Inderdaad, er staat nergens dat wijnvoordeel verlies maakt. Enkel dat anderen het vermoeden hebben dat er wijn met verlies wordt verkocht. Maar geloof me, als er al verlies wordt gemaakt op zo'n doosje is dat minimaal, en vooral ruimschoots ingecalculeerd.quote:Op maandag 29 december 2014 06:37 schreef Palladium999.5 het volgende:
[..]
Je Links onderbouwen je verhaal niet. Ik ben wel benieuwd naar je bron.

Net even gecheckt,quote:Op maandag 29 december 2014 08:29 schreef emil23 het volgende:
[..]
Inderdaad, er staat nergens dat wijnvoordeel verlies maakt. Enkel dat anderen het vermoeden hebben dat er wijn met verlies wordt verkocht. Maar geloof me, als er al verlies wordt gemaakt op zo'n doosje is dat minimaal, en vooral ruimschoots ingecalculeerd.

Baarsma rapporteerde namelijk ook als groep verlies in 2012/2013:quote:Op maandag 29 december 2014 08:29 schreef emil23 het volgende:
[..]
Inderdaad, er staat nergens dat wijnvoordeel verlies maakt. Enkel dat anderen het vermoeden hebben dat er wijn met verlies wordt verkocht. Maar geloof me, als er al verlies wordt gemaakt op zo'n doosje is dat minimaal, en vooral ruimschoots ingecalculeerd.

Klopt, dat zijn de cijfers van 2012. Daar hebben ze inderdaad een klein verlies gehad van 3,3m. Maar de oorzaken daarvan staan ook in dat verslag.quote:Op maandag 29 december 2014 08:43 schreef agter het volgende:
[..]
Baarsma rapporteerde namelijk ook als groep verlies in 2012/2013:
(Volgens de resultatenrekening, pag 24)
http://www.baarsma.com/si(...)lag_2012_2013_NL.pdf
Nieuwe jaarverslagen zijn er nog niet (bij mijn weten).

Deze had ik in de mail:quote:

Heb hem gisteren opengemaakt. Als je van Carmenere houdt, en dat doen wij, een prima wijn voor die prijs. code GRTS225 is met gratis verzendkosten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:52 schreef Katinkat het volgende:
Weet iemand nog een code van Wijnvoordeel?
Ze hebben nu de carmenere-reserva voor 5 euro, met extra korting is dat een interessante wijn.

Die site is echt puur commercieel bedrogquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Overigens de betere wijnen bestel ik bij Wineinblack, maar zijn ook wat duurder.

want? Enige is dat je je moet aanmelden om überhaupt te kunnen kijken en je ontvangt heel wat spam. Van de week overigens gebruik gemaakt van Groupon van drinkzz . Heeft prima Moldavische wijnen voor een mooi prijs met de Grouponcode. Beetje concurrentie bij de Baarsmaketen kan geen kwaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:10 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Die site is echt puur commercieel bedrog

Bedrog wil ik het niet noemen,maar verplicht registreren... 3 seconden gekeken maar mij zien ze nooit weer.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:18 schreef Bayswater het volgende:
[..]
want? Enige is dat je je moet aanmelden om überhaupt te kunnen kijken en je ontvangt heel wat spam. Van de week overigens gebruik gemaakt van Groupon van drinkzz . Heeft prima Moldavische wijnen voor een mooi prijs met de Grouponcode. Beetje concurrentie bij de Baarsmaketen kan geen kwaad.

http://nl.pepper.com/aanb(...)ampaign=wijnvoordeelquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Volgens mij is er weer een actie. Iemand de codes en links?

Thanks. 3 doosjes onderweg!quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:29 schreef Trusten het volgende:
[..]
http://nl.pepper.com/aanb(...)ampaign=wijnvoordeel

helaas zit er niks interessants tussenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:29 schreef Trusten het volgende:
[..]
http://nl.pepper.com/aanb(...)ampaign=wijnvoordeel

Ook niet...quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wel als je de link pakt in de reacties onder dat artikel
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |