE OGEN!!!!RED ONS HENNIEGOD![]()
hopelijk leiden ze een goede opquote:Op donderdag 18 december 2014 21:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar met een Boilessen die twee wedstrijden per seizoen speelt is het gewoon weer dom om geen fatsoenlijke lb aan te trekken.Oh.![]()
Onze tweede aanvoerder heeft gesproken.twitter:NicoBoilesen twitterde op donderdag 18-12-2014 om 21:48:27We can still make it in the second half, I know we can do so much better!! #Believe #ajavit reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Te slap voor wedstrijden waar heel Ajax slecht speelt?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:49 schreef Tyron het volgende:
die serero is ook gewoon te slap voor dit soort wedstrijden
Dat is iedereen dan
Oh.![]()
Wil Ajax een topclub zijn, moeten ze wel de triple proberen te winnen, maar nee hoor het is altijd maar één.![]()
![]()
Dan krijg je Veltmannetjes en Denswilletjes.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog meer van der Hoorns, nee dank je.
Lekker zelf opleiden.![]()
Vorig jaar nog twee prijzen maar goed je blijft een vrouwquote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef Mariaatje het volgende:
Wil Ajax een topclub zijn, moeten ze wel de triple proberen te winnen, maar nee hoor het is altijd maar één.![]()
Die duels blijven lachwekkend, dat zie je als Serero fan toch ook wel?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te slap voor wedstrijden waar heel Ajax slecht speelt?
Dat is iedereen dan![]()
ben je blind of watquote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te slap voor wedstrijden waar heel Ajax slecht speelt?
Dat is iedereen dan
je ziet toch dat hij bij 9/10 balcontacten omvalt![]()
Die hebben ook vaak zat goed gespeeld, dus dat heb ik liever.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan krijg je Veltmannetjes en Denswilletjes.Oh.![]()
Ajax moet een apart trainingscentrum bouwen waar ze verdedigers opleiden, ipv aanvallers die 2 linies zijn teruggezet.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die duels blijven lachwekkend, dat zie je als Serero fan toch ook wel?Hij speelt gewoon een keer matig (net als iedereen), maar normaal kan hij zich wel uit de duels spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben je blind of wat
je ziet toch dat hij bij 9/10 balcontacten omvaltOh.![]()
Hoe verder naar achteren hoe slechter de voetballer. Anders hadden ze wel voorin gespeeld.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef MouzurX het volgende:
Ajax moet een apart trainingscentrum bouwen waar ze verdedigers opleiden, ipv aanvallers die 2 linies zijn teruggezet.![]()
Dit is nog eens paniekbeleid na een verloren bekerpotjequote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef MouzurX het volgende:
Ajax moet een apart trainingscentrum bouwen waar ze verdedigers opleiden, ipv aanvallers die 2 linies zijn teruggezet.
Even nieuw trainingscentrum bouwen![]()
Oh.![]()
Precies, zie Sigthórssonquote:Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe verder naar achteren hoe slechter de voetballer. Anders hadden ze wel voorin gespeeld.![]()
mweh, zie hem toch liever op cvm dan op halfmidquote:Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Hij speelt gewoon een keer matig (net als iedereen), maar normaal kan hij zich wel uit de duels spelen.![]()
Was een grap, maar slechte verdedigers hebben gaat natuurlijk niet over 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is nog eens paniekbeleid na een verloren bekerpotje
Even nieuw trainingscentrum bouwen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Je kunt wel lachen, maar maduro voegt meer toe dan viergever en zimling, vooral verdedigend.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef Tyron het volgende:
SMOOFIE EN IK WILLEN AANKOPEN ZIEN
MADURO!!AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Hoe kan het dat Vitesse na drie passes in gevaarlijke positie is en wij maar een beetje dom breed en terug tikken en uiteindelijk van geluk spreken dat we de bal na tien seconden nog hebben
Vraag het mij zomaar even af![]()
Sluit niet eens uit dat hij beter zou zijn als verdediger. Kan namelijk ook niet voetballen en is wel sterk in duels.quote:![]()
Kom maar op met dat gifje waarin hij Veltman onderuit beuktquote:Op donderdag 18 december 2014 21:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sluit niet eens uit dat hij beter zou zijn als verdediger. Kan namelijk ook niet voetballen en is wel sterk in duels.![]()
Sereroquote:Op donderdag 18 december 2014 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dezeKom ik terug van training.. 0-2..
Wie is de schuldige vandaag?![]()
veltman en viergever en de restquote:Op donderdag 18 december 2014 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is de schuldige vandaag?RED ONS HENNIEGOD![]()
Veltman duuuuhquote:Op donderdag 18 december 2014 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is de schuldige vandaag?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
mweh, zie hem toch liever op cvm dan op halfmidOh.![]()
Heel Ajax.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is de schuldige vandaag?Oh.![]()
halfuur ja?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een half uur te gaan, het kan nog.. Ja toch![]()
Een tegenstander is in duel met een van je medespelers, wat doe je:
a) je gaat recht op de bal af aangezien hij toch niet makkelijk een actie kan maken er er 5 andere ajacieden om je heen staan.
b) je blijft samen met je medespelers op 1,5-2 meter staan en probeert de tegenspeler bang te maken met je aanwezigheid terwijl die het duel uitvecht de ene ajacied die er al was.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
+ extra tijd dus ga maar uit van 40 minutenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Okee meneer Heinzz.. Nog 37 minuten, het kan nog!![]()
De bal.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is de schuldige vandaag?![]()
je kan er beter even wat porno naast zetten ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:01 schreef Heeinz het volgende:
Wou dat ik een aftrekmarathon was gaan houden, wat is dit vreselijk zegOh.![]()
Klote keeper maar dat is niet de reden. Domme foutjes achterin en midden.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is de schuldige vandaag?graag op anoniem![]()
Ze kunnen ook gewoon totaal niet opbouwen wanneer er druk wordt gezet.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tja dit gaat Ajax natuurlijk nooit meer recht trekken hè. Dat weet iedereen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mijn buitenlandse gasten zitten Ajax nu uit te lachen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Terechtquote:Op donderdag 18 december 2014 22:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
![]()
Ik zit me hier dood te vervelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jammer de laatste weken was Ajax wel aardig om naar te kijken en nu weer als vanouds
Oh.![]()
HAHAHAHAHAHA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou ja het zijn Denen, dus ze lachen nu wel hun toekomst uit.quote:Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Wat is Veltman dramatisch vandaag zeg. Niet dat de rest het goed doet, maar hij spant wel de kroon.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Veltgod
Veltman
Veltjongen
Veltknaap
VeltkindjeZwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Ook gewoon te laat gewisseld.
Je zag 2 minuten na rust dat er geen verbetering was, dan moet je gewoon meteen wisselen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Alle elf mag niet..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:06 schreef MouzurX het volgende:
Ook gewoon te laat gewisseld.
Je zag 2 minuten na rust dat er geen verbetering was, dan moet je gewoon meteen wisselen.Narf!![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:06 schreef DaveDave09 het volgende:
SPAM SNEL DIT TOPIC VOL GUYS, WE STAAN WEL EEN BEETJE VOOR LUL MET DEZE TT
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Baggerpaas weer
Geef je die normaal sta je 1-3.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hopelijk wordt men nu eens wakker, laatste paar weken was t al snel hossana om een Milik, El Ghazi, Kishna, of een scorende Veltman. Moet gewoon eea gebeuren in de winter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: