Het is dus of de bezorger heeft je pakketje gejat of de buren hebben het gedaan...quote:Op donderdag 18 december 2014 20:35 schreef Tijn het volgende:
Uiteraard bel ik morgenochtend zowel PostNL als de betreffende webwinkel waar ik de inhoud van het pakketje besteld heb. Hopelijk levert dat wat op.
Maar ik zit me toch af te vragen wat het scenario is als daar niks uitkomt.
Iemand ervaring met zoiets?
Die handtekening, das wel een goeie om morgen naar te vragen, ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:38 schreef MPC60 het volgende:
Kijk die bezorger hoort gewoon het pakket bij jou af te leveren. Op het moment dat hij beweerd dit bij de buren gedaan te hebben maar geen handtekening voor ontvangst heeft kan je de vervoerder aansprakelijk gaan stellen.
Zo ver ik weet mag het afgeven bij de buren sowieso niet en zit de bezorger altijd fout in deze.
zijn dat niet gewoon algemene voorwaarden waar je automatisch mee akkoord gaat?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:38 schreef MPC60 het volgende:
Kijk die bezorger hoort gewoon het pakket bij jou af te leveren. Op het moment dat hij beweerd dit bij de buren gedaan te hebben maar geen handtekening voor ontvangst heeft kan je de vervoerder aansprakelijk gaan stellen.
Zo ver ik weet mag het afgeven bij de buren sowieso niet en zit de bezorger altijd fout in deze.
En hoe ga je die bezorger vinden dan? Hij komt tussen 9 en 21 een keer door de straat. Ga jij dan de hele dag voor het raam zitten naar buiten staren?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Zoek die bezorger even persoonlijk op. En niet als: in elkaar slaan maar vraag hem of hij nog weet waar hij 'm afgegeven heeft en of het een man/vrouw/kind was. Gewoon bij die persoon navragen.
Nee, ze hebben toch een Postnl distributiepunt in de buurt? Dat is nooit ver weg. Even heenfietsen, aanbellen en babbeltje maken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En hoe ga je die bezorger vinden dan? Hij komt tussen 9 en 21 een keer door de straat. Ga jij dan de hele dag voor het raam zitten naar buiten staren?
Overigens ts dit topic was een paar maanden geleden ook door iemand anders en toen was het 15 huizen verderop afgegeven ofzo
Want de bezorger zit daar de hele dag te wachten? Nee dus.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, ze hebben toch een Postnl distributiepunt in de buurt? Dat is nooit ver weg. Even heenfietsen, aanbellen en babbeltje maken.
Zie jij altijd overal beren op de weg? Trouwens: mijn postnl-bezorger zet altijd z'n 06-nummer op een afwezigheidsbriefje. Dus die is altijd bereikbaar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Want de bezorger zit daar de hele dag te wachten? Nee dus.
Hier nog nooit een 06 nummer gehad. Ik heb overigens ook al minstens 5 verschillende bezorgers gehad dit jaar. En bij postnl gaan ze dat nummer echt niet geven. En nee, geen beren, gewoon realistisch nadenken heet dat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zie jij altijd overal beren op de weg? Trouwens: mijn postnl-bezorger zet altijd z'n 06-nummer op een afwezigheidsbriefje. Dus die is altijd bereikbaar.
Opnieuw dan maar: even fietsen naar het Postnl-distributiepunt, vragen naar z'n 06-nummer (Gay-krant wel even thuislaten). Even bellen en voilá: antwoord!
Laatste poging: bel eens met postnl. Vind je het eng: draai dan het Red Army Choir: geweldigquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier nog nooit een 06 nummer gehad. Ik heb overigens ook al minstens 5 verschillende bezorgers gehad dit jaar. En bij postnl gaan ze dat nummer echt niet geven. En nee, geen beren, gewoon realistisch nadenken heet dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |