Uhm, bij mij komt ook geen woord meer binnen van wat ze zegt.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:10 schreef puzziepie het volgende:
Wat een des interesse weer es van de medebewoners
Het schoolplein vegenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zou Vanessa gewoon weg moeten sturen.
Dan ben jij al bevrijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm, bij mij komt ook geen woord meer binnen van wat ze zegt.
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:12 schreef puzziepie het volgende:
Zou Nico aan het einde nog een bloemetje of iets dergelijks van medebewoners krijgen?
Gewoon als dank, voor wat zij ze heeft laten zien........
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik hoop dat er iemand heel hard "raaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr"gaat roepen.
Dat is dan ook absoluut niet de insteek van de lezing.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:13 schreef kaya39 het volgende:
Nou valt dat tegen zeg.
Laat ik nou denken dat nico maanden geobserveerd heeft.
Iedereen te vriend heeft gehouden. Om ze nu allemaal lik op stuk te geven. En een dikke vette spiegel voor te houden.
Maarja tis filosofie en geen psychologie. Ga maar ff tukkie doen.![]()
![]()
![]()
Hebben Emil, Isa en Lot dat ook gehad dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:12 schreef puzziepie het volgende:
Zou Nico aan het einde nog een bloemetje of iets dergelijks van medebewoners krijgen?
Gewoon als dank, voor wat zij ze heeft laten zien........
Nico is al saai als ze 2 zinnen heeft gesprokenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:15 schreef bull1966 het volgende:
wat vreselijk saai
en het ligt niet alleen aan de materie die ze bespreekt
Ja,ga jij maar even op de gang staan.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zou Vanessa gewoon weg moeten sturen.
Het zou gewoon heel fatsoenlijk en sympathiek zijn. Maar dat is vast veel te veel gevraagd.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben Emil, Isa en Lot dat ook gehad dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |