Kan ook, maar ik ben niet zo'n fan van SR wel van Gerard Ekdom trouwens .....quote:Op donderdag 18 december 2014 20:36 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ga je toch glazen huis streamen?
Een soort wijf zoekt tuinman.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat wijf bij Chris heeft zijn Facebook gevonden en hij past helemaal in haar straatje.
Deze bak is al dual boot, maar je denkt toch niet dat ik die moeite ga doen whahaquote:Op donderdag 18 december 2014 20:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe anders gewoon even een dubbel operating system (win en Ubuntu) via WUBI, heb ik op bijna elke comp hier, altijd handig en zeker ook bij dit soort zaken en je hoeft niet te verhuizen naar een andere comp.
Dan moeten ze something er op aan sprekenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegenwoordig ligt het niet meer aan je wifi.
Chris de hossel baasquote:Op donderdag 18 december 2014 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat wijf bij Chris heeft zijn Facebook gevonden en hij past helemaal in haar straatje.
Kort pittig kapsel.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie de fok is Edwin?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:38 schreef Urb het volgende:
Edwin eist bij Nico het laatste woord.
Nico vind het spannund.
Nou ik ook.
Who the hell is General Fault and why is he reading my harddisk?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan moeten ze something er op aan spreken
Nou ja moeite, gewoon even opstarten via je linux system en je heb goede streams en geen ergenisquote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Deze bak is al dual boot, maar je denkt toch niet dat ik die moeite ga doen whaha
En brommers kieken.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
wijf wil met Chris zuipen , niks anders hoor
vreemde snuitert , ben wel benieuwd nuquote:Op donderdag 18 december 2014 20:38 schreef Urb het volgende:
Edwin eist bij Nico het laatste woord.
Nico vind het spannund.
Nou ik ook.
Kan chris het schelen gat is gat.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef PoezeligDing het volgende:
En ja hoor, het lelijke dikke mokkel wil al daten met Chris.
Vorige keer probeerde ze het bij Ivan.
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan moeten ze something er op aan spreken
Ja en verder niks van wat ik de hele tijd gebruik. Ik doe wel wat meer dan streamen hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja moeite, gewoon even opstarten via je linux system en je heb goede streams en geen ergenis
Denk dat ze instructies krijg om Edwin de mond te snoeren?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Medisch spoedgeval? Nicoline moest naar de zenderkamer.
Zij ook al?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Geilt op alles wat op tv komt.
En ze houdt van zuipen.
Ja, dat weten we nog, vorige keer moest de beveiliging eraan te pas komen om je weg te krijgen.
nog steeds in de rolstoel ?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Leipo Daantje zit in de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |