SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
6-0[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Tja, Denswilquote:Op donderdag 18 december 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik calculeer wel een tegengoaltje in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of 4-3, leuke uitslag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ajax moet gewoon vlammen na de winter. Geen onnodige punten verliezen, zoals tegen ADO en PEC. Uit bij PSV iets minder naïef zijn en je kan daar gewoon winnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Afhankelijk hoeft niet echt nee, maar het resultaat van een concurrent mag je wel eens helpen
Gewoon knallen![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, DenswilEn Boer, Viergever, van Rhijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, Denswilhet is hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hé = hee![]()
Hoop wel dat ze voor hem gaan zitten anders ziet hij niksquote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn staat in vak410 vanavond jong0ns![]()
Hij gaat naast die kale staan die de boel opzweeptquote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze voor hem gaan zitten anders ziet hij niksOh.![]()
Oh ik dacht op z'n rugquote:Op donderdag 18 december 2014 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gaat naast die kale staan die de boel opzweept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: